| Poster |
Message |
Virko |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
Kas keegi oskab aimata miks radikas vee tasapind alaneb alla ülemiste ribide piiri ja jääb siis pidama.Paisupaagi imeb tühjaks.Küsimus kuhu kaob see vedelik mis ma hoolsalt juurde valan ja miks sellest piirist enam alla ei lähe Mootori temp OK ja sooja mootoriga radikas vesi näha. |
| 25.02.2003 at 13:40 |
|
Vanaisa
Moderator |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
1. vedelik lippab mingi lõdviku vahelt vaikselt minema
2. plokikaanetihend(id) õhtal
3. radiaatori kork katki (ei pea survet) ja sealt aurab ära
4. osadel radikatel küljes ka automaatkasti jahutusribid - sealt võib uss olla läbi närinud (siis seda küll kastiõlist kohe näha)
Search ka abiks - seda muret siin lahatud küll...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 25.02.2003 at 13:46 |
Last edited 25.02.2003 at 13:47 by Vanaisa (Moderator)
|
eikeegi |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
Virko ega sa minu aparaadist ei räägi
Mul on täpselt sama probleemiga tegemist.
Lõpliku tõeni polegi veel jõudnud, aga mul tundub nii paisupaagi korgi vahelt lendavat (peale pikemat sõitu ja kuumaks minnes kapotialune tilkus ja auras päris mõnusalt samas kui vähem piitsa saanuna on lihtsalt paisupaagi küljelt näha, et midagi on sealt voolanud) kui ka niisama seistes kusagilt välja voolavat (päeva-paariga ei juhtu suurt midagi, aga pikema seismisega kaob nii umbes 1,5 liitrit). Ainuke häda on see, et ei väljavoolu kohta ega ka surve tekitajat pole suutnud tuvastada. Külm, pime ja kitsas on seal kapoti all. Täna saab peale tööd uus kanister vedelikku ostetud ning asjandus soojemasse paika uuringutele-kruvimisele-värvimisele-jne veetud. |
| 25.02.2003 at 14:07 |
|
Virko |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
Aga teat piirist jääb ju tasap. pidama?Äkki ei käigi rohkem vett? |
| 25.02.2003 at 14:16 |
|
eikeegi |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
Nujah...tundub jäävat küll.
Ausalt öeldes pole mul õrna aimugi, palju sinna vedelikku minema peaks. Ma olen kallanud paisupaagist ja sellel olevast märgistusest lähtuvalt ja üldjuhul on tarvis olnud 1-2 liitrit. Mitte rohkem.
Samas...kui mõtlema hakata, siis keegi krt ei ütle, et need min ja max kriipsud seal paagil just need õiged asjad on, mida vahtida.
Paisupaak on kunagise ehitaja poolt koleda roostes traadiga kapoti alla tilbendama riputatud ja selle pealt leidsin hoopis Fordi logo
Seda hakkasin mõtlema, et termostaadi olukorraga tutvumine ei teeks ka vast paha. |
| 25.02.2003 at 14:33 |
Last edited 25.02.2003 at 14:42 by eikeegi
|
Vanaisa
Moderator |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
Paisupaak on kunagise ehitaja poolt koleda roostes traadiga kapoti alla tilbendama riputatud ja selle pealt leidsin hoopis Fordi logo Siis ei pruugi märgid küll klappida, aga ega ta sellegipoolest ei tohiks paak tühjaks puhuda
To eikeegi: kui sul sõidu ajal vedelikule rõhu sisse lööb ja seistes jook kuhugi mujale ära kaob, on karta, et plokikaane tihend läbi on (IMO) 
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 25.02.2003 at 14:44 |
|
eikeegi |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
quote: Vanaisa: To eikeegi: kui sul sõidu ajal vedelikule rõhu sisse lööb ja seistes jook kuhugi mujale ära kaob, on karta, et plokikaane tihend läbi on (IMO) 
Ma siiski veel loodan
Sellel kuriloomal tuleks ma ei tea, kui palju laiali lõhkuda, et midagi peale rihmade vahetuse mootori juures tegema pääseks. Õhufiltri vahetus juba on paras gümnastika, mis siis veel muust rääkida.
|
| 25.02.2003 at 15:19 |
|
Virko |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
Valasin reedel spets vedeliku sisse(pidi näit. lekke kohad)nüüd kaesin kapoti alla ja leidsin koha kust lekib (lôdviku ümbrus sinine).Täna katsun ära pingutada lôdviku klambri. |
| 25.02.2003 at 15:44 |
|
eikeegi |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
Mis sul selle vedeliku nimeks oli?
Paneks enda omale ka huvi pärast ja vaataks, mis teeb. |
| 25.02.2003 at 15:50 |
|
Vanaisa
Moderator |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
alati pingutamine ei aita - kui lõdvik on vana ja väljaveninud, siis ainult vahetus (või mingit teipi alla mässida ajutiselt)
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 25.02.2003 at 16:08 |
|
417RR |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
loogiliselt võttes peaks jääma salngi soendus kohe kuivale kui vedelik alla alumise piiri.
kui aga salongi soendus madalatel pööretel ok siis
äkki tõesti too paisupaagi märgistuse värk vale ja ta peksab üleliigse kusagilt ülerõhu ventiilist või ülevoolu torust välja.
vähemalt sovetski massinadel oli nõnna |
| 25.02.2003 at 16:13 |
|
eikeegi |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
Hmm...soojendus on minu omal igas asendis päris kuri. Vahet pole, kas seisab paigal või liigub ringi.
Egas nüüd midagi muud, kui koju, massinale hääled sisse ja töökotta asja uurima.
Igaks juhuks sai juba tihendite hindu uuritud. Summit`is (esimene koht, mis pähe tuli) kogu tihendimajandust sisaldav komplekt ei maksnudki väga palju. |
| 25.02.2003 at 16:20 |
|
417RR |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
quote: eikeegi: Hmm...soojendus on minu omal igas asendis päris kuri. Vahet pole, kas seisab paigal või liigub ringi.
Egas nüüd midagi muud, kui koju, massinale hääled sisse ja töökotta asja uurima.
Igaks juhuks sai juba tihendite hindu uuritud. Summit`is (esimene koht, mis pähe tuli) kogu tihendimajandust sisaldav komplekt ei maksnudki väga palju.
Kui jahutusvedeliku peksab karteri siis peals õlitase pidevalt tõusma ja õli vahutama.
õlikork peaks säärane halliseguse limaga koos olema |
| 25.02.2003 at 16:41 |
|
Vanaisa
Moderator |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
Kui jahutusvedeliku peksab karteri siis peals õlitase pidevalt tõusma ja õli vahutama.
õlikork peaks säärane halliseguse limaga koos olema
Jah, aga kui plkikaane tihendi vahelt vaikselt immitseb põlemiskambrisse, siis ei pruugi isegi eriti rohkem sumpast suitsu/auru ajada
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 25.02.2003 at 16:43 |
|
417RR |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
quote: Vanaisa: Kui jahutusvedeliku peksab karteri siis peals õlitase pidevalt tõusma ja õli vahutama.
õlikork peaks säärane halliseguse limaga koos olema
Jah, aga kui plkikaane tihendi vahelt vaikselt immitseb põlemiskambrisse, siis ei pruugi isegi eriti rohkem sumpast suitsu/auru ajada
ega siis äkki küünalde värv reeda.
on ju plokikaane tihendi vahetamine suht töömahukas ja mis kõik veel töökäigus võib katki minna jne.
|
| 25.02.2003 at 16:51 |
|
Vanaisa
Moderator |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
ega siis äkki küünalde värv reeda.
Seda küll, sulatõsi 
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 25.02.2003 at 16:55 |
|
eikeegi |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
Õliga on kõik korras. Seda ma iga natukese aja tagant olen vahtinud ja pole mingit muutust kuhugi suunas tuvastanud. Pole isegi mustemaks läinud, kuigi seokese vana mootorirondi sisemus ei tohiks mitte kõikse puhtam olla.
Suitsemisega ei tundu ka suuremaid probleeme olevat.
Küünlad - nende kättesaamine on küll kole keberniit, aga...
Edit: nii...kobakas remondimeeste manu tiritud ja minust targemad asjapulgad uurisid natuke asja ning esmapilgul oligi nende arvamusel kurjajuureks seesamunegi Sierralt pärinev paisupaak, mis oma kabariitidest ning suht emasest korgist tingituna teatud hetkedel vedeliku laia maailma rändama saadab. Tihendi peesolek peale jupikest näperdamist, vahtimist, nuuskimist ja maitsmist enamvähem kindlalt välistati. |
| 25.02.2003 at 17:20 |
Last edited 25.02.2003 at 18:58 by eikeegi
|
Vanaisa
Moderator |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
otsi siis originaalpaak ja hoia pöialt
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 26.02.2003 at 09:57 |
Last edited 26.02.2003 at 09:58 by Vanaisa (Moderator)
|
417RR |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
quote: Vanaisa: otsi siis originaalpaak ja hoia pöialt
või tee märk sinna kuhumaani tavaliselt tase langeb ja jälgi aegajalt.
kui edasi kaob siis on suurem jama.
kui plokikaane tihend sissepoole läbi laseb siis reeglina mingi hetk efekste aurupilve saatel mingi osa ka väljapoole lajatab.
bagikrossis seda tihtipeale näha sai.
|
| 26.02.2003 at 10:52 |
Last edited 26.02.2003 at 10:53 by 417RR
|
diesel |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
täna üritasin oma vankrile ka jahutavat vedelat sisse toppida (hästi ei tahtnud minna) ja siis rahva käest kuulsin seuksest juhusest, kus miskile vankrile oli logareid külge kruvitud ja üks kruvi lastud paisupaaki otsapidi. peremees olla jupp aega kurtnud, et tasakesi kaob vedel ära |
| 27.02.2003 at 21:32 |
|
Vanaisa
Moderator |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
quote: diesel: täna üritasin oma vankrile ka jahutavat vedelat sisse toppida (hästi ei tahtnud minna) ja siis rahva käest kuulsin seuksest juhusest, kus miskile vankrile oli logareid külge kruvitud ja üks kruvi lastud paisupaaki otsapidi. peremees olla jupp aega kurtnud, et tasakesi kaob vedel ära 
Jah, olen sama asja näinud klaasipesuvedeliku paagi kohta - ammustel aegade, kui veel Järve Nestes oli Volvo/Honda hooldus/remont.
Signa pasunat installides noonius puuris augu lonzerooni sisse ja korras oligi
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 28.02.2003 at 09:44 |
|
dodge |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
quote: Virko: Kas keegi oskab aimata miks radikas vee tasapind alaneb alla ülemiste ribide piiri ja jääb siis pidama.Paisupaagi imeb tühjaks.Küsimus kuhu kaob see vedelik mis ma hoolsalt juurde valan ja miks sellest piirist enam alla ei lähe Mootori temp OK ja sooja mootoriga radikas vesi näha.
Mul oli sama lugu, aga peale radika vahetust sai asi korda. Need usa radikad kipuvad olema väga piiripeal, 1 rida torusid ja kui see torudevaheline kärg hakkab ära kaduma siis varsti on minek. Minu auto läks suvel hirmus kuumaks seetõttu, et kogu vedelik kadus korraga ära. Andur miskit kuuma ei näidand, sest vett polnud... Ja siis veel see jama, et ei saa seisma enam mootorit - detoneerib ja aut. kast... No siis sain lõpuks seisma kui toppisin õhutoru kinni. Esimene mõte mis peast läbi käis oli, et uus kone tuleb otsida, aga siis u. 1 tunni pärast kui mootor oli maha jahtunud ja radikas täidetud läks käima jälle ja käib tänaseni. Aga radika vahetasin ikka ära, nüüd on GAZ 53-e radikas (oli juhuslikult olemas täitsa uus) koos õliradikaga mis nüüd käigukasti õli jahutab. Ja paisupaaki plegi vaja enam, sest radika ülemine paak suur piisavalt paisutamiseks. Need paisupaagid on jamad üldse - vesi sinna läheb, aga ei ole mina näind et radikasse midagi tagasi tõmbuks.
|
| 01.03.2003 at 13:44 |
|
altraditional |
Kuhu kaob jahut.vedelik?
Mul küll imeb väga ilusti radikasse tagasi ka, kuigi süsteem on selline, et füüsikaseaduste järgi see küll toimuda ei saaks! |
| 01.03.2003 at 13:57 |
|