| Poster |
Message |
Olds
|
Jälle need kilovatid?
Ueh...ammu räägitud ja leierdatud teema, seega palun kergemat karistust
Nimelt kuna reedel toimub Pontiac LeMans`74 ost, oleks hea teada täpset kilovattide kogust antud masinal. Mootoril on kuuptolle 350.
Seega, kas keegi on pädev sellele vastama?
Aitähhid juba ette
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 28.05.2003 at 09:55 |
Last edited 28.05.2003 at 09:55 by Olds
|
newton
Moderator |
Jälle need kilovatid?
Kui kuskilt netist ei leia, siis ma võin õhtul raamatust vaadata, mis võimsusega Pontiaci 350 CID mootoreid tollel aastal LeMansile saada oli.
'74 Fire L30 2bbl 350 oli kas 155 hj @ 3600 või 170 hj @ 4000 olenevalt sellest, kas single või dual exhaust. Ma oletan, et see 155 hj e. u 115 kW võib õige olla ka LeMansi jaoks. |
| 28.05.2003 at 10:07 |
|
PlyVal64 |
Jälle need kilovatid?
Sel aastal olid LeMansil kasutusel standard 155 bhp, optionsina 170 ja 200 bhp. Ehk ära üle 114Kw lase panna. Tuleb hulludel jälle mõte aastamaks selle järgi kehtestada ... ja stripile Sa vist selle autoga ronida ei kavatse?
Edit: 200bhp on ainult LeMansi options. Uuri, äkki on see mootor ja veel siis eriti haruldane. Teoorias peaks see siis olema dual exhaust, mingi "ported" sisselase ja eriline karpa. A eks uuri ise! |
| 28.05.2003 at 10:22 |
Last edited 28.05.2003 at 10:29 by PlyVal64
|
newton
Moderator |
Jälle need kilovatid?
Kui ma valesti ei mäleta, siis mms vist mainis, et 2-lõõrine karpa oli, too 200 hj versioon küllap on 4bbl.
PlyVal, kust see sinu inf 200 hj mootori kohta pärit on? Mina just vaatasin, et 200 hj 4bbl 350 oli '74 GTO mootor, aga '74 GTO polnud enam LeMansi põhine. |
| 28.05.2003 at 10:48 |
|
PlyVal64 |
Jälle need kilovatid?
quote: newton: PlyVal, kust see sinu inf 200 hj mootori kohta pärit on?
Minu inff pärit Suurest Sinisest Autopiiblist nimega Encyklopedia of American Cars(Over 65 years of automotive history) lk. 823. Ja aastaarvu 1974 all on veel selline eraldi note: GTO($195) was an option package for Ventura coupe only. GTO production: 7,058.
Ühesõnaga, ainult 1974 oli selline mootor (200bhp) Pontul tootmises ja ainult LeMansi tarbeks. 1973 oli 200bhp 400CID Grand Safari standardina ja 1975 200bhp 455CID optionsina kõigile, v.v. Astre. |
| 28.05.2003 at 11:00 |
|
Olds
|
Jälle need kilovatid?
Tegemist on "Rochester2 2 lõõrilise karbussiga. Samas on ära mainitud dual-exhaust.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 28.05.2003 at 11:48 |
|
newton
Moderator |
Jälle need kilovatid?
to Olds: mms'i müügikuulutuses oli ka öeldud, et dual ex. on ise ehitatud.
to PlyVal: Ja-jah, mul sama raamat kodus, aga point selles, et '74 GTO oli Ventura põhine (Nova jms.), mitte A-body (LeMans, Chevelle, jne). Seega seda 200 hp mootorit LeMansile ikka ei saanud ilmselt. |
| 28.05.2003 at 12:25 |
|
foke
|
Jälle need kilovatid?
quote: newton: to Olds: mms'i müügikuulutuses oli ka öeldud, et dual ex. on ise ehitatud.
ja on esimene asi, mis sealt alt ära tuleb rookida, seal pole ka H-pipe'i. Aga muidu on masin lihtsalt super!
|
| 28.05.2003 at 12:59 |
|
PlyVal64 |
Jälle need kilovatid?
quote: newton: Seega seda 200 hp mootorit LeMansile ikka ei saanud ilmselt.
Raamat väidab, et ainult LeMansile saigi. Ju siis peetakse USAs iseenesestmõistetavaks, et kõik teavd GTO 195USD maksnud optionsi sisaldavust ja seda eraldi ära ei märgita. Ju siis sai seda mootorit nii GTOna, kui LeMansile. Aga kindlasti peaks ta olema 4bbl, 2bbl vast vajalikku benakogust manustada ei jõua... |
| 28.05.2003 at 13:17 |
|
Olds
|
Jälle need kilovatid?
quote: foke: quote: newton: to Olds: mms'i müügikuulutuses oli ka öeldud, et dual ex. on ise ehitatud.
ja on esimene asi, mis sealt alt ära tuleb rookida, seal pole ka H-pipe'i. Aga muidu on masin lihtsalt super!
Miks ta ära tuleb rookida!?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 28.05.2003 at 13:27 |
|
foke
|
Jälle need kilovatid?
quote: Olds: quote: foke: quote: newton: to Olds: mms'i müügikuulutuses oli ka öeldud, et dual ex. on ise ehitatud.
ja on esimene asi, mis sealt alt ära tuleb rookida, seal pole ka H-pipe'i. Aga muidu on masin lihtsalt super!
Miks ta ära tuleb rookida!?
Krt, kartsin, et nüüd teen halba reklaami Ei mitte, et sellega kruisida ei kannataks, aga mina installiks sinna korraliku soundgeneratori Samas kui antud torustikule H vahele teha, pole esialgu häda mitte kui midagi, niiet ära seda mingi hoiatusena võta.
Teine asi, mida mina teeks, oleks Edeli 4bbl
Olds, selle auto väärtus ei olene väljalasketorustikust
ja mootor passis 125 kW
foke@tunneb_mms'i_sama_kaua_kui_ennast_ja_kahju_on_et_müüb
|
| 28.05.2003 at 13:39 |
Last edited 28.05.2003 at 13:49 by foke
|
Olds
|
Jälle need kilovatid?
Eks igast asjast on kurb loobuda. Mul samuti praegusest Oldsust (on hästi mind teeninud). Aga vähemasti tean, et ta läheb headesse kätesse.
Räägi lähemalt sellest praegusest väljalaskest. On siis tema sound vaikne või mis? (Olds ei suud ära kannatada )
Ja veel- see mõlk paremal tiival ja uksel...pildi pealt tundub, et uksel on ka värvi korralikult maas või eksin?
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 28.05.2003 at 13:51 |
|
Sarv
|
Jälle need kilovatid?
Käisin kah seda autot talvel proovimas. Torudest tulev sound on muljetavaldav. Igati lahe isend. |
| 28.05.2003 at 14:09 |
|
foke
|
Jälle need kilovatid?
mms praegu neti lähedal pole, püüan siis valgustada natuke, samas ei pretendeeri minu info muule, kui minu nägemusele.
Torud: mina ostsin oma kamalinnule flowmasteri ja ei kahetse seda raha karvavõrdki - ilus ja puhas muusika tuleb Sealne isearetatud on nagu vana lintmaki muusika kvaliteet helikandjaga võrreldes, mitte liiga kõva aga no selline "must". Torud on vast ka liigväikse diameetriga - ühesõnaga, asi, mis tuleks kunagi üle vaadata. Aga ega soundil veel sellepärast midagi häda pole, paneb jõnksti üle õla vaatama, kui seljatagant läheneb Märtenil on selle isendi jaoks olemas ka torukollektorid, neid see auto ostaks
Mölgid. Auto on korralikult värvitud aga mõnest kohast kiiresti uuesti ära rikutud - kahju Ilmselt saaks esialgu väikestviisi nokitsedes silmailu taastatud, osa keredetaile kindlasti on väga heas seisus, samas ppg värv (mida väitis eelmine omanik) eeldaks ehk ka taastusvärvimist sama tehnoloogiaga ja parem kui teeks terve auto korraga - samas, sellega jälle ei põle!
Karpa. Korralik 4bbl ei maksa nii palju, et sellest saadav effekt end ära ei tasuks, saad küttekulu alla ja omajagu hingamist parandatud, see on kindel! Aga jälle ei ole kiiret, on 30 aastat see toitnud, toidab ka edasi.
Sisu. Väga hea tegelikult, väike puhastuskuur ja super! |
| 28.05.2003 at 14:23 |
|
Olds
|
Jälle need kilovatid?
Krt. jah, ega selle värviga lõbus olema ei saa. Värv on ju tellitud spetsiaalselt USA-st. (omal ajal, vist 1998 oli selle eest makstud mingisugused 15k) See pole aga loomulikult mingi põhjus, miks ei peaks teda ostma 
Nüüd ongi viimane kokkulepe jäänud, et reedel siis...
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 29.05.2003 at 06:32 |
|
partel
|
Jälle need kilovatid?
Kilovattide kohta võib siiralt väita mida tahes.
Näiteks Jyrki 800 hj'sel Dartil oli paberites 235 hj. Ja see võimsus seal mootoris ka oli... 2300 pöörde juures 
____________________________
_ |
| 29.05.2003 at 23:45 |
|
|