register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : SSRE 585  
Poster Message
partel
  
SSRE 585
Steve Schmidt teeb suve-alet:

http://www.steveschmidtracing.com/ssr_054.htm

585 cid/9.6L, 1260 hj, 920 lb-ft.

Dünonumbrid siin

Kolvikäik on üsnagi lühike, 4.375 tolli, mis tagab väntmehhanismile suht kerge koormuse (=vastupidavus), samuti kergendab õlitussüsteemi tööd, kuna karteris olev "toronaado" on vaiksem.

Mootorijuppide kohta pole isegi minul midagi norida, ei mingit Hiina toodangut või muud jura. Kui 7000-7500 pöördega piirduda, peaks kestma üsna kaua.

Hind $29,000 on igati mõistlik, eriti arvestades, et baashinna sees on kuiva karteriga õlitussüsteem, mis väikestel (alla 10 liitri) mootoritel tavaliselt mõni tuhat dollarit maksev lisavarustus on.

Võrdluseks, et pea sama võimsate 1300 hj Pro Stock'i võistlusmootorite hinnad algavad $130,000 kandist.
05.05.2003 at 14:04
foke
 
SSRE 585
pilt selge, peab tõsiselt kaaluma... :p
05.05.2003 at 14:24 Last edited 05.05.2003 at 14:24 by foke
partel
  
SSRE 585
quote:
foke: pilt selge, peab tõsiselt kaaluma... :p

Jah, palun tee seda, viimane aeg Eestisse korralike mootorite hankimisega alustada, kes ees, sel konkurentide suhtes eelis juba omandatud kogemuse tõttu.

Kõne all olev mootor on just sobiv esimeseks korralikuks mootoriks, suht lolli- ja kuulikindel.
05.05.2003 at 14:32
Jutulind
SSRE 585
quote:
partel:Kõne all olev mootor on just sobiv esimeseks korralikuks mootoriks, suht lolli- ja kuulikindel.

Njah. Ma eeldan ka, et võistlusmootor, mis 400+ Keek maksab, peabki suht kuulikindel olema. Lollikindlaid asju ei ole olemas.


____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
05.05.2003 at 14:35
partel
  
SSRE 585
quote:
Jutulind:
quote:
partel:Kõne all olev mootor on just sobiv esimeseks korralikuks mootoriks, suht lolli- ja kuulikindel.

Njah. Ma eeldan ka, et võistlusmootor, mis 400+ Keek maksab, peabki suht kuulikindel olema. Lollikindlaid asju ei ole olemas.

Nagu Murphy seadus ütleb, pole lollikindlaid asju olemas, kuna lollid on väga leidlikud. :)

Kuulikindluse suhtes - peamine asi, mis mootoreid tapab on kõrged pöörded, aga tänapäevane ülitihe konkurents aftermarketi turul on kvaliteedi nii üles ajanud, et 7000-7500 pöördega piirdudes on 4.375 tollise käiguga mootorit ikka üsna raske vigastada.

Mis hinda puutub, siis 400+ Keek kahvatub kui arvestada, et Pro Mod'i 11.6 liitrised 2000+ hj, ja 900+ hj nitrolaksu taluvad mootorid maksavad tiba üle miljoni, vabalthingavad 1300 hj Pro Stocki mootorid u. 2 miljonit, aga enam neid ei müüdagi potentsiaalsetele konkurentidele, vaid liisitakse 150-200 tuhande eest nädalalõpu kohta. Konkurents on nii tihe, et üks tiimipealik ütles, et ta ei müüks oma parimat mootorit ka 5 miljoni krooni eest, kuna see oleks enesetapp, sest ei suudetaks enam konkurentsivõimeline olla.

Nii et 400+ KEEK 1200+ hj kohta tundub üsnagi mõistlik. :burnout
05.05.2003 at 14:56
Indrek
SSRE 585
quote:
partel: Jah, palun tee seda, viimane aeg Eestisse korralike mootorite hankimisega alustada, kes ees, sel konkurentide suhtes eelis juba omandatud kogemuse tõttu.


Kas Sa endale juba tellisid ära või ootad veel paremat pakkumist?
05.05.2003 at 15:52
partel
  
SSRE 585
quote:
Indrek:
quote:
partel: Jah, palun tee seda, viimane aeg Eestisse korralike mootorite hankimisega alustada, kes ees, sel konkurentide suhtes eelis juba omandatud kogemuse tõttu.


Kas Sa endale juba tellisid ära või ootad veel paremat pakkumist?
Ei, ma ei ole tellinud, ega ei oota paremat pakkumist. See mootor on minu jaoks liiga lahja, aga see ei tähenda, et mootoril midagi viga oleks, vaid lihtsalt minu plaanid on vähe teistsugused.

Lihtsalt tahtsin informeerida selle foorumi lugejaid soodsast võimalusest hankida endale korralik mootor.

Minu eesmärgiks on soodustada võimsate autode teket ja arengut. Loodetavasti saadakse aru, et 1000 hj pole mingi eriline võimsus, vaid alles algus.
05.05.2003 at 16:38
tfr
 
SSRE 585
quote:
partel:See mootor on minu jaoks liiga lahja, aga see ei tähenda, et mootoril midagi viga oleks, vaid lihtsalt minu plaanid on vähe teistsugused.

:lol :lol :lol
05.05.2003 at 17:34
fire83
 
SSRE 585
Eks ta üks vaesele Ida-Euroopa sihtgrupile mõeldud mootor muidugi ole...

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
05.05.2003 at 18:44 Last edited 05.05.2003 at 18:44 by fire83
peep
 
Moderator
SSRE 585
Ostke endale mingi kohviveski kapoti alla ja kui sellega joonele jõuate, tuleb Pärtel... Teid on hoiatatud !;)
05.05.2003 at 18:49
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : SSRE 585  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.