| Poster |
Message |
MantaOwner |
Chevrolet Corsica 3.1i V6 104kW -93
Mul on praegu väike võimalus selline masin (automaatkast, esivedu) omale saada, sellega seoses tahaks teada paari asja:
1) masina tüüpvead, mida tasub üle vaadata enne ostmist;
2) tegin ka proovisõitu autoga, raskelt mugav ja tipp-topp korras masin tundub olevat ja mingeid suuremaid vigu sõidu ajal ei täheldanud, ainult armatuuris põles pidevalt selline punane tuli:
http://www.hot.ee/caraudio1/Lamp.jpg
Ise mõtlesin, et on jahutusvedeliku taseme nätaja, aga kindel ei ole. Mida see tuli näitab?
3) kaassõitjapoolne tagumine ratas tundub viltu all olevat, kus Tallinnas tasuks lasta sillad üle vaadata?
4) kuidas on juppide saadavusega sellele autole poes/romulas/börsis ja kas on mõni detail ka eriti kirve hinnaga?
5) palju on kütusekulu linnas/maanteel ütleme siis keskmise sõidustiili juures (s.t. mitte väga rahulik, aga ka mitte väga rullnokalik )?
Tõnu |
| 22.02.2003 at 08:28 |
|
Henc |
Chevrolet Corsica 3.1i V6 104kW -93
Mul oli 7-8 aastat tagasi 2,8 ´89 Corsica, olin sigarahul, söitsin ca 3 aastat üliöpilasaegadel ja varuosadena lisasin veepumba, 2x bensiinipumba + filtrid, rattalaagrid ning muud pudipadi (jupid olid tol ajal sigakallid)...
PS: Auto söitis ka kui Lambda-anduri asemele sai tavaline raudpolt auku keeratud
Häiris vaid see at uksed käisid killadi-kolladi kinni ja tagaamordid olid läbi... Ahjaa - summuti roostetas ka läbi... (mitmest kohast ja mitmel korral)
Kütust vöttis talutavalt (usaka kohta uhkelt vähe: keskmiselt ca 8-9L/100km.
Tagaratas vöib löögist köver olla - minu Corsical oli ka küljepaugust üks tagasilla ots köver (kuumaks ja sirgeks ning vaheseibidega ratas otseks !!)
____________________________
BEAST |
| 24.02.2003 at 13:39 |
Last edited 24.02.2003 at 13:43 by Henc
|
tull |
Chevrolet Corsica 3.1i V6 104kW -93
No mul vähe vanem...aga enam-vähem sama auto uuena poest ostetud kunagi -tänaseks ees 400000+ km.
Poolassid on vahetatud,esiamordid 2 korda,käimakast korra maas käinud, bensupump 3 korda vahetatud, +veel igasugu pisivigasid.
Igapäevaseks asjaajamiseks piisavalt hea ja lollikindel, kuigi juppide hinnad suhteliselt kallid.
Tagaratta viltuolek peaks laksust olema-näit. käsipidurit kasutatud tänaval äärekivi nihutamiseks.
Romulate ja börside peale pole eriti mõtet loota...ja kirvestest ...siis näiteks pea olematu suurusega esiklaasi vahetus peaks 10kg juures maksma
kütusekulu etteantud parameetrite järgi on linnas 15 ja maanteel 10 l
____________________________
cavalier 91 |
| 24.02.2003 at 17:11 |
|
MantaOwner |
Chevrolet Corsica 3.1i V6 104kW -93
Tänud vastuste eest. Eelmine omanik oli oma jutu järgi jah üle äärekivi selle rattaga sõitnud, peab laskma silla üle vaadata.
Kas keegi selle punase lambi kohta oskab midagi öelda? Samas on ka mõni hea link mõnele suuremale USA Corsica foorumile oodatud, proovisin ise neid netist otsida, aga ei leidnud suurt midagi.
Tõnu |
| 25.02.2003 at 19:34 |
|
Ago
|
Chevrolet Corsica 3.1i V6 104kW -93
Corsica on sisuliselt Beretta neljaukseline variant. Seega võid nõu küsida ka mõnest Beretta foorumist, näiteks http://www.beretta.net on asjalik koht.
Selle punase tule kohta tahaks ise ka miskit asjalikku teada. Pole küll päris sama pilt - lihtsalt punane nooleke üles. Minul hakkab selline keset armatuuri põlema 4. ja 5. käiguga kõrgetel pööretel. Samal ajal läheb kapoti all ventikas ka käima kusjuures mootor võib ka täiesti külm olla. Keegi kuskil rääkis et, tähendavat vist soovitust kõrgem käik lülitada.
____________________________
Pontiac Trans Sport `96
|
| 26.02.2003 at 08:35 |
|
Henc |
Chevrolet Corsica 3.1i V6 104kW -93
see kollane nooleke armatuuris keskel kiirusenäidiku ja kütuseskaala (megasuur) kohal näitas töepoolest käiguvahetuse vajadust. Ju see siis asendas puudunud tahhomeetrit vöi oli naistele autojuhtimisel abiks 
____________________________
BEAST |
| 18.03.2003 at 13:56 |
|
|