register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Cold Air intake'i valmistamine.   1 2  
Poster Message
anryo
Cold Air intake'i valmistamine.
Paregu on koonusfilter, mis võtab õhku otse kapoti alt.
Vaja teha süsteem, kus filter läheb esitiiva sisse. Küsimus - kustkohast eestis on võimalik hankida ~4" kroomtoru ja seda ka painutada. Või siis millega seda asendada, et asi ka silmale vaadata ilus jääks?



____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
05.06.2003 at 10:36
Vanaisa
  
Moderator
Cold Air intake'i valmistamine.
Otsi lihtsalt toru, painuta ära ja alles siis hakka kroomima...



____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
05.06.2003 at 10:40
LaSa
 
Moderator
Cold Air intake'i valmistamine.
Alternatiiviks on ka roostevaba ja poleeritud toru.
05.06.2003 at 11:01
peep
 
Moderator
Cold Air intake'i valmistamine.
Plastik või kumm on paremad, kuna nad ei kuumene nii palju kui metall. Aga kroom on kahtlemata ilusam. Igatahes väldi voldilist toru, sellist nagu Sul seal momendil on - selle takistus on päris suur.
05.06.2003 at 11:09
hellraiser
  
Cold Air intake'i valmistamine.
Odav lahendus oleks veel plasttoru ja siis sellel kroomvärv peale lasta?

____________________________
Porsche 911 Turbo '01
Porsche 951 '86 - Müüdud
Porsche 944 '83 - Müüdud
05.06.2003 at 11:46
anryo
Cold Air intake'i valmistamine.
Head soovitused teil kõik - aga kust siis seda saada ka? Ehitusmaterjalide poodidest vist mitte? Või kes teeks ilusa painutuse nii jämedale torule, ega seda kruustangide vahel ise ei vääna ju. Mulle endale meeldiks kõige rohkem õhema seinaga alumiiniumtoru. Seda palju lihtsam poleerida, kui terastoru kroomida. Samas hind vist jälle kallim. Plastiku puhul peab vist valmis kõverusega toru olema, ega seda enam ei painuta. Ja sinna peale kroomvärv veel - tundub selline kahtlane lahendus olema. Pigem juba siis must plastik.
Või mis?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
05.06.2003 at 11:58
Ets
Cold Air intake'i valmistamine.
Võta mingi lähem autolammutus ette, see Järvel Ben`i taga ehk esiteks! Tuhlasin neidmööda natuke ringi ja kuigi otseselt intake ei otsinud siis jäi neid virnade viisi igalepoole ette. Oli seal nii kroomi kui roostevaba kui kummi... Vaata, ehk miskit sobib:)
05.06.2003 at 12:09
markxx
Cold Air intake'i valmistamine.
Kui mujalt ei leia, vaata EMEX'is ringi! Neil seal tavaliselt vedeleb roostevaba torusid (võibolla leiad isegi sobivate painetega torujupid). Alumiiniumtoru vaevalt et on aga proovida võid siiski!
05.06.2003 at 12:12
urmas
Cold Air intake'i valmistamine.
See on täiesti tüüpiline modifikatsiooni ämber. Originaalis on ju sellel autol külma õhu võtmine parempoolsest tiivast. K&N ohver saab endale "parema" hingamise, aga hetke pärast avastab, et sai ka oluliselt kuumema õhu.

Soovitused:
1. Pane originaalne õhuvõtu kopsik ja filter tagasi. Auto ütleb sulle suured tänud selle eest.
2. Kui soovid liini jätkata, siis sobivat sirget kummitoru saab ehitusmaterjalide poest, kui küsid kanalisatsiooni survetoru. Igasugused kummist või metallist põlved tuleb aftermarket osade valmistajalt/müüjatelt (a la TopParts) tellida. On ka igasuguseid valmislahendusi. Teadmiseks ka see, et pildil olev K@N sul tiiba ära ei mahu.
05.06.2003 at 12:16
wax
 
Cold Air intake'i valmistamine.
urmas juba mainis kanalisatsioonitoru - seega külasta santehnikapoode - seal on päris palju igas mõõdus plasttorusid ;)
05.06.2003 at 12:23
PlyVal64
Cold Air intake'i valmistamine.
quote:
urmas: , kui küsid kanalisatsiooni survetoru.
Jajah, ja siis, kui seda mainitakse, võtab mõni mees solvuda:) Kogemused...
Tegelikult see Sinu esimene soovitus kõige õigem. Tollele 95`GT Cabriole andis too "imefilter" ideaalis mingid olematud +5 Hj. Jürka installis ja samal ajal dünos autot. Kerged rihmarattad aga +18Hj, väljalaset ja kattide eemaldamist ei saanudki dünoda, kuid see kindlasti palju rohkem, kui filter. 80 hj punnvõrrile on 5 "heppa" kah asi, 200+ hj juures suht olematu suurus.
05.06.2003 at 12:30
anryo
Cold Air intake'i valmistamine.
quote:
urmas: Soovitused:
1. Pane originaalne õhuvõtu kopsik ja filter tagasi. Auto ütleb sulle suured tänud selle eest.
Pole mida panna :(.
Sellises seisus see auto minu kätte sattus. Nüüd tuleb s..ast saia teha - või vähemalt sepikutki...
quote:
[/b]urmas: , kui küsid kanalisatsiooni survetoru.
Jajah, ja siis, kui seda mainitakse, võtab mõni mees solvuda:) Kogemused...
Mul savi mis toruks see mõeldud on - peaasi, et väljanägemine on OK. See oranž kanalisatsioonitoru ei ole. Ja lisaks ei saa seda ka painutada nii, nagu vaja.
quote:
EtsKets: Võta mingi lähem autolammutus ette, see Järvel Ben`i taga ehk esiteks! Tuhlasin neidmööda natuke ringi ja kuigi otseselt intake ei otsinud siis jäi neid virnade viisi igalepoole ette. Oli seal nii kroomi kui roostevaba kui kummi... Vaata, ehk miskit sobib:)
Kas sinna Järvele lastakse siis sisse? Nüüd sinna miski lett tekkinud ja selle taha peaaegu et lipsudes härrasmehed. Millal sa seal käisid ja kus nurgas neid nägid?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
05.06.2003 at 12:39 Last edited 05.06.2003 at 12:46 by anryo
mrtn
Cold Air intake'i valmistamine.
sinna võib panna täiesti suvalise auto kopsiku, mis ära mahub. mindi isiklikult ei häiriks, kui kasti peale made in korea on kirjutatud.
05.06.2003 at 12:45
peep
 
Moderator
Cold Air intake'i valmistamine.
Ma pakun, et netis peaks 100 x n õpetust olema, kuidas sellele autole CAI teha ja milliseid torusid ning põlvesid täpselt vaja läheb ning mis see efekt on. Search ! :)
05.06.2003 at 12:49
BlueStang
 
Cold Air intake'i valmistamine.
Metalltoru üldiselt ei soovitata, sest see kuumeneb mootorist õhkuva kuumuse tõttu ka ise ja soojendab sisenevat õhuvoolu.
Uuem trend on nn densecharger e väga halvasti soojajuhtiv plasttoru, mis tiivast võetud õhu külmana edasi suudab juhtida - sellest ka nimetus.
Ise olen ka seda teemat uurinud, aga sobiva toru taha on asi jäänud - päris kanalisatsioonikummitoru ka ei taha kapotialla aretada:)
Aga kui sobiv plasttoru leida, painutada ja nagu keegi soovitas kroomvärviga üle katta, siis äkki jääb päris hea. Kui sobiva toru leiad, siis anna mullegi teada:)

Millisest kroomvärvist siin muidu jutt oli?

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
05.06.2003 at 12:59 Last edited 05.06.2003 at 13:22 by BlueStang
anryo
Cold Air intake'i valmistamine.
quote:
peep: Ma pakun, et netis peaks 100 x n õpetust olema, kuidas sellele autole CAI teha ja milliseid torusid ning põlvesid täpselt vaja läheb ning mis see efekt on. Search ! :)
Elementaarne, Watson!!! :smokin
Aga kustkohast "meie väikesel Eestimaal" sobivat toru saada... Selles on küsimus...

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
05.06.2003 at 13:03
Ets
Cold Air intake'i valmistamine.
anryo: paar nädalat tagasi käisin ja oli lett jah aga...1) just keset müügisaali selline 1mx1m kastirobakas, kus siis neid jubinaid vedeles ja...2) peale pisukest vestlust teemal "jahutusventika mootor" võeti mind sleppi ja viidi sissepoole asju uurima. Aga tegelikult saab seal üsna tagasihoidliku pildi varuosade valikust, ruumipuudus lihtsalt. Suurim valik on ikka Prillimäel:p
05.06.2003 at 13:24
canarbic
Cold Air intake'i valmistamine.
Autod teised aga mootorid sammad. CAI kohta juttu ja pilte ka päris palju:

http://www.fordvschevy.com/forum/showthread.php?s=&threadid=32351&highlight=cold+intake

Ka abiks search nimetatud foorumis

____________________________
V8 TDI
05.06.2003 at 13:35
5.0
Cold Air intake'i valmistamine.
aitaks siis ühe reaalse lingiga, mis peaks just Sinu masinale olema
äkki sobib?
http://94rioredcobra.homestead.com/CAI.html
05.06.2003 at 15:14
anryo
Cold Air intake'i valmistamine.
quote:
5.0: aitaks siis ühe reaalse lingiga, mis peaks just Sinu masinale olema
äkki sobib?
http://94rioredcobra.homestead.com/CAI.html
Ühesõnaga, tundub, et pean kas siis seda sitatoru ostma minema või romulast/Emexist sobiliku metalltorujupi leidma. Nii :*(.
Ideedest ja pealehakkamisest pole puudust. Mida ei oska leida - on sobiv materjal.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
05.06.2003 at 15:45
5.0
Cold Air intake'i valmistamine.
quote:
anryo:
quote:
5.0: aitaks siis ühe reaalse lingiga, mis peaks just Sinu masinale olema
äkki sobib?
http://94rioredcobra.homestead.com/CAI.html
Ühesõnaga, tundub, et pean kas siis seda sitatoru ostma minema või romulast/Emexist sobiliku metalltorujupi leidma. Nii :*(.
Ideedest ja pealehakkamisest pole puudust. Mida ei oska leida - on sobiv materjal.
4" puhul on veel probleem selle ühendamine näiteks throttle body`ga, kuna toru siseläbimõõt kõvasti suurem ja ega ma ei oska midagi väga head lahenduseks ka pakkuda, aga kui leiad, siis anna meile ka teada
05.06.2003 at 16:25
urmas
Cold Air intake'i valmistamine.
Oota üks päev. Ma juhuslikult tunnen seda meest, kes selle modi tegi ja auto omanik oli. Ehk on asjad alles. Hetkel ei võtnud toru.
05.06.2003 at 16:35
anryo
Cold Air intake'i valmistamine.
quote:
urmas: Oota üks päev. Ma juhuslikult tunnen seda meest, kes selle modi tegi ja auto omanik oli. Ehk on asjad alles. Hetkel ei võtnud toru.
Noh, ega mul siis nii kiire ka pole. Sel nädalal niikuinii veel ehitama ei hakka...

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
06.06.2003 at 07:28
Ets
Cold Air intake'i valmistamine.
Ehk midagi sellist?
06.06.2003 at 07:28
silver
Cold Air intake'i valmistamine.
Pigem mina pakun, mine poodi ja küsi õiget asja mis selle tarvis leiutatud on. Point selles, Voltast saab osta poleeritud alu toru ja igasugu plast põlvesid nendele filtrikobakatele, kuna ise nad toovad ka mingeid filtreid.
07.06.2003 at 09:29
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Cold Air intake'i valmistamine.   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.