| Poster |
Message |
Alex |
õlirõhu kadumine
sihuke mure tekkis:5,0 fordi mootoril näitab kell õlirõhku ainult natuke aega peale käivitamist.Hiljem liigutab osuti end ainult suurtel pööretel.Õli on piisavalt ja mootor kah kokku pole jooksnud.Kas viga võib olla anduris?Või on tegemist lihtsalt paranormaalse nähtusega?
____________________________
2X Ex-Econoline
Ex-Lumina APV
Ex-Dodge Ram |
| 30.12.2002 at 13:43 |
|
Vanaisa
Moderator |
õlirõhu kadumine
aga kui on selline lugu, et õlipump õhtal: alguses õli paks ja midagi annab, siis läheb õli vedelaks ja pump enam ei funka?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 30.12.2002 at 13:46 |
|
peep
Moderator |
õlirõhu kadumine
Mehaaniline kell abiks, peaks igas remotöökojas olemas olema. Mootor ei jooksegi kohe kokku, kui mingigi rõhk olemas on aga varem või hiljem see juhtub. |
| 30.12.2002 at 13:47 |
|
Alex |
õlirõhu kadumine
aga kui mehhaanilisega mõõta milline oleks normaalne surve?3, 4, 5?
____________________________
2X Ex-Econoline
Ex-Lumina APV
Ex-Dodge Ram |
| 30.12.2002 at 13:53 |
|
peep
Moderator |
õlirõhu kadumine
ma ei tea mis see fordi mootoril on aga sbc puhul olen lugenud, et vähemalt 10 psi'id iga 1000 pöörde kohta. |
| 30.12.2002 at 14:16 |
|
margus61 |
õlirõhu kadumine
Mul stangil on sooja mootoriga selline jama, et mida suuremad pöörded ja kiirem liikumine, seda väiksem õlirõhk . Loogiline ja tavaline on vastupidi. Oskab äkki keegi seletada?
Mehaanilisega pole kontrollinud. Peaks sõidu pealt kontrollima ja näidu akna taha tooma, aga ei jõudnud tutse valmis teha.
Seepärase ei taha Tallinnast kaugemale liikuda selle kokkujooksmise variandi pärast. |
| 30.12.2002 at 14:29 |
|
peep
Moderator |
õlirõhu kadumine
quote: margus61: Mul stangil on sooja mootoriga selline jama, et mida suuremad pöörded ja kiirem liikumine, seda väiksem õlirõhk . Loogiline ja tavaline on vastupidi. Oskab äkki keegi seletada?
Pump ei saa piisavalt õli kätte - kas on mingi sodi õlivõtutoru sõelal ees või ei jõua õli ülevalt piisavalt kiiresti alla tagasi (n. kasutad mingit Hi-volume pumpa). Üks variant on veel, et õlivõtu toru on lahti. Räägin siin nüüd jälle sbc põhjal eeldades, et fordil umbes samasugune õlitus. |
| 30.12.2002 at 14:39 |
|
Alex |
õlirõhu kadumine
naljakas...masin seisis mingi paar nädalat ja nüüd rõhku maa ja ilm...kes seda paranähtust seletada oskab?
____________________________
2X Ex-Econoline
Ex-Lumina APV
Ex-Dodge Ram |
| 22.01.2003 at 12:57 |
|
LaSa
 Moderator |
õlirõhu kadumine
quote: Lumina: naljakas...masin seisis mingi paar nädalat ja nüüd rõhku maa ja ilm...kes seda paranähtust seletada oskab?
ilmselt Sul kuskil mingi sodi ringi liigub, mis seismisega nüüd eest ära vajus. |
| 22.01.2003 at 13:09 |
|
margus61 |
õlirõhu kadumine
quote: margus61: Mul stangil on sooja mootoriga selline jama, et mida suuremad pöörded ja kiirem liikumine, seda väiksem õlirõhk.
Nüüd juba mitu nädalat vanakesel õlirõhk olemas. Peebul oli vist õigus. Arvatavasti aitas kolmekordne õlitussüsteemi pesu (esim. kord pesulisand vanasse õlisse natukesehaaval, filtri vahetus, siis 2x Comma spets pesuõliga, filtri vahetus, uus õli).
Vist ütlen seepärast, et enne pesu oli stock elektriline andur küljes, pärast pesu juba mehaaniline. Ja uus õli sai vanast paksem pandud (20W50 mineraal). Aga nüüd ikkagi kõik ka stock anduri järgi nii, nagu peab. Pean kõige tõenäolisemaks, et ilmselt on õlivõtja "vihmavarju" ees sõel ja see oli kõntsa täis.
Et siis head pesemist teistelegi
|
| 06.05.2003 at 10:35 |
|
pisike99 |
õlirõhu kadumine
ee, mul oli econolinel kunagi sama pull - käima pannes on rõhk, sõites kaob ära. Kusjuures kogu ülevalt otsast kadus rõhk ära ja tõukurid jooksid tühjaks. Aga alt õlitus toimis. Sõitsin muidugi bändiga tuuri ja mul ei jäänud muud üle kui klõbinal mööda eestit ringi lasta. Tühikäigul tuli ka tasapisi rõhk üles. Viga oli loomulikult selles, et üles tulevas kanalis oli mingi kaka, mis rõhuga korgiks suruti. Ei soovitaks kasutada pesulisandeid, kuna sellises paakunud õli täis mootoris saab ilmselt mõne saale seejärel ringi. Või kui, siis kohe mitu purki korraga ja väga ettevaatlikult jälgida, mis teeb. Pärast muidugi tuleb 2-3x iga mõnesaja miili tagant võmalikult vedelat õli vahetada. |
| 06.05.2003 at 14:37 |
|
417RR |
õlirõhu kadumine
quote: pisike99: . Ei soovitaks kasutada pesulisandeid, kuna sellises paakunud õli täis mootoris saab ilmselt mõne saale seejärel ringi. Või kui, siis kohe mitu purki korraga ja väga ettevaatlikult jälgida, mis teeb. Pärast muidugi tuleb 2-3x iga mõnesaja miili tagant võmalikult vedelat õli vahetada.
Kui kindel pole et korralike õlisid ja korrapäraselt kasutatud siis ei riskiks pesuvahendit panna.
pidi köntsa lahti leotama ja kanalid ummistama.
Vähemalt VAZ i mootoritega nii juhtus.
Osad vanad panid karteri naftat ja vedasid vähe teise järgi küünlad maas mõõduka kiirusega
|
| 06.05.2003 at 14:53 |
|
pisike99 |
õlirõhu kadumine
no kindlasti tuleb seda teha ilma mingi koormuseta (sõita ei tohi). Vedada usa-autosid pole vist suurt sügavat mõtet ) |
| 06.05.2003 at 15:07 |
|
margus61 |
õlirõhu kadumine
Teadsin ohtu ja seepärast pesin väga ettevaatlikult. Mootor ikkagi 33 aastat endasse s***a kogunud ja sai kõrini, et ei julge pööret anda ega linnast välja sõita (võimaliku jama korral kastiga probleem pukseerimisel). Seepärast võtsin riski.
Kui kästakse pudel sisse valada, siis ma hakkasin paari lonksu kaupa lisama, et tasapisi kooriks ja lahustaks. Esimene pesu vist mingi tund aega mootor tiksus tühikäigul. Siis sai filter vahetatud, igaks juhuks, et äkki on umbes.
Teise pesukorra panin pesuõli tavalisega pooleks, et kontsentratsioon väiksem oleks. Ja kolmas kord läks juba puhta pesuõliga. See tuli juba üsna puhtalt välja ja hing rahunes, et vist läks õnneks. Kuigi kaante alune endiselt puhtusega ei hiilga, toimib asi nii, nagu peab. |
| 06.05.2003 at 15:20 |
|
Alex |
õlirõhu kadumine
Mul vedas tiba lihtsamalt...aitas anduri vahetusest
____________________________
2X Ex-Econoline
Ex-Lumina APV
Ex-Dodge Ram |
| 07.05.2003 at 07:57 |
|
ozz |
õlirõhu kadumine
Hea ,et probl. nii kergelt jargi andis , kuid suhteliselt tihti kukub (nt. Chevy) mootoritel olipumba soel voi kogu toru koos soelaga lahti, aitab vaike keevitustapp soelatoru kinnituskohas. Teine asi on kui karter (plekk pohjaga muidugi) saab alt kolaka ja nii lommi laheb ,et suure soela ummistab. (nt. japsi suuskadel levinud viga) Ise olen korduvalt saanud sellise trikiga hakkama (Chevy) ,et kivi otsas koolutud ja parast seda karteri pohi nii lommis ,et torud koverad voi paris kulgest murdunud. |
| 11.05.2003 at 22:27 |
|