register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : USA kate tehnokvaliteet   1 2  
Poster Message
Tauno
USA kate tehnokvaliteet
paluksin inffi või vastuväiteid!
olen ameeriklasi hinnanud aastaid!-ning üldlevinud kiidulaul ameeriklaste vastupidavusest ja tugevusest-kõigil teada tuntud.
minu kogemused aga sellised:
sai ostetud aastat paar tagasi Crown Victoria
-93a 4,6v8
olen eestis teine omanik ja auto toodud siia uuelt
otse Ameerikast.
autoga on sõidetud soliidselt,-korralikel teedel
ning hooldatud samuti eeskujulikult.
kuid: kilomeetrites auto nüüd sõitnud 170 000km.
enne 100 000km vahetatud käigukast-jooksis lambist kokku.-maksis terve uue Lada.
samal ajal piduri sadulate liugurid vahetatud
benapump-lihtsalt kulus ära-oli mehhaanikute
diagnoos
kõik puksid -kuulliigendid-no need tegelt ju igal autol aga...
pritse jubib juba pea uuest peast-ükski diagnostika
aga ära ei näita.-1 pott lonkab!
uste-hingedepoldid on kulunud-uksed käivad kui vanal datsunil.
viimseni kui üks kummipuks esisillas on tänaseks tugevalt mõrenenud-nagu 40 aastat vana volga.
polster nigiseb ja nagiseb erinevad lülitid kipuvad ära põlema-eriti tulede oma -1800kr.
-kerele hakkab liiga tegema rooste ja koolduvad iluliistud.
nüüd siis veel tagarattalaager!
mitmel tuttaval on samuti probleeme: uued Stratus
ja Vojager -mootor juba 3 korda kokku jooksnud-ja esindus kehitab õlgu?!
sugulasel oli Le Baron 3,0-see aint remondis elasgi

meeldivad mulle need jänkid veel endiselt:)

kuid ei oska nagu seisukohta enam võtta

või olid vanad paremad?
aga olgem ausad!-NEED ON JU 300 000km
SÕITNUD Audi ,Mersu, BMW VEAD !!
09.06.2003 at 13:33
mms
USA kate tehnokvaliteet
Ei, need on 500000 kuni 1000000 sõitnud mersu vead.

Aga on Sul teada, kas teised Crown Victoriad samade hädade küüsis vaevlevad? Või on Sul lihtsalt pealepuhkustesimesetööpäeva eksemplar?

____________________________
Buick Electra Estate 86
09.06.2003 at 13:40
Tauno
USA kate tehnokvaliteet
jah tegel küll ma isegi mõtlesin et Mersu ca mill läbi aetud ,ja siis sellised vead-kuna ise tegelen veidike just mersu varuosadega.-aga ei julgend alul kohe milli käratada.:)

ühte teist Crowni tean veel samast aastast-ka peavalu-a sõita on hea:) (kui jälle laseb)

aga üldse ameeriklased 80nendad ja 90nendad
väljalase?!-tervikuna kvaliteet minuarust s...
09.06.2003 at 13:46
peep
 
Moderator
USA kate tehnokvaliteet
Samasuguse loo võiks kirjutada mistahes riigis toodetud autodest (ja eriti uuematest Saksa päritolu masinatest - mul on mitmeid näiteid välja pakkuda:D) aga ega see jutt kuhugi ei vii. Ühel ühed teisel teised vead ja loomulikult on usa masinatel nõrku kohti.

Pikalt laialt võib ka rääkida vastupidisest...kuidas üks või teine masin ikka kestab.

Kõik oleneb ikkagi sellest, kuidas autoga ringi käia, enamik jamasid tulenevad kasutaja lollusest või hooletusest. Samuit võib olla tegu laksu pannud isendiga. Seda legendi, et autot on hooldatud ja korralikult hoitud ei soovita puhta kullana võtta, kui samal ajal tükke küljest pudeneb. ;)

Enda 117 000 km. sõidetud Camarol pole küll suuremaid probleeme märganud ja sõidetud on temaga ikka nii nagu sportautole kohane. Tõsi, samas pole ka hoolduse koha peal kokku hoitud.

Sinu poolt mainitud vigadest nii palju, et ühe poti lonkamine viitab pihusti veale, juhul kui surved korras on. Uksehingede jaoks peaks remokomplektid saadaval olema, see on tüüpiline viga raskete ustega masinate puhul. Benapumba ülesütlemine on norm., sama võib meie tingimustes juhtuda mistahes masinaga. 100 k. miili. peal pole tagaratta laagri läbiminek küll mingi ime - olen neid Saksa päritolu autodel selleks ajaks üldjuhul rohkem kui korra vahetanud.:) Polstrite nagisemine tuleneb ilmselt sellest, et nad on lahti võetud ja siis hooletult kokku pandud ilma kõikide tüübliteta. See on tüüpiline, kui masin kuskil kohalikus teeninduses on käinud. Lülitite läbipõlemine on ehk tüüpviga aga vaata, kas neil ikka releed on vahel. Ehk on tehas siin "kokku hoidnud".

Käigukasti "kokkujooksmist" ei oska kommenteerida aga tihtipeale inimesed isegi ei tea, et seal peab õli sees olema ja seda ka vahetama peab. Ei väida, et konkreetsel juhul nii oli aga tihti just nii ongi.

Lõppkokkuvõtteks, ei taha väita, et USA autod on mingi kvaliteedi etalon, pigem keskmine tase ja kiidulaulu usa autode kvaliteedi kohta pole kunagi juhtunud kuulma:) aga pole mõtet kahe-kolme näite varal üldistavaid järeldusi teha. Samamoodi on inimesi kes ei vaata mersu, bemmi misiganes poolegi, kuna ta on "täielik saast, muudkui laguneb". Ja seda põhjusel, et nende endi või kellegi teise tuttava käes on olud isend mille alla on tulnud kõvasti pappi laduda.
09.06.2003 at 13:55 Last edited 09.06.2003 at 14:07 by peep (Moderator)
5.0
USA kate tehnokvaliteet
quote:
Tauno: jah tegel küll ma isegi mõtlesin et Mersu ca mill läbi aetud ,ja siis sellised vead-kuna ise tegelen veidike just mersu varuosadega.-aga ei julgend alul kohe milli käratada.:)
...
isiklik kogemus mB Vitoga va. 2001 ja igasugu loetletud vigu pluss veel hulga muid ja läbisõit kaugelt alla 100T km. (Samas WV busside kohta märksa positiivsemad kogemused.) Halvim autokogemus elus, õnneks möödanik. Äkki puudutab ainult pisibussilaadseid aretisi, aga MB kestvuse jutt tekitab selle põhjal küll ainult õlakehituse tundeid
09.06.2003 at 14:24
mms
USA kate tehnokvaliteet
Tipis aegu veetes sai külastatud sellise aine nagu kvaliteeditehnika loenguid (prof Kiitam), usun, et siin on teisigi, kel sama tee läbitud. Osas, mis puudutas kvaliteedikulusid tõi härra professor ühe näitena ka MB tehase. Iva selles, et tootjal on ligi 100%-list kvaliteeti taga ajada oluliselt kulukam, kui kanda toodete asendamisest ja ka renomeed kahjustada võivatest "jamadest" tekkivad kulutused. Ise-enesest täiesti loogiline. Kvaliteedikulud pidid alates 90-95-st %-st kasvama ekspodentsiaalselt (st 1% tõusu ei too kaasa 1% kulutuste kasvu, vaid näiteks 30%). Ja MB-l olevat vähemalt tol ajal olnud 99% poliitika, st 1 auto 100-st tuli kas ümber vahetada või jamas paha-aimamatu ostja oma ajud herneks.

Aga kõvemad kvaliteedi taga-ajajad (ja ka näiteks General Electric, GM-i ei tea) juurutavad juba nö six sigma süsteeme, mis peaksid tagama 1 defektse toote miljonist. Ehk siis asi kunagi ka autotööstusesse jõuab.

____________________________
Buick Electra Estate 86
09.06.2003 at 14:35
reo
USA kate tehnokvaliteet
quote:
mms: ...
Aga kõvemad kvaliteedi taga-ajajad (ja ka näiteks General Electric, GM-i ei tea) juurutavad juba nö six sigma süsteeme, mis peaksid tagama 1 defektse toote miljonist. Ehk siis asi kunagi ka autotööstusesse jõuab.
sixsigmal lubatud tglt 3,4 vigast miljoni kohta, sellegipoolest päris raske seda autotööstuses ette kujutada (a see võib ka minu vähese ettekujutusvõime viga olla :)) ja ka siis on ju ometi keegi, kellele satub see defektne auto ning ärritunud inimese hääl kostab alati kaugele... :)
09.06.2003 at 15:42
gis
 
USA kate tehnokvaliteet
ma otsustasin ka mingi aeg tagasi, et müün oma kärud maha ja ostan mersu. Lihtsalt enam ei jaksa remondi eest maksta. Pealegi eestis, nagu elu näitab, ei ole know-howd ega oskusteavet ega tegijaid.
Ilmekas näide oli viimati Auroraga. Mootor lonkas. Soovitati mootor lahti võtta ja vaadata, äkki on vänt kõver. Ehk siis oleks mingi kuu aega masin laiali olnud. Aga viking motorsis pandi arvuti külge, ja leiti viga ka: bensupaagi õhutussolenoid oli kinni kiilunud.

Kogu tõde minu jaoks on mu exgirlfriendi lausutu: "Praegu ma saan aru, mis see on, Heiti. Impala on seksikas. Volvo ei ole."

Aga kuni mu elus selliseid naisi jälle ei ole, sõidan mersuga.
09.06.2003 at 16:12
peep
 
Moderator
USA kate tehnokvaliteet
Veel mõned mõtted teema kohta, asju tuleb vaadata taustsüsteemis.

Ford Crown Victoria ei ole sama klassi auto kui Mercedes, BMW või Audi. Edmunds annab '93 aasta auto retail hinnaks $ 2554-2779, samasse kategooriasse (large sedan) kuuluva MB 300 S retail on $15 538 ja MB 280 E retail on $ 11 020 ning BMW 525 $ 8 725.

Uus Ford CW keskmine variant maksab momendil $ 28 505, MB 430 S maksab $73 320 ja E320 maksab $ 47 670.

Ehk Mersu, Bemmi ja Audiga võrdlemine on täiesti mõttetu IMO, you get what you pay.

Kui nüüd vaadata milliste mitteusa sedaanidega on CW momendil samas hinnasegmendis siis nendeks on:

Honda Accord
Hyndai Sonata
Kia Optima
Mazda 6
Mitsubishi Galant
Nissan Altima(Primera?)
Subaru Impreza/Legacy
Toyota Camry
VW Jetta/Passat
Volvo S40

Ja nüüd mõtleme nende autode kümne aasta tagustele eelkäijatele, lisame veel siia USA's mittemüüdavad aga meil levinud Vectra, Omega, Sierra, Mondeo, Scorpio jne. ning kujutleme nendele masinatele 170k. km läbisõidu ja 10 a. iga, ning võib juba asju võrrelda CW'ga. Ja siis võrdleme ka sõidumugavust, ruumikust, lisaseadmeid jms. antud autotüübi puhul olulist.:)

Samas, on tõsiasi, et meie elame Euroopas ja nemad USA's. Ehk siin meie oludes on CW või iga suvaline USA auto eksootika, mille eest tuleb maksta nii kallimate osade, kui ka kehvema teeninduse näol. USA's on ju täpselt vastupidi, kohalike masinate osi saab odavalt ja importautode osad on kallimad. Ehk kui tahad massist erineda maksa ja talu teatud ebamugavusi.:)
09.06.2003 at 18:19 Last edited 09.06.2003 at 19:15 by peep (Moderator)
fire83
 
USA kate tehnokvaliteet
quote:
peep: Ehk kui tahad massist erineda maksa ja talu teatud ebamugavusi.:)
... või käi jala! :D


____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
09.06.2003 at 18:24 Last edited 09.06.2003 at 18:25 by fire83
Taavi
USA kate tehnokvaliteet
Mis Mersu kvaliteeti puutub, siis on see alla käinud alates 90-date keskpaigast. Kunagi lugesin artiklit, kus väideti, et umbes 94-95a. alustas Mersu suurt kulude kärpimist, mille tulemusena autode ehituskvaliteet langes kohutavalt. Veeb on selliseid kommentaare täis...The W124 is one of the last quality-built Mercedes-Benz; before the company went into mass-market production. As such, it will last you ... as long as you want it to!
Kui uue kerega S-klassi Mersud 98a. esimeste omanikeni jõudsid, siis salongi viimistlusmaterjalid ja osad nupud olid nii odava välimusega, et uue S-klassi ostjad nõudsid oma vahetusautona sisse antud W140 Mersusid tagasi... :)
09.06.2003 at 19:10 Last edited 09.06.2003 at 19:12 by Taavi
gis
 
USA kate tehnokvaliteet
ei tea. vennal on ML jeep ja see aeg kui mina käin ja oma usakatel vahetan kõike ja sõidan korralikult ja ta raisk rallib metsas ja ma ei tea kus ja vahetab ainult pidurikettaid, siis võtab silme ees mustaks. Aga eks ole nende autodega enivei nii, et mis juhtub, selline on.
09.06.2003 at 21:57
tohoh
 
USA kate tehnokvaliteet
quote:
gis: ei tea. vennal on ML jeep ja see aeg kui mina käin ja oma usakatel vahetan kõike ja sõidan korralikult ja ta raisk rallib metsas ja ma ei tea kus ja vahetab ainult pidurikettaid, siis võtab silme ees mustaks. Aga eks ole nende autodega enivei nii, et mis juhtub, selline on.
Ega see ML küll suur metsaauto vist pole aga seda on ta ikka rohkem kui Su autod. Äkki ikka on nii, et vahetatakse jupp ära aga miski jäetakse vahetamata või reguleerimata ja siis need asjad katki lähevad.Elik: ehk ei tehta remonti nii nagu vaja?

____________________________
Ford Mustang ´96
Põrnikas `69
Dodge Avenger ´08
GAZ 24 ´84
10.06.2003 at 07:50
gis
 
USA kate tehnokvaliteet
tohoh, ma viitasin ka sellele oma postituses, et eestis ei ole tegelikult know-howd, oskusi ja viitsimist. Ah, ja ta vahetab piduriklotse, mitte kettaid. Tracktion control piduritega lahendatud. Klotse.
Ja ei süveneta. Impalal oli alumine sharniiri viltu sees. Auroral oli ratas viltu alla pandud. Ehk ei tehta remonti nii nagu vaja.
10.06.2003 at 08:07
Ets
USA kate tehnokvaliteet
gis: a Sa tee ise!
10.06.2003 at 08:09
tohoh
 
USA kate tehnokvaliteet
quote:
EtsKets: gis: a Sa tee ise!
gis: ära tee!!! Kui oled kindel et keegi oskab paremini. Nii hakkame varsti endal hambaid välja tõmbama või paremal juhul ravima.Ma usun et tegelt on siin Eestis oskajaid ja osata tahtvaid küll.

____________________________
Ford Mustang ´96
Põrnikas `69
Dodge Avenger ´08
GAZ 24 ´84
10.06.2003 at 08:52
gis
 
USA kate tehnokvaliteet
ei ma ise ei tee. ma parema meelega teeniks ise raha ja siis annaks osa sellest sellele, kes parema meelega parandaks autosid mitte sellele kes juba kolmapäeval mõtleb, et peaks minema kalale tegelt ja no teeme kiiresti selle faking Impala korda ja siis peale tööd istub oma faking bemmi ja õhtul kodus räägib naisele millised idikad need usa autode omanikud on. Aga samas ei lähe mujale ka tööle, sest papp on tüüne.

Etskets, selleks ei pea kokk olema, et öelda, et supp on sitt. TeisEks: 71 caddyl vahetasin oma käekestega esisilla puksid ja ma ei tea mis ära. Sai hea küll. Aga autoremondiga hakkaksin siiski ise tegelema alles 60-st umbes, kui lapselapsed on ja poeg palub vaadata, et miks ta charger enam 4 sekundiga sajani ei lähe, et nagu kakub või nii. Ja siis ma vaatan, mis teha annab. Ja ma tean juba praegu, et annab teha. Mitte ei vingu, et tee ise või, et seda ei saagi teha, et nendel autodel ongi nii, et ainult corvettel saab. Amps.
10.06.2003 at 08:58
Ets
USA kate tehnokvaliteet
tohohgis: ma ikka seda mõtlesingi, et kui ei leia õiget remondimeest siin eesti maa peal (on olemas küll) ja ikkagi nagu tahaks liikluses teistest pisut erineda, siis ei jäägi muud üle kui ise teha:)
Mul pole kah eesmärgiks kõike ise teha, ei ole seda võimalustki (loe: küttega valgustatud kanaliga garaaz kodu all), aga kui täna stangiga elektriku juurde lähen siis olen ise kohal, ajan Haynesist näpuga järge, panen läpaka FORDI remoprogrammiga tööle ja siis koos elektroonikuga teeme soojusanduri/relee korda! Kah asjaks!
Pärast ei ole mul põhjust öelda, et relee valesse kohta sai või anduril juhtmed valet pidi ühendatud:)
Rahu, ainult rahu!
10.06.2003 at 09:06
gis
 
USA kate tehnokvaliteet
vaidlustes selgub, kellel on suurem väändemoment. Ja parimad vaidlused on veerandmiilised. Kollektiiv, te teete ju tuju heaks :)
10.06.2003 at 09:14
pampkuri
 
USA kate tehnokvaliteet
Mull on olnud elus kolm mersu tööandja poolt kõige vähem probleeme oli 83a 190-se dislaga ML320 oli ka veel kuidagi aga G500-ja viisin algul iga esmaspäev Silberisse hiljem tulid ise koju järgi,veel kuu siis andsid asendus auto.Auto on ostetud 2001 oktoober ja siia maani käib pidevalt mingi jama.Silberis vist mehaanikud ja meistrid on eelnevalt kuskil kudujad olnud üks millest nad raudselt ei tea on auto remont.

____________________________
pamp
10.06.2003 at 17:11
madis
USA kate tehnokvaliteet
99% remondimeestest sosssepad, mul mustangil olid salongis pooled tüüblid puudu, esisilla geom. perses, plokikaane tihendi asemel linnusitt, peale remonti aga jäeti poldid pingutamata ja nüüd jälle kaante remo, radikas ripendas, kaitseraud tolgendas, pandi PU puksid aga unustati määret panna jne jne jne. Egas Fordil polegi erilist süüd veel leidnud (v.a. miks peab orig. sild olema 2.7 ????!!!)
11.06.2003 at 09:22
Ets
USA kate tehnokvaliteet
Kui kedagi huvitab, siis 1995 Ford Mustang V6-232 3.8L ekspluatatsiooni käigus avastatud ja tehase poolset tagasikutsumist põhjustanud vead on siin:

Safety Recalls
TSB Number Issue Date TSB Title 01S30 DEC 01 Recall - Cooling Fan Motor Circuit Breaker Installation
01S28 SEP 01 Recall - Air Bag Module Inspection/Replacement
00S37 OCT 00 Recall - Park Brake Control Modification
97S88 NOV 97 Recall - Hood Separation Inspection/Repair
95S17 AUG 95 Recall - Tie Rod End Inspection/Replacement
95S06 MAR 95 Recall - Passenger Side Air Bag Inspection

General Recalls
TSB Number Issue Date TSB Title 01M09 DEC 01 Campaign - Cooling Fan Motor Warranty Extension
00M10 APR 00 Campaign - Head Gasket Replacement
95B79 JAN 95 Campaign - Keyless Entry System Transmitters

Niinimetatud Service Bulletinse ehk tipse on veel kaks lehekülge.
Kas eurojapsidel on midagi sarnast vastu panna? Või on asi lihtsalt salajasem/varjatum?
11.06.2003 at 10:03
viva
USA kate tehnokvaliteet
Jaa, jaa. Ma nagu kah Sigmat putitan. Ei tea miks aga teeninduse ukse peal on naerunäod alati ootamas. Et näe täna on jälle hea päev- raha saab. Ja saabki. Aga arusaamatu on see, et miks peab pärast kodus mutrivõtmega kanalis igaks juhuks kõik üle keerama, et oma kallis laps turvatoolis istudes selles asjanduses ikka distantsi lõpuni püsiks. Mul jäeti amordipadjad poolirvakile ning üle pollari sõites kargas vasakpoolne pesast välja ning mis te ise arvate, kuhu ratas jooksis. Teeninduses sai selle peale mõlemad uued amordipadjad kohe, aga siiski on see tagantjärgi tarkus.
15.06.2003 at 21:26
mrtn
USA kate tehnokvaliteet
quote:
Kas eurojapsidel on midagi sarnast vastu panna? Või on asi lihtsalt salajasem/varjatum?


Mitsubishi sai suured trahvid varjamise eest.
16.06.2003 at 09:34
partel
  
USA kate tehnokvaliteet
Ford sai ka oma vitsad ja mitte vähe!


____________________________
_
16.06.2003 at 13:37
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : USA kate tehnokvaliteet   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.