register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Pritse kütusepumba asendamine karpa omaga  
Poster Message
max
Pritse kütusepumba asendamine karpa omaga
Eelmisest topic'ust inspiratsiooni saades...

1. Kui asendada pritse paagisisene pump paagivälise kapra pumbaga, siis mida teha 2-3 üleliigseks osutuva voolikuga, mis hetkel paagist tulevad/sinna siirduvad? Kokku on paaki 4 voolikut: 1) kütus, 2) tagasivool, 3) ja 4) õhutus ehk vapoor canister-isse suunduvad voolikud. Pole veel uurinud, kas tagasivool on ka karpa pumba puhul, aga 2 õhutuse toru on plaanis elimineerida.

Tuleb need kinni toppida? muud moodi haisukindlalt sulgeda?

2. Karpa penapump. Kas on elektrilisel mingeid eelised mehaanilise ees ja vastupidi?
07.04.2003 at 19:24 Last edited 07.04.2003 at 19:25 by max
rat_013
 
Pritse kütusepumba asendamine karpa omaga
minu teadmiste järgi on asi küll nii et karpa pump ei toida IIALGI su pritset ära.. surve vahed on meeletud. samuti hinnavahe :D

____________________________
impreza n/a
08.04.2003 at 08:29
max
Pritse kütusepumba asendamine karpa omaga
Ma pidasin seda nii iseenesest mõistetavaks, et ei hakanud eraldi välja tooma. Pritse asendatakse karpaga
08.04.2003 at 09:10
partel
  
Pritse kütusepumba asendamine karpa omaga
Näiteks Mallory Comp 140 toidab tulevikku silmas pidades varuga ära.

Tagasivoolu pole vaja, regulaatori rõhk võimalikult kõrge, piiriks karpa nõelklapp.

Vaakumpump peab kütust imema paagist auto etteotsa, mistõttu kiirendusel jääb jänni, seevastu el pump surub kütust ettepoole. Vaakum jäägu resto jaoks, performance asjad ilma el pumbata ei saa.
08.04.2003 at 14:47
Erkki
  
Pritse kütusepumba asendamine karpa omaga
Kui pritsega mootor asendada karpaga, siis tagasivoolutoru tuleb paagi juurest kinni panna. Karpa puhul pole see vajalik. Ühe nendest tuulutuse torudest peab alles jätma, sest muidu imeb paagi vaakumisse. Teise tuulutuse toru võiks ilmselt ära likvideerida.
Kas elektriline või mehaaniline kütusepump?? Kui auto on street/strip siis on see maitse küsimus, mõlemad toidavad ära. Kui tegemist on puhtalt stripile mõeldud masinaga, siis on elektriline kohustuslik. Kui elektriline pump tagab kütuse etteande karpale igas olukorras, siis mehaaniline võib selle tööga mõnes olukorras jänni jääda: näiteks kohaltvõtul, kui kiirendav moment on nii suur, et esirattad juba maast lahti kerkivad, siis ei jõua mahaaniline pump paagist kütust peale imeda. Sest sama kiirendav jõud mõjub ka bensiinile mis on pealevoolu torus. Mehaaniline pump on teadupärast mootori küljes, st. ees, paak aga taga. See teeb imemispoole pikkuseks oma 4-5 meetrit. Elektriline pump paigaldatakse alati taha, paagi lähedale, et imemispool oleks võimalikult lühike. Elektrilise pumba miinusteks on salongi kostuv müra ja 2-3 korda kallim hind, kui meh. pumbal.

Edit: Pärtel jõudis ette.



____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
08.04.2003 at 15:14 Last edited 08.04.2003 at 15:16 by Erkki
rat_013
 
Pritse kütusepumba asendamine karpa omaga
pmõtteliselt meh pumpa ilma tagasivooluta vist ikka ei pane.. elektrilist saab, kui see on automaatne, st saab ise aru millal on vaja ja millal mitte. õhutuse kohta siin juba räägiti.. et on vaja, ei pea minema kuskile karpi, vaid õue..

____________________________
impreza n/a
08.04.2003 at 15:44
max
Pritse kütusepumba asendamine karpa omaga
Ühe õhutuse toru lihtsalt lahtijätmine tähendas kunagi ebameeldivad penahaisu palavamate ilmadega. Mis sinn otsa oleks mõistlik toppida, et õhk liiguks ja tõbras ei haiseks?
08.04.2003 at 19:55
Vanaisa
  
Moderator
Pritse kütusepumba asendamine karpa omaga
quote:
max: Ühe õhutuse toru lihtsalt lahtijätmine tähendas kunagi ebameeldivad penahaisu palavamate ilmadega. Mis sinn otsa oleks mõistlik toppida, et õhk liiguks ja tõbras ei haiseks?
selleks ongi see evaporator canister (või kuidas teda ka iganes ei kutsuta).

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
08.04.2003 at 20:08
max
Pritse kütusepumba asendamine karpa omaga
Aga sõidetakse ju ka ilma selleta ning penahaisu ei kuskil. Asi selles, et sinna jookseb mingi 7 voolikut kokku ja ise on ta kah mõtetult suur. Viskaks minema, saaks kapoti alla õhku juurde.
08.04.2003 at 20:11 Last edited 08.04.2003 at 20:36 by max
Vanaisa
  
Moderator
Pritse kütusepumba asendamine karpa omaga
quote:
max: Aga sõidetakse ju ka ilma selleta ning penahaisu ei kuskil. Asi selles, et sinna jookseb mingi 7 voolikut kokku ja ise on ta kah mõttetult suur. Viskaks minema, saaks kapoti alla õhku juurde.
aga pane mingi suvaline keemilist villa täis topsik kuhugi tilpnema...
selle "evaporatori" idee on ka sarnane.
Tal on küll veel lisaks mingi klapisüsteem küljes ja väidetavalt kogub mees kõik aurud endasse, et käivitades nad jälle ringlusse õhata...

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
08.04.2003 at 20:20
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Pritse kütusepumba asendamine karpa omaga  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.