| Poster |
Message |
Iff66 |
Aju??
Kas keegi oskab öelda kus tegeldakse eestis auto ajudega? Olen ise kuulnud et Tartus tehakse midagi, kuid ehk oskab keegi täpsemat infot jagada? ette tänades!! |
| 26.02.2003 at 18:10 |
|
peep
Moderator |
Aju??
Räägi parem konkreetselt mis Sul vaja on ? |
| 26.02.2003 at 18:14 |
|
Vanaisa
Moderator |
Aju??
Tartu Ülikool?   
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 27.02.2003 at 09:27 |
Last edited 27.02.2003 at 09:27 by Vanaisa (Moderator)
|
Kert |
Aju??
Tartu mehi on küll soovitatud.....mis masinaga tegemist on? |
| 27.02.2003 at 10:18 |
|
Iff66 |
Aju??
Pontiac Grand Prix 2,3l |
| 27.02.2003 at 10:30 |
|
Iff66 |
Aju??
probleem järgmine et mootor jätab vahele. käisin diagnostikas öeldi et pihustid või aju n***vad. pihustid nüüdseks korras kuid olulist muutust mootori töös pole märgata. autot on vaadanud mitmed targad mehed ja pole ka suutnud viga mujalt leida! |
| 27.02.2003 at 10:35 |
|
Vanaisa
Moderator |
Aju??
ot oot, nii see küll ei lähe. Kui diagnostik midagigi väärt on, siis peaks ta ju täpselt ära ütlema, mis viga...
Endal oli samalaadne viga ja sain abi küll.
vt ka topic
üks silinder läinud
Eriliselt soovitan ka Peebu pandud linki - mina sain küll märksa targemaks.
Ja kui siit abi ei saa, siis ehk mõttekas enne mingi teise samat tüüpi ajuga proovida, kui uut ostma/parandama hakata.
Viga tuleb ikka selgeks teha ja siis alles edasi minna.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 27.02.2003 at 10:43 |
Last edited 27.02.2003 at 10:44 by Vanaisa (Moderator)
|
peep
Moderator |
Aju??
Mine Toppartsu, neil on nii skänner kui seda kasutada oskav inimene olemas. Seda kas viga ajus või pihustites saab kindlaks teha - Sulle ka abistav tekst:
quote: After the PCM has received the air flow mass, it calculates the amount of fuel required. It then turns on the injectors for just long enough to spray this amount of fuel. The amount of time the injectors are "turned on" is a small fraction of a second, and hence the "on time" or "pulse width" needs to be measured in "milliseconds", which are 1/1000ths of a second. The ScanMaster tells you what pulse width the PCM has calculated. Note that it is NOT measuring how long the injector actually stayed open, or if it opened at all. It is only showing what the PCM thinks is the amount of time required to spray the required amount of fuel. If your injectors have locked closed due to excessive pressure, or they are stuck open because they are dirty, the computer will still show the calculated pulse width.
The injectors are rated at how may pounds an hour of fuel they would flow, if the fuel pressure is 43.5 psi (3 bar) and they are wide open all the time. This is why you can't change the injectors without telling the PCM, and correcting the values used for pulse width calculation. And, if you change the pressure in the fuel system, there is no way for the PCM to directly correct the calculation. It has to wait until the extra flow (in the case of a higher fuel pressure) shows up in the exhaust as "rich", and then change the long term fuel corrections to reduce the amount of pulse width.
At idle, you will see pulse widths of 1.4-1.6mS. At WOT, in a stock engine, you will see pulse widths of about 15.0mS. And, the left and right values should be approximately the same. If they are significantly different, you have a malfunction that is only affecting one side of your engine.
Ehk kui aju ei saada mootorile signaali sissepritsetsüklite kiirenemisest koormuse suurenemisl siis ilmselt pole viga pihustites aga see ei tähenda, et aju vigane on. Põhjuseid vahelejätmiseks võib ka vigastes sensorites olla. |
| 27.02.2003 at 11:07 |
Last edited 27.02.2003 at 12:27 by peep (Moderator)
|
bels |
Aju??
...ja benarõhu regulaator, pump.... läbitud etapid 
____________________________
Ford Explorer |
| 27.02.2003 at 11:57 |
Last edited 27.02.2003 at 11:58 by bels
|
Raul |
Aju??
Ise sama probleemiga maadlen, mootor töötab ebaühtlaselt ja kütusekulu kisub linnas 15 kanti. Mootor samamoodi 2,3. Aju on vahetatud ja kuna tegu on quad4 mootoriga siis soovitati mootori kaas vahetada, õigemini selle all olev elektroonika, mis pidavat sedatüüpi mootorite sage viga olema, seal ju küünlajuhtmed ja jagaja puuduvad. Siit ka küsimus ega kellegil seda asjandust üle ei juhtu olema, ehk saaks sobiva hinna puhul kokkuleppele? |
| 27.02.2003 at 13:17 |
|
Lembit |
Aju??
quote: Raul:kuna tegu on quad4 mootoriga siis soovitati mootori kaas vahetada, õigemini selle all olev elektroonika, mis pidavat sedatüüpi mootorite sage viga olema, seal ju küünlajuhtmed ja jagaja puuduvad
Kui selle "kaane" all peetakse silmas süütepoole, siis need on ka vahetatavad tavaliste, jagajata süsteemiga autode, süütepoolide vastu. Esteetiline välimus kannatab muidugi märgatavalt, funktsionaalsus saab hea.
|
| 27.02.2003 at 13:39 |
|
Iff66 |
Aju??
ehk on mulgi sama viga? kuid samas peaks ju diagnostika seda siis näitama? aga ei näidanud.
muide diagnostika sai tehtud USA Autokeskuses. |
| 27.02.2003 at 21:23 |
|
peep
Moderator |
Aju??
quote: Iff66:
muide diagnostika sai tehtud USA Autokeskuses.
Ei taha siin avalikult midagi halvasti öelda aga minu subjektiivse kogemuse kohaselt vähemalt mõni aeg tagasi ei olnud seal just eriti pädevad diagnostikaspetsid ametis. Mine kas Ledoviini või Toppartsu. |
| 28.02.2003 at 09:20 |
|
Vanaisa
Moderator |
Aju??
minagi soovitan TopPartsi
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 28.02.2003 at 09:40 |
|
Iff66 |
Aju??
ehk askab keegi öelda mis autol võiks sama tüüpi aju olla |
| 28.02.2003 at 15:32 |
|
Raul |
Aju??
Selline küsimus, et oskab keegi öelda kuidas seda kaane all asuvat kremplit üldse nimetatakse? Siis teab mõnest kauplemisega tegelevast asutusest küsima minna, muidu nati nadi pikalt ja laialt seletama hakata mis jublakat vaja on. |
| 28.02.2003 at 18:07 |
|
bels |
Aju??
quote: Raul: Selline küsimus, et oskab keegi öelda kuidas seda kaane all asuvat kremplit üldse nimetatakse? Siis teab mõnest kauplemisega tegelevast asutusest küsima minna, muidu nati nadi pikalt ja laialt seletama hakata mis jublakat vaja on.
DIS, ehk jagajatta süütesüsteem
____________________________
Ford Explorer |
| 28.02.2003 at 18:31 |
|