| Poster |
Message |
Raul |
Kasti vahetus
On tekkinud väike plaan vahetada automaatkast manuaalkasti vastu. Sellest ka küsimus, et kas asi tasub vaeva ja kui tasub, siis milleks tuleb valmis olla? Hetkel peaks peal olema TH-125 kast. Ehk on kellegil kogemusi selle teemaga. |
| 13.05.2003 at 12:52 |
|
tull |
Kasti vahetus
..äkki räägid, millest siis tekkis selline plaan ...ja milleks vahetad(vana katki)?
____________________________
cavalier 91 |
| 13.05.2003 at 13:43 |
Last edited 13.05.2003 at 13:47 by tull
|
Raul |
Kasti vahetus
Aut.kast täiesti töökorras ja ühtegi probleemi pole seni esinenud aga lihtsalt see kast tapab oma uimasusega. Isiklik arvamus on, et 180hp peaks autot nagu vähe teistmoodi liigutama. Vaatab, hetkel plaan elektroonika välja vahetada ja kui muutust ei toimu siis läheb kast vahetusse. Lihtsalt tahaks nati eelinfot saada asja teostatavuse mõtekuse kohta. |
| 13.05.2003 at 14:04 |
|
margus61 |
Kasti vahetus
Äkki Shift Kit aitab reipamaks teha? Suht odav lahendus ikkagi. |
| 13.05.2003 at 14:26 |
|
peep
Moderator |
Kasti vahetus
Üldiselt jah, on kasti vahetus "raha tuulde". Löö numbrid kokku (kast, sidur, hooratas, pedaalid, shifter, tööraha, aju(?), veovõllid(?), kulumaterjalid jne.) ja mõtle, kas oled valmis nii palju maksma "uimasuse" likvideerumise eest ? |
| 13.05.2003 at 14:32 |
|
madis |
Kasti vahetus
Aga tagadiffer ja turbiin ? Selle peale oled mõelnud ? |
| 13.05.2003 at 16:32 |
|
Raul |
Kasti vahetus
quote: madis: Aga tagadiffer ja turbiin ? Selle peale oled mõelnud ?
Tagadiffer? Alates 80-ndate keskpaigast on Grand ikka esiveoline. Hetkel plaan aju ja DIS ära vahetada ja siis vaatab edasi. Tundsin lihtsalt huvi asja teostatavuse kohta.
|
| 13.05.2003 at 18:41 |
|
altraditional |
Kasti vahetus
Sai kord ise ka selle peale mõeldud...
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=4626
ja siis sai veel ära märgitud, et man.kast 2.5 otsas, FWD on tehasest:Chevy Citation Celebrity Corsica
Cadillac Cimarron Oldsmobile Calais
Buick Regal Somerset skylark
ja üldharivaks lugemiseks soovitan veel (ka teistele TH-125 kasutajatele)
http://spacecoastfieros.com/tech/440-4T60/ |
| 13.05.2003 at 19:15 |
|
madis |
Kasti vahetus
Ma valeotsavedu ei tunne aga mingi differ seal ikka on ? |
| 14.05.2003 at 09:15 |
|
Raul |
Kasti vahetus
Ei hakka uut teemat tegema aga tekkis paar küsimust.
Sai diagnostika tehtud ja ka uus DIS tellitud.
Kapoti all on täielik pudru ja kapsad koos. Quad4 soch mootor on vahetatud quad4 doch mootori vastu ja juhtmed ning aju on vanalt mootorilt. Sellest küsimus, kuidas selline kompott mõjutab mootori tööd? Iseenesest diagnostikas muid vigu välja ei andnud, kui eelmainitud DIS. Lisaks on imelik see, et surveaste on 15, samas sellist mootorit minuteada tehasest pole välja tulnud. Mootor peaks olema võetud buick skylarki pealt aga kindel ei ole ja aastaarv on teadmata. Põhiküsimus siis see, kas tuleb mõelda ka aju ja juhtmete vahetamisele, või saab ka vanaga hakkama? Iseloomulik on kohatine katkendlik töö, seda eriti kiirendamisel ja suur kütusekulu. VÕi annab hetkel probleemid ajada süütesüsteemi mooduli kaela ja vead peaks peale selle vahetust kaduma? |
| 15.05.2003 at 21:30 |
|
Ago
|
Kasti vahetus
Kui mu V6-el ühest süütepoolist pool töötamast keeldus polnud samuti mõtet kiirendada ja kütusekulu tõusis hoobilt 9l pealt 15l peale. Mootor värises ka mis kole kui pedaali vajutasin.
____________________________
Pontiac Trans Sport `96
|
| 15.05.2003 at 21:55 |
|
Raul |
Kasti vahetus
Sai seda teemat nati uuritud ja asi jääb tegemata. Samas kui kellegil kunagi selline plaan tekib, siis siin väike õpetus, mida vaja on:
The parts needed to do the swap:
*A manual transmission for a Quad 4.
*Manual trans axles, Ones with the teeth rings for the ABS if your car has ABS.
*A set of shift cables (try to get the ones from the donor car)
*A clutch master & slave cylinder.
*A clutch pressure plate, disc, and throw out bearing for a Quad 4.
*An intermediate axle shaft and bracket. This runs from the trans differential to the passenger side of the car.
*A water neck for a manual trans Quad. The one that bolts to the bottom of the water pump. Yes, the angle of the heater core tube that comes out of it is a little different for the manual tranny.
*An outer power steering pump bracket for a manual trans Quad. This is the one that gets bolted to the trans. Mounting holes are different for this bracket between the auto and manual.
*A brake booster vacuum line for a manual trans Quad. The one for the manual has bolt tabs welded on in different spot to bolt up to the power steering bracket mentioned above.
*A shifter, manual trans console top plate, shifter boot, and knob.
*A clutch pedal with bracket, small brake pedal, and driver side sound panel with a cutout for the clutch pedal.
*A cruise control wire harness for a manual trans car. Ther is an extra plug for a switch on the clutch pedal. You wouldn't want to accidentally push the clutch in with the cruise on and over rev your motor.
*An engine wire harness for a manual trans Quad. It must have the wires in it for the ABS if your car has ABS.
*A manual trans steering column with the key release lever. You can get by with the auto trans steering column, just don't turn the key off while driving. The wheel will lock, and you won't be able to steer. The key release is a safety precaution so you can't lock the steering wheel while driving.
*And a computer chip for a manual trans Quad.
And thats about it.
|
| 20.05.2003 at 15:09 |
|