| Poster |
Message |
wax
|
karterituulutus
...tuleb toruga/voolikuga alt õhukopsikusse. On see vajalik et ta just õhukopsikusse läheb ning siis mootor läbi karburaatori seda "soojust" sisse ahmib? Ega midagi ei juhtu kui tuulutus otse atmosfääri lasta? (Kapoti alla või veel parem kaopti alt välja.) |
| 07.03.2003 at 12:56 |
|
mrtn |
karterituulutus
juhtub see, et see saast imbub sulle salongi. tuulevaikuses liiklusummikus istudes muutub olemine ebamugavaks. |
| 07.03.2003 at 13:06 |
|
wax
|
karterituulutus
mrtn, kas need autoomanikud, kellel on klapikambrikaanes breatherid, köhivad siis kohu aeg? 
Mõtlesin et teeks nii:
|
| 07.03.2003 at 14:09 |
Last edited 07.03.2003 at 14:10 by wax
|
LaSa
 Moderator |
karterituulutus
selline pika voolikuga süsteem peaks suht abiks olema; õli gaasid peaks taolise voolikupikkuse peale juba ilusti maha jahtuma ja tagasi voolama. |
| 07.03.2003 at 14:44 |
|
Andres69Stang
|
karterituulutus
Minul on otse klapikambri kaante küljes mingid filtri moodi asjad. Raadil kõrgete pöörtega kippus sealt õliaure välja peksma, mis kondenseerusit kapotile, muidu oli kõik OK. Liiga tihedaks ei tohi ajada, hakkab mujalt kohe õli välja pressima. Selline voolikuga variant tundub päris asjalik olema.
Salongis õliseks küll ei läinud 
____________________________
Mustang´69,390,C6 |
| 10.03.2003 at 20:17 |
|
wax
|
karterituulutus
Jah, paljudel mootoritel on klapikambrikaanel breatherid

Aga kuna konkreetsel mootoril mille kohta küsin, tuleb karterituulutus põhimõtteliselt otse karteri ülaosast/ploki alaosast toruna mootori kõrvalt plokist välja ja jookseb otse voolikuga õhukopsikusse, mõtlesingi et kas ta PEAB õhukopsikusse minema või mitte. Ju siis ei pea. Saab mujale suunata |
| 11.03.2003 at 09:27 |
|
peep
Moderator |
karterituulutus
Põhjus miks mootorisse juhitakse on saastenormid, ehk Su auto hakkab lihtsalt rohkem õhku rikkuma muud miskit. |
| 11.03.2003 at 09:48 |
|
PlyVal64 |
karterituulutus
quote: mrtn: juhtub see, et see saast imbub sulle salongi. tuulevaikuses liiklusummikus istudes muutub olemine ebamugavaks.
Siin mrtn`l tõsi taga ja õigus ka. Valiandil on breather-tüüpi õlikork, mootor ju ka juba 39 aastat vana, tulesein ei ole kaasaegselt hermeetiline ja suvel sõites lööb vinguhaisu salongi. Mitte ainult ummikus seistes vaid ka maanteesõidul. Vanal autol kuulub see "lisavarustusse" ehk sellisele tühiasjale ei pöörata tähelepanu, kuid igapäevaautol võib ta tõsiselt häiriv olla. |
| 11.03.2003 at 12:19 |
|
razer |
karterituulutus
mu taunusel lööb ka vinguhaisu salongi, niimoodi õrnalt, et ma ise seda enam ei tunne
ennem oli mul õhukopsik kinnine nagu ikka autodel on ja õlikorgist läks toru kopsikusse, kui panin suvel lahtise õhufiltri siis ei leidnud sellel voolikule enam rakendust ja suunasin ta põhja alla. sellepärast siis vingu salongi ajabki? aga kui panna teine kork, mis ilma selle voolikuta? ei juhtu midagi? |
| 12.03.2003 at 09:41 |
|
wax
|
karterituulutus
Et kork peale ja kogu lugu? Ja karter jääb tuulutuseta? Sel juhul leiad varsti, et kogu su 4 liitrit õli on läbi õlivarda augu kapoti alla laiali pekstud |
| 12.03.2003 at 16:05 |
|
deathdog |
karterituulutus
eelmisel auto mis mul kasutada oli (vene imse zaz tavria) tegin sellise ratsi et suunasin selle karteri tuulutse toru teda veidi pikendades (40- 50 cm) alla sumpa kõrval mõõda põhja alla siis ei tulnud mingit kärsakat sisse ...mootor oli ikke hirmus läbi ja ma ei jaksanud enam karbussi puhastada õlist
|
| 12.03.2003 at 22:09 |
|