| Poster | Message | 
  
	    |  PlyVal64 
 |  Camaro Selline Camaro siis Leedus müügis. Paistab EU-spec. olema. Vanaisa kunagi vaatas toda halli ja esitas küsimuse ka siia. Kuid kuidas reaalselt ikkagi see 3,4+aut. on? Välimus on autol ju 5+, miski idee-mõte liigub vaikselt peas...
 
 Edit: ei hakka siis teist topicut tegema, MonteCarlo kohta kah arvamusi palun. Sellega oleks lihtsam, siin kohal ja registris ju.
 Nimelt jääb N1 klass siiski veic kalliks, parem siis "tööautoks" korralik USAkas.
 | 
	
	  | 12.02.2003 at 14:41 | Last edited 12.02.2003 at 14:45 by PlyVal64 | 
    
  
	    |  arxx 
 |  Camaro sorry for OT, aga...
 ...nuuh ja mis sellel siis esmapilgul viga on?
  
 Ford Thunderbird 4.6 LX Aut.
 
 
  
 Üldandmed
 Hind: 115000 EEK
 Aasta: 1995
 Värv: hele hall
 Keretüüp: kupee
 Spidomeetri näit: 152800 km
 Asukoht: Eesti BRC
 mass: 2240
 kandevõime: 575
 
 Mootor ja jõuülekanne
 Võimsus: 153 kW (208 hj)
 Käigukast: Automaat
 Vedav sild: taga
 
 ... montet pole katsunud, aga sedaanversiooni luminat küll.  viimane suht emotsioonivaba masin. sõnad millega seda liikurit kirjeldaks oleks järgmised: piisavalt suur ja pehme (s.t. vedrustus), 160 hobust veavad asja edasi piisava tarmukusega, suur pöörderaadius ...
 
 link '96 monte reliability lehele msn.com'is:
 http://autos.msn.com/vip/usedsingleyear.aspx?modelid=542&src=vip
 
 ____________________________
 Avenger ES - "üsna ilmetu kupee"
 | 
	
	  | 12.02.2003 at 15:12 |  | 
    
  
	    |  ylovoitka 
 |  Camaro Selline Camaro siis kuskil saksas müügiks
 | 
	
	  | 12.02.2003 at 15:39 |  | 
    
  
	    |  Henc 
 |  Camaro see must camaro pole päris kindlasti EU-spec. Ainult tagatuled vöivad olla vahetatud (PS: huvitav kuidas suunatule eraldamine piduritulest elektriliselt teostatud on). Klaasid ja esituled on kindlasti DOT. EU-spec-il on kindlasti lisaudukad taha stange sees. Mind huvitab, mis 2+2 torud 3,4L taha on krutidud.
 
 ____________________________
 BEAST
 | 
	
	  | 12.02.2003 at 15:43 |  | 
    
  
	    |  Joel 
   |  Camaro 
 quote:Oot, kas Sina Ply mitte põhimõtteline spoilerite, bodykittide jms. riisituuningu vastane ei olnud? See 5+ Camaro on ju ülekere plastmassi täis kleebitud + lõunabaltlastele omaselt süsimustade klaasidega...PlyVal64: Välimus on autol ju 5+, miski idee-mõte liigub vaikselt peas...
 
 
 | 
	
	  | 12.02.2003 at 15:45 |  | 
    
  
	    |  BlueStang 
   |  Camaro No, see on selline swow vs. go küsimus. Kui viimane on esikohal, siis ikka need natuke nutused - pärast mõtled koguaeg kuidas hobuseid üle 225 ajada
  Samas kui go pole niitähtis, siis on autosid küll nii Camaros ja Montes, sest 160hj jõuavad neid tänava jaoks üsna reipalt edasi lükata
  
 ____________________________
 http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
 Dream car for family, who needs to go FAST!
 new: Grand-dad of all offroad cars
 | 
	
	  | 12.02.2003 at 15:50 | Last edited 12.02.2003 at 15:53 by BlueStang | 
    
  
	    |  PlyVal64 
 |  Camaro Arxx, Luminat tean päris hästi, müünud-sõitnud. Ma lihtsalt sellepärast, et äkki? MonteCarlol midagi radikaalselt muudetud, vedrustuses näiteks. Kupee ikkagi(ehk "sportlikum" ). Lumina on küll tõeline mõnus igapäevaauto. Marklingi boss(teate ju küll seda liblikapõõdjat, Selinit)ei kavatsenud veel mõni aeg tagasigi tumepunast 96 aasta oma välja vahetada. Suur mees ei mahtuvat muudesse autodesse lihtsalt ära ... ja mis sa ikka "perset lõhut" auklikutel teedel....
 
 A too "tundralind" (Ply@nõrk Fordis) on V8 või V6. Ja kurjad keeled on kogu aeg selle meeletust lagunemisest rääkinud. Selles suhtes Camaro ja Monte-Lumina tunduvalt julgem valik oleks...
 | 
	
	  | 12.02.2003 at 15:51 |  | 
    
  
	    |  BlueStang 
   |  Camaro 
 quote:PlyVal64: Arxx, Luminat tean päris hästi, müünud-sõitnud. Ma lihtsalt sellepärast, et äkki? MonteCarlol midagi radikaalselt muudetud, vedrustuses näiteks. Kupee ikkagi(ehk "sportlikum" ). Lumina on küll tõeline mõnus igapäevaauto. Marklingi boss(teate ju küll seda liblikapõõdjat, Selinit)ei kavatsenud veel mõni aeg tagasigi tumepunast 96 aasta oma välja vahetada. Suur mees ei mahtuvat muudesse autodesse lihtsalt ära ... ja mis sa ikka "perset lõhut" auklikutel teedel....
 
 A too "tundralind" (Ply@nõrk Fordis) on V8 või V6. Ja kurjad keeled on kogu aeg selle meeletust lagunemisest rääkinud. Selles suhtes Camaro ja Monte-Lumina tunduvalt julgem valik oleks...
 
 4.6 on ikka v8
 aga Monte tundub mulle päris edev olevat kui tööautoks tahta
  
 
 ____________________________
 http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
 Dream car for family, who needs to go FAST!
 new: Grand-dad of all offroad cars
 | 
	
	  | 12.02.2003 at 15:55 | Last edited 12.02.2003 at 19:04 by BlueStang | 
    
  
	    |  PlyVal64 
 |  Camaro 
 quote:Pole ta nii täis kleebitud midagi, lisaks see vist kõik tehase options-varustus. Ma olen totaalselt nende suvaliste plastjurakate vastane a`la urabuS stiilis tagatiib Opelil, Ferrarit meenutav Calibra jne., optionsid on teine teema. Ply Superbirdilt tiiba ju keegi maha ei kisuJoel: Oot, kas Sina Ply mitte põhimõtteline spoilerite, bodykittide jms. riisituuningu vastane ei olnud? See 5+ Camaro on ju ülekere plastmassi täis kleebitud + lõunabaltlastele omaselt süsimustade klaasidega...
 
 
    Ja klaaside puhastamine pole eriti keeruline teema! Henc, seda mõtsi mina ka, kuid auto aastast 95, siis vist see kohustuslik ei olnud.Aga mine tea... Igal juhul on vaja lasta saata kerenumber ja tehaseplaadi suur foto, kui üldse asja ajada.
 
 | 
	
	  | 12.02.2003 at 16:00 |  | 
    
  
	    |  rustang 
     Moderator |  Camaro 
 quote:Lind on uuem "modular" V8. Olen seda autot ka öähemalt vaadanud. Veidi kulumiuse jälgi autol paistis aga seest oli jube mugav. Edev juhi töökoht on selle autol. Miinusena tundus, et pidurikettad on läbi - kuid need ei ole eriti kallid.PlyVal64: A too "tundralind" (Ply@nõrk Fordis) on V8 või V6. Ja kurjad keeled on kogu aeg selle meeletust lagunemisest rääkinud. Selles suhtes Camaro ja Monte-Lumina tunduvalt julgem valik oleks...
 
 | 
	
	  | 12.02.2003 at 16:03 |  | 
    
  
	    |  PlyVal64 
 |  Camaro 
 quote:Tegin prooviks netis ka selle kaskoarvutuse talle(küll Lumina järgi), Salva andis 7598 aastas ehk 635/kuus. 3340+635+LK~4200/kuu. Tööandja ettepanek oli 6000 kuus renti maksta mulle(26%-st saame lahtiBlueStang: aga Monte tundub mulle päris edev olevat kui tööautoks tahta
   
  ), tuleb välja küll koos bensuga. Las maksab ise erisoodustust siis, mul "kama kaks". Aga see veel suht ideetasandil ... viimased 3 kuud juba.   | 
	
	  | 12.02.2003 at 16:20 | Last edited 12.02.2003 at 16:21 by PlyVal64 | 
    
  
	    |  arxx 
 |  Camaro 
 quote:kaaluvahe montega c.a. 95 kg linnu kahjuksBlueStang: 4.6 on ikka v8, samas on t-bird päris raske
 aga Monte tundub mulle päris edev olevat kui tööautoks tahta
  
 
  , samas on fordi v8 4.6l c.a.205 hp'd monte 160hp vastu.
 
 msn reliability report t-birdile ilma punaste/kollaste ikoonideta (5 out of 5), elik nende info alusel tundub suht probleemivaba liikur
 
 ____________________________
 Avenger ES - "üsna ilmetu kupee"
 | 
	
	  | 12.02.2003 at 16:34 |  | 
    
  
	    |  Joel 
   |  Camaro Lumina/Monte Carlo on ju V6-d ja pealegi esiveolised
  . Leedu Camaro on küll tagaveoline kuid samuti vaid V6. T-Bird on aga korralik tagaveoline V8
  , seega peaks ju valikuprobleem olema ette ära lahendatud... | 
	
	  | 13.02.2003 at 09:38 |  | 
    
  
	    |  forced2race 
 |  Camaro Aga miks mitte teha leedu camarost Z28 . Huvitav (küsimus Peebule rohkem, tema ala) palju võiks LT1 koos
 TH 700 maksta ja mis need erinevused keredes .
 Kas tuleb ikka odavam kui ehtsa Z28 osta ?
 Selge see ei pornot ei tasu teha ja see kõik tähendaks mega $$$ aga noh , ehitavad ju vanem Camarod
  Tavaline camar :BBC , subframe taalad ja muu ... noh ei hakka süvenema
  
 
 ____________________________
 Save The Wave (vette 91 )
 | 
	
	  | 14.02.2003 at 14:21 | Last edited 14.02.2003 at 14:23 by forced2race | 
    
  
	    |  LaSa 
    Moderator |  Camaro 
 quote:kindlasti mitte. 4. gen pole nagu ka päris see auto, mida kuvaldaga kohendada ku header mööda ei mahu...forced2race:Kas tuleb ikka odavam kui ehtsa Z28 osta ?
 
 
   | 
	
	  | 14.02.2003 at 14:38 | Last edited 14.02.2003 at 14:39 by LaSa (Moderator) | 
    
  
	    |  Riho 
 |  Camaro 
 quote:LaSa:
 quote:kindlasti mitte. 4. gen pole nagu ka päris see auto, mida kuvaldaga kohendada ku header mööda ei mahu...forced2race:Kas tuleb ikka odavam kui ehtsa Z28 osta ?
 
 
  
 Mille kohta klassik Pärtel ütleks, et vale vihmavari
  
 | 
	
	  | 14.02.2003 at 17:28 |  | 
    
  
	    |  Ram350 
   |  Camaro 
 quote:PlyVal64:
 quote:Joel:
 ... Igal juhul on vaja lasta saata kerenumber ja tehaseplaadi suur foto, kui üldse asja ajada.
 
 
 Lasin BRC vendadel saata selle musta camaro VIN koodi (pilt ka koodist)  . Selle numbri ja tähe kombinatsiooni peale väitis hr Sulev Vill
 ARK regamisosakonnast et auto ei vasta Eestis kehtivatele nõuetele.
  Vot. Rohkem ei osanud jurama hakata.
 
 | 
	
	  | 14.02.2003 at 19:53 |  | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  Camaro Camarost: see auto seal pildil tundub olevat eurotingimustele vastavaks tehtud - europeegel, küljesuund jne.. Aga punane sidemarker viitab algupäraselt usa versioonile. Tagatuled on haruldased vanema versiooni eurotuled, ei oska arvata kas ehk tagaudukas sinna sisse pole ehitatud ? Muidu suht. mõttetu auto on aastaringseks igapäevasõiduks (jõuetu, ebapraktiline, puudub klassikalise usaka mugavus), osta parem mõni teine siin threadis pakutu.
 
 Keresari ja tiib on aftermarket btw.
 | 
	
	  | 14.02.2003 at 20:29 |  | 
    
  
	    |  200H 
 |  Camaro Kes tahab rohkem teada saada selle Thunderbirdi kohta võtke minuga ühendust. Sõitsin sellega aasta enne viimast omanikku. Eri mugav auto ja kahju oli müüa, müües oli enda teada ideaalses korras, eriti mootori osa. Pidurikettad olid tõesti natuke kulunud ehk pigem ebatasased. V8 on väga tasase käiguga ja jõudu piisab igas asendis ja igal kiirusel. Keskmine kütusekulu oli 12l rahulikult sõites. Ainult millegipärast on viimane omanik originaalstereo välja võtnud. See oli päris stiilne ja mängis hästi. Juhi sõiduasend väga mugav ja taga on kahele suurele inimesele ruumi.
 | 
	
	  | 17.02.2003 at 16:23 |  | 
    
  
	    |  rai 
 |  Camaro Danlori autoaias on mingi selline ka müüa
 
 Mark, mudel  CHEVROLET CAMARO
 Vl. aasta  1998
 Käiguvahetus  Automaat
 Mootor  3,8 i
 Kütus  Bensiin
 Kere värv  t.punane met.
 Läbisõit  80 000 km
 Lisavarustus  kesklukk, roolivõim, ABS, kliima, autopiloot, el. aknad, el. peeglid, stereo, Airbagid, alarm
 Hind  212 000 kr
 
 
 
 
 | 
	
	  | 18.02.2003 at 10:54 |  | 
    
  
	    |  tfr 
   |  Camaro See siis: http://www.danlor.ee/auto/567.htm
 
 
   | 
	
	  | 18.02.2003 at 11:57 |  | 
    
  
	    |  Henc 
 |  Camaro no miskit on ka Viking Motorsis müügis - on see ikka alles veel? On see auto ennem eestis söitnud, tuttav must Z28 tundub olema (tagatiiva töttu)
 
 
  
 
 ____________________________
 BEAST
 | 
	
	  | 19.02.2003 at 13:59 |  | 
    
  
	    |  erik 
 |  Camaro Sõidab Eestis vikingi jutu järgi. Omanik pidi seda ise kasutama ja auto vaatamise aeg tuli eelnevalt kokku leppida. Nii mulle vikingist öeldi 2002 novembris. Aga hind jäi minu jaoks soolaseks ja ei viitsinud vaatama minna.
 | 
	
	  | 19.02.2003 at 14:10 |  | 
    
  
	    |  eikeegi 
 |  Camaro Kui õieti mäletan, siis olen seda musta Tartus näinud nii umbes 4-5 aastat tagasi.
 | 
	
	  | 19.02.2003 at 14:19 |  | 
    
  
	    |  forced2race 
 |  Camaro Seda musta olen ka näinud aga ammu . Kui siis camarodest siis Lasnamäel ilmus üks tumesinine hõbe paksu triipudega uuem ,nagu see danlor-i oma .  Taga on Z28 sildikas . Nbr on eesti oma .
 
 ____________________________
 Save The Wave (vette 91 )
 | 
	
	  | 21.02.2003 at 09:30 |  |