| Poster |
Message |
Hannes62 |
Probe 2.2 1989 GT gaasijaotusmehhanism
Lugu selline,et 2.2 liitrine turbo,radikas viskas killu,pritsis lõdvale rihmale jahutusvedelikku ,rihm viskas üle ja nukkvõll jäi pool tuuri õigest? asendist maha.Nii,poti kohta on 3 klappi(2 in &1out),aga peale
eelpoomainitud vigade kõrvaldamist rõhku silindrites ikka pole.Sihuke tunne on,et kui sisselaske nookureid pressida,siis nad oleks nagu ilma mingi lõtkuta,väljalaske omadel vahe olemas.Kahtlus,et hüdrotõukurites viga?Muidu on see mootor kuidagi tuttavlikult Mazda 626-e moodi ja kogu masinal sama hõng manu(vist 1989 MX6
ja M626 turbo)?Teen homme tööjuures survestamiseks abirakise ja proovin suruõhuga,et kuhu mats pidama jääb.Küsimus:Ega sellel mootoril ei tohiks klapp vale nukk/väntvõlli asendite puhul kolvipõja "pähe"lüüa?
2.küsimus:kui see mootor ka kuuma sai,ega see ei ole äkki kaant ära väänanud või hüdrotõukureid mingil moel nässu keeranud.Praegu mõtlen,et laseks sisselaskeklappide klaveri lahti,nii,et sisselaskeklapid oleksid ikka kindlalt kinni,siis kontrolliks uuesti silindrites
rõhkusid.On mu mõttekäik õige?
Lugupidamisega
Hannes |
| 04.05.2003 at 21:22 |
|
|