| Poster |
Message |
rustang
Moderator |
Roolivõim kalab :(
Viimaste seikluste tulemusel Raadil sai miski roolivõimu voolik pihta ja vedelikku tilkus välja. Samal ajal tekkis sümptom, et rool muutus raskemaks ning ei tahtnud enam ise sõidu ajal keskasendisse tagasi tulla.
Latt on tehases "reconditioned" ja sõitnud paar-kolm tuhat km. Võtsin ta maha - kõik tundub vinks-vonks olevat. Kas asi võib olla roolivõimu pumbas, mille surve on vähenenud?
Ega kellelgi ei vedele Fordi pumpa (Summitit uurides tundus, et mingi 78-89 on pea kõikidel USA Fordidel samasugune pump?) millega katse-eksituse teel kindlaks teha, kas latt või pump?
http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=AGR%2D808102&view=257#largerimage
1.mai läheneb 
|
| 23.04.2003 at 20:57 |
|
Vanaisa
Moderator |
Roolivõim kalab :(
Ehk asi lihtsalt selles, et õhk kuskil süsteemis sees?
Endal kunagi oli sama mure - siis kallasin toobi triiki täis ja ketrasin rooli minutit 10 servast serva (vahepeal vaatasin, et jook võimust otsa ei saaks). Peale seda oli ok...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 23.04.2003 at 21:05 |
|
rustang
Moderator |
Roolivõim kalab :(
Püüdsin latti korduvalt õhutustada.
Kui tõstsin esirattad õhku, siis mootori käivitudes muutus rataste pööramine vaid veidi kergemaks, kuigi peaks teoreetiliselt muutuma väga kergeks?
Kui kruttida seisva mootoriga rattaid edasi-tagasi, siis pressib pumba reservuaari vedelikku tagasi, kuid see vist on normaalne? |
| 23.04.2003 at 22:00 |
|
mrtn |
Roolivõim kalab :(
tagasipressimine on normaalne, aga kas sa oled arvestanud võimalusega, et samal ajal sai miskit muud ka pihta ja ta poob hoopis mingist liigendiosast? |
| 23.04.2003 at 22:08 |
|
dodge |
Roolivõim kalab :(
quote: rustang: Viimaste seikluste tulemusel Raadil sai miski roolivõimu voolik pihta ja vedelikku tilkus välja. Samal ajal tekkis sümptom, et rool muutus raskemaks ning ei tahtnud enam ise sõidu ajal keskasendisse tagasi tulla.
Latt on tehases "reconditioned" ja sõitnud paar-kolm tuhat km. Võtsin ta maha - kõik tundub vinks-vonks olevat. Kas asi võib olla roolivõimu pumbas, mille surve on vähenenud?
kellelgi ei vedeEga le Fordi pumpa (Summitit uurides tundus, et mingi 78-89 on pea kõikidel USA Fordidel samasugune pump?) millega katse-eksituse teel kindlaks teha, kas latt või pump?
http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=AGR%2D808102&view=257#largerimage
1.mai läheneb 
Scorpiol sama pump mumeelest.
|
| 23.04.2003 at 22:09 |
|
rustang
Moderator |
Roolivõim kalab :(
quote: mrtn: kas sa oled arvestanud võimalusega, et samal ajal sai miskit muud ka pihta ja ta poob hoopis mingist liigendiosast?
Võtsin lati maha. Saan teda vabalt võlliotsast käega keerates servast servani ajada. Käändteljed pöörduvad samuti vabalt. |
| 23.04.2003 at 22:34 |
|
PlyVal64 |
Roolivõim kalab :(
Kuidas roolivõlli endaga lood on? Vähemalt Opelid ja vanemad Mazda626d tihtipeale just roolikardaanide väsimuse tõttu keeramast keelduvad. Ristid jäävad nii kinni, et kord ei suutnud Mazdal üle poole ringi rooli keeratagi. |
| 24.04.2003 at 13:08 |
|
Van R |
Roolivõim kalab :(
Ka Taurusel on sama pump. kui mahl välja jookseb, siis sai pumba sisu tõenäoliselt viga. Sisu vahetus peaks aitama. Juhtus kunagi sarnane äpardus, see aitas.
____________________________
Chevy Van R'89
Dodge Intrepid 3.3 '94 |
| 25.04.2003 at 12:26 |
|
rustang
Moderator |
Roolivõim kalab :(
quote: Van R: kui mahl välja jookseb, siis sai pumba sisu tõenäoliselt viga. Sisu vahetus peaks aitama. Juhtus kunagi sarnane äpardus, see aitas.
Tnx, loodetavasti ongi nii. Katsun nädalavahetusel teise pumbaga proovida. Kui latt ise peetis on, siis tihtipeale ühepoolselt. Üldiselt on selleagne USA Fordi roolivõimusüsteem üsna perversse konstruktsiooniga. Kui see esiots nii raske ei oleks, oleks ammu süsteemi manuaalseks ümber ehitanud. |
| 25.04.2003 at 12:36 |
|
rustang
Moderator |
Roolivõim kalab :(
Kuna nädalavahetusel roolivõimu remontimiseks vajalikele eritööriistadele juurdepääs puudus siis proovisin - mis juhtub kui 'stangi roolisüsteem manuaalseks teha.
Juhtub see, et rooli keerata ei jaksa. No OK, hädaga jaksab aga mingist kiirest rooliliigutamisest ei ole juttugi, äärmisel juhul kõlbab manuaalne latt veerandmiili jaoks. Siiski loodan, et saan auto neljapäevaks korda. Suure maha-peale-maha monteerimisega avastasin roolisüsteemist veel loksuva kardaanristi. Kes käskis vanade romudega jännata |
| 27.04.2003 at 21:24 |
|
urmas |
Roolivõim kalab :(
Ma sain eelmisel suvel ühte T-Birdi proovida, mille rool tegi vist kaheksa tiiru äärest-ääreni. Roolivõimu autol polnud. |
| 27.04.2003 at 22:33 |
|
rustang
Moderator |
Roolivõim kalab :(
Nonii, hetkeseisuga olen ikkagi OT-l osaleja.
Ei julge veel smileyt panna. Igatahes very special tnx to Jaanus, kes oma Tbirdi pealt roolivõimu pumba laenas - tulin just proovisõidult ja igatahes parem kui enne. Proovib veel esirataste kokkujooksu otseks panna ja siis peaks sõita saama küll.
Süüdlane tundus ikkagi olevat seesama pump. |
| 29.04.2003 at 21:49 |
|