| Poster |
Message |
Ets |
Mustangi tagapidur
Raadil siis juhtus selline asi, et ootamatult purunes Stangil tagumine vasakpoolne piduritoru, just silla peal oleva jagaja juurest. Sai see toru siis ruttu uue vastu vahetatud ja täna, kui kanali peal olukorda ligemalt uurima pääsesin, selgus, et uuega sama asi: just jagaja sisse keeratud stutsi koha pealt on torul suur paine sisse pressitud, peatselt jälle toru katki ja pidurid läinud!
Mis selgus, parempoolne väljalase saab suuremate aukude/konaruste puhul just niipalju koos kerega üles-alla liikuda, et käib tagasilla peale kinnitatud jagaja kohalt läbi ja mõlgib piduritoru!!!
Küsimus: kuidas on tagapidurite jagaja tagasillale kinnitatud?
Jagaja peal on veel nippel, õhutamiseks! Aga mingit jagajat läbivat polti, mis annaks tunnistust, et jagaja on sellega tagasillale kinni tõmmatud, seal pole!
Kas ehk saaks keerata kogu jagaja korpust korraga (see ise on mingi 3*3 cm)
Kellel kogemusi, palun infi! Tnx!
Edit: unustasin mainimata, et auto siis 95 aasta oma ja 3,8 |
| 23.05.2003 at 23:36 |
Last edited 24.05.2003 at 07:18 by Ets
|
rustang
Moderator |
Mustangi tagapidur
Mul sihukest niplit ei olnud aga voolikut koos kinnitusega võin näidata, see käis mul poldiga läbi difri korpuse kinni. Hoolduskulude vähendamiseks panin kolmiku ja vooliku Lada oma, eest taha käivale pikale torule uus otsik ning tagasilla vasakule ja paremale piduritorule ka. Kõik kokku alla 200 eegu |
| 24.05.2003 at 14:55 |
|
|