| Poster |
Message |
TypeR |
kaalu vähendamine
Kuidas õnnestuks auto kaalu vähendad vähemalt 200kg võrra Istmed ja polsetrdus välja,ise olen 20kg alla võtnud,mis veel teha annaks |
| 28.03.2003 at 18:20 |
|
zeke |
kaalu vähendamine
Minna plekilt üle klaasplasitile ja muudele sellistele materjalidele aga vaata võistlus reegleid kuidas seal selliste asjade kasutamine lubatud on.
Salong täitsa puhtaks va. need asjad mis võistus reeglites mainitud on peavad sisse jääma(armatuur ja endapoolne uksepolster).
Mis auto täpsemalt? Igasugused elektrividinad a'la konditsioneer, elektri iste, elektri aknad. Ja loomulikult kõiksugune heli isolatsioon. Sport istmetest vali kõige spartalikum(kõige kergem aga ära ohutust unusta).
200kg on päris palju ju oleneb ikka mis auto ka on. Maybachist poleks probleem ka 500kg välja visata aga väikeset ciiivikust nii lihtsalt kergemaks ei saa vist? |
| 28.03.2003 at 18:46 |
Last edited 28.03.2003 at 18:52 by zeke
|
peep
Moderator |
kaalu vähendamine
Kaalu vähendamisega veel see teema, et iga auto küljest eemaldatud kilo(piltlikult) muudab tema kasutamise tänaval ebamugavamaks - seest tühjaks visatud, võistlusistme(te)ga masinaga just igapäevaselt ringi ei liigu.
Parima efekti annab pöörlevate & vedrustamata osade kaalu vähendamine. Lihtsaim säästu võimalus peitub velgedes & rehvides, väldi megalaiu suure diameetriga velgi. Kiirenduseks osta kindlasti spetsiaalveljed koos võistlusrehvidega - need on oluliselt kergemad kui tänavasõidu veljed/rehvid.
Süsinikkiud, alumiinium, titaan jms. eksootilistest materjalidest osad on ka abiks aga kõik sõltub rahakotist. |
| 28.03.2003 at 19:07 |
Last edited 28.03.2003 at 19:17 by peep (Moderator)
|
PlyVal64 |
kaalu vähendamine
Õhemad klaasid, ülikerged sportistmed, kogu auto liivapritsida ja vaid ühe kihi värviga katta, turvatalad ustest ja armatuuri alt eemaldada ja siis välisplekid titaanist painutada. Peaks "taiperi" 200 kg kergemaks küll saama Aga üldiselt on odavam kohe väiksem auto osta ... asi, millest siinsed kodanikud(eestimaised, ma mõtsi), peale Hr.Kutsari - vahetas Escorti Fiesta vastu - ei taha hästi aru saada. Tahan 900 kg S-klassi Mersut, soovitatavalt V12 .... |
| 28.03.2003 at 20:36 |
|
tfr
|
kaalu vähendamine
quote: PlyVal64: Aga üldiselt on odavam kohe väiksem auto osta ... asi, millest siinsed kodanikud(eestimaised, ma mõtsi), peale Hr.Kutsari - vahetas Escorti Fiesta vastu - ei taha hästi aru saada.
No Kutsar ei võtnud kätte ja vahetanud kaalu pärast autot. Kandis lihtsalt Escorti maha ja siis ehitas uue auto väiksema. |
| 28.03.2003 at 22:19 |
|
5.0 |
kaalu vähendamine
hädapärast saab võistluse ajaks ka generaatori ja tavalise aku kõrvaldada ja panna vaid nii väike aku, mis suudaks võistluse ajal auto vajadusi rahuldada (päris ilma elektrita ei taha süütesüsteem bensukatel hästi toime tulla) ja kui autol võimendiga rool, siis selle süsteemi asendamine ainult musklijõul töötavaga oleks ka abiks.
noh ja kui endal 20kg maha võetud, mis see kolm-, nelikümmend siis veel ära ei ole ja saaks veel söögi arvelt kokkuhoitud raha eest süsinikkiust kapoti osta |
| 29.03.2003 at 10:45 |
Last edited 29.03.2003 at 10:45 by 5.0
|
devilc
Moderator |
kaalu vähendamine
Kui paljus oled nõus igapäevasõidu mõttes tingima? Kui palju oled nõus aega ja raha kulutama? Kui palju on reeglitega lubatud? Kui nendele küsimustele vastused olemas, on ka tavaliselt selge, kui palju autot kergemaks saab. Mõtlemisainet peaksid leidma järgnevast (threadi keskel on parimad postid):
http://www.miataforum.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=27;t=000016
Üks näitlik tsitaat kah:
Cut off every bolt in the car that protrudes beyond the nut. |
| 29.03.2003 at 11:06 |
|