| Poster |
Message |
Tauno |
Crown Victoria mootori brobleem
Crown Victoria LX 4,6 v8 -93a-
viga selline: läheb hästi käima nii külmast kui soojast peast,kuid kui mootor on saavutanud mõneminutilise
käimise järel teatud temperatuuri kostab kapotiall väike
klõks relee vms. ja mootor hakkab lonkama-viskab
vahepeal isegi mitut potti tagant ära.
sõidupääl ei saa aru-aga tühikäigul koledasti
sisse tunda.
jõud muidu ära ei kao-küttekulust pole ka veel aru saanud...
-diagnostika ei näita suurt midagi-just on vahetatud
kõik küünlajuhtmed,-küünlad,-pihustid,-benapump-kõik uued jupid-aga probleem veel kuskil mujal |
| 11.06.2003 at 14:13 |
|
Vanaisa
Moderator |
Crown Victoria mootori brobleem
diagnostika ei näita suurt midagi-just on vahetatud
kõik küünlajuhtmed,-küünlad,-pihustid,-benapump-kõik uued jupid-aga probleem veel kuskil mujal No midagi ta ikka näitama peab, kui jupsib
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 11.06.2003 at 14:28 |
|
ylovoitka |
Crown Victoria mootori brobleem
Äkki tõmbab kondi pumba järgi ja siis tühikäigu klapp ei suuda vajalikul määral avaneda? |
| 11.06.2003 at 14:41 |
|
Ets |
Crown Victoria mootori brobleem
Järsku on abiks: mul stang 95 3,8. Kui salongi soojuse kruttimise nupp on "mix" või "window" asendis siis plõksib pidevalt A/C kompressorit ja jahutusventikat üksteise alla sisse-välja. Mootori pöörded kõiguvad märgatavalt, häiriv kõrvale kuulatagi. Kui aga nupp on "floor" või "off" siis nii A/C kompressor kui ventikas seisavad ja kohe tore on olla Pidigi olema ameeriklase (fordi) üks paljudest omadustest! |
| 11.06.2003 at 14:44 |
|
peep
Moderator |
Crown Victoria mootori brobleem
Puhasta esialgu tühikäigumootor(IAC) tahmast ära ja siis otsi mõni teine diagnostik. Põhjused võivad olla väga erinevad.
See "klõps" viitaks justkui kondi töölehakkamisele. Võta relee või kaitse välja ja vaata mis siis teeb. |
| 11.06.2003 at 14:46 |
|
ylovoitka |
Crown Victoria mootori brobleem
quote: EtsKets: Järsku on abiks: mul stang 95 3,8. Kui salongi soojuse kruttimise nupp on "mix" või "window" asendis siis plõksib pidevalt A/C kompressorit ja jahutusventikat üksteise alla sisse-välja.
Ja mina krt mõtlen, et mis sel' hullul hakkab, kui MIX või WINDOW peal valits on. Kas kont siis reaalselt ka tööle hakkab või? Mina pole täheldanud, ainult plõksib. Ja USA Fordi CONT MAX ja NORM vahe on ainult selles, et MAX'i puhul laseb külmal õhul sees ringelda, NORM korral imeb väljast sisse. Ahjaa, kui lihtsalt VENT peale panna, siis ei tõmba seda kondi pumpa järgi (see siis lisaks kolmas variant, kuidas vaikset mootorit saad nautida) |
| 11.06.2003 at 14:56 |
|
mrtn |
Crown Victoria mootori brobleem
etskets, see on äärmiselt normaalne nähtus ja ei tohiks sind häirida. tead kui jube on, kui mu ema 1.3 corolla kondi taha haagib, see kaeblik korin, mis kapoti alt tuleb on täesti valus kuulata |
| 11.06.2003 at 14:59 |
|
Ets |
Crown Victoria mootori brobleem
Ausalt öelda jah, keegi targem võiks lahti seletada, miks need asjad nii käituvad? Kus see loogika siin on, et kui ma näiteks vihmase ilmaga keeran WINDOW peale hakkavad nii jahutusvent kui kont tööle
Edit: kont`i all mõtlen pumpa kapoti all, mitte et salongi kohe külma hakkaks tulema |
| 11.06.2003 at 15:02 |
Last edited 11.06.2003 at 15:03 by Ets
|
ylovoitka |
Crown Victoria mootori brobleem
O.T.
quote: mrtn: 1.3 corolla kaeblik korin, mis kapoti alt tuleb on täesti valus kuulata 
Ei saa kohe mitte mainimata jätta, et nagu korilla korin.. |
| 11.06.2003 at 15:04 |
|
ylovoitka |
Crown Victoria mootori brobleem
quote: EtsKets: Ausalt öelda jah, keegi targem võiks lahti seletada, miks need asjad nii käituvad? Kus see loogika siin on, et kui ma näiteks vihmase ilmaga keeran WINDOW peale hakkavad nii jahutusvent kui kont tööle
Edit: kont`i all mõtlen pumpa kapoti all, mitte et salongi kohe külma hakkaks tulema
Miks ta hull seda pumpa siis ketrama hakkab? Tahaks mõnikord külma õhku näiteks klaasile või jalgadele saada, aga minu masin seda ei võimalda. Kuigi pump ketrab, külma ei tule. Jahedat õhku tuleb ainult valitsa AIR COND. NORM või -MAX asendis.
|
| 11.06.2003 at 15:06 |
|
Vanaisa
Moderator |
Crown Victoria mootori brobleem
Teadlased on välja arvutanud, et defog/window peale keerates on kõige efektiivsem lasta ka kondi kaudu värsket (mitte külma) õhku peale - ju siis hea on.
Ja kindlasti on ta hea kondile - hullem oleks, kui talv läbi teda ei kasuta ja siis suvel hakkab laibahaisu tulema...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 11.06.2003 at 15:08 |
|
Ets |
Crown Victoria mootori brobleem
Näed sa siis Ja mina mõtlesin, et peab konti täitma minema |
| 11.06.2003 at 15:12 |
|
Vanaisa
Moderator |
Crown Victoria mootori brobleem
quote: EtsKets: Näed sa siis Ja mina mõtlesin, et peab konti täitma minema
Ei tohiks midagi hullu olla küll.
Muidugi, kui hirmutada, siis olen kuulnud, et Fordi kompanii kliima juhtplokid suht tujukad/nõrgad olema pidid...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 11.06.2003 at 15:15 |
|
ylovoitka |
Crown Victoria mootori brobleem
quote: Vanaisa: Fordi kompanii kliima juhtplokid suht tujukad/nõrgad olema pidid...
Ega su enda Caddy'l ka asi funka ju |
| 11.06.2003 at 15:17 |
|
Vanaisa
Moderator |
Crown Victoria mootori brobleem
Tõsi on lihtsam - air/mix door hoopis kinni roostetanud 
Aga seoses katkiste pirnide vahetusega kiskusin ta lahti - asi seest lihtsam, kui zvjozdotska raadio
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 11.06.2003 at 15:36 |
Last edited 11.06.2003 at 15:37 by Vanaisa (Moderator)
|
bels |
Crown Victoria mootori brobleem
Korralikult toimiv kont talvel on üks väga hea asi. Aknad saab kiiremini puhtaks. Sügisel vihmase ilmaga on ka kasud sees. DEF positsioonis on vaja ainult natukene värskemat õhku ja selle pärast see kondi magnet plõksibki. Mida vähem kont plõksib, seda suurem rõhk. Mida suurem rõhk, seda külmem tuba on.
____________________________
Ford Explorer |
| 11.06.2003 at 15:45 |
|
Mõts |
Crown Victoria mootori brobleem
Mes sa Tauno ostsidki selle Victoria ära vä ?
|
| 13.06.2003 at 21:20 |
|
Jansa |
Crown Victoria mootori brobleem
quote: Vanaisa: Teadlased on välja arvutanud, et defog/window peale keerates on kõige efektiivsem lasta ka kondi kaudu värsket (mitte külma) õhku peale - ju siis hea on.
Kondist tulev õhk on kuivem -> peletab niiskuse klaasilt kiiremini.
|
| 15.06.2003 at 21:32 |
|
Tauno |
Crown Victoria mootori brobleem
teemaks ikka Crown
jah mootor lonkab ja kliimat ei lase üldse lulitada-siis sureb tühikäigul mootor välja!!!-krt!!!
maanteel saab kasutada |
| 16.06.2003 at 10:38 |
|
Vanaisa
Moderator |
Crown Victoria mootori brobleem
Mis veakoodid ütlevad?
Kas tühikäigumootor puhastet?
Diagnostik ütles mida?
Nii uduse sümptomi peale ei saa midagi arvata - või siis võib igasuguseid asju pakkuda...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 16.06.2003 at 11:07 |
Last edited 16.06.2003 at 11:07 by Vanaisa (Moderator)
|