| Poster |
Message |
camsist
|
TransGo shift kit - on kellelgi?
Vaja on shift kitti TH700 kastile, see on enamvähem selge. Aga kuidas nendega siiski on, millist valida, olen lugenud, et B&M pidi koguaeg täislaksuga käike vahetama, TransGo aga pidi vastavalt gaasipedaali asendile seda tegema. B&M'i kit on odav aga subjektis olev 3 korda kallim. B&M'il osasid vähem - lihtsam installida, sellel jälle terve karbitäis vedrusi jne jne..
Uurisin ka kastimeeste käest, et nemad siukest komplekti paigaldanud ei ole ja ei tundunud ka väga rõõmsad selle paigaldamamise keerukuse pärast olema. Õpetuseks on sellel küll video kaasas, aga kas sellest abi ka on jne... Thirdgen.orgist olen lugend, et mõnedel ikka peale installi on probleeme olnud, et ei ole mõnda käiku vms...
Seega tahaks küsida, kellel, mis asi kastis vedelb ja kuidas temaga ringi liigelda on? Rahulikult sõites ja "kihutades". Ja kes on selle sinna sisse pannud, kas ise või mingi remondimees, kui saladus ei ole siis kes?
Pilt asjast siuke:

____________________________
'86 Camaro |
| 13.06.2003 at 16:54 |
|
peep
Moderator |
TransGo shift kit - on kellelgi?
TransGo ! B&M on küll odavam ja ehk lihtsam paigaldada aga nii nagu ikka sellistel juhtudel, Sa pole nii rikas, et odavaid asju osta. Endal oli B&M kit ja peale ühte suve oli kast õhtal. Kas see ainult shift-kit'i viga oli, ei oska öelda aga kogemused teiselt poolt lompi on, et B&M lammutab kasti suht. kiiresti. Samas TransGo omanikel ei ole nii palju negatiivseid kogemusi ja asjad kestavad. B&M komplektiga laksas tõesti käike kui sepavasaraga sisse, ükskõik kui palju gaasi vajutasid. Samas ma pole kuulnud, et TransGo käiguvahetuse tugevust vastavalt gaasipedaali asendile reguleeriks, kas seal pole mitte mingi teatud hulk seibe(ei tea kuhu lähevad) milliste arvust sõltub, kui kange see vahetus tuleb ? Vist on need kolm seibi seal pildil, kolmega on kõige kangem käiguvahetus.
Minu kastile tegi installi keegi kodanik, kes Revalile teenustööna Audi kaste teeb, ma kahjuks ise teda ei tunne. Mul oli muidugi keerukam kast, kui 700. Aga seda ma täitsa usun, et ega keegi Sul seda tööd ilma kauakestva vingumiseta ette ei võta, ehk saad ise hakkama ? |
| 13.06.2003 at 20:55 |
Last edited 13.06.2003 at 21:00 by peep (Moderator)
|
Erkki
|
TransGo shift kit - on kellelgi?
Mul oli paar aastat tagasi TransGo nimeline shift kit kastis sees. Mootoriks oli tol korral 383 stroker ja sama TH 350 mis praegugi. Oli teine suhteliselt pehme lülitamisega ja igati sobilik tänavasõiduks. Tahtsin äkilisemat ja nüüdseks hoolitseb kastis käiguvahetuse eest B&M shift kit. Kuid minu arust ei ole ta ikkagi piisavalt äkiline. Järgmine nädal uurin pisut kasti hinge-elu, võib-olla on töösurved kastis liiga madalad.
Üks moment veel: kallimad shift kitid, millega mina olen kokku puutunud, on olnud multi stage, st. et Sa saad ise valida, vastavalt oma maitsele, kui äkilist käikude lülitust soovid. Kui stage 1 tundub liiga lahja olevat, saad iga kell kangema kit'i sisse visata.
Stage 1 --> street
Stage 2 --> street/strip
Stage 3 --> strip
Ja ära pelga teha ise. Seda enam, kui õpetusvideo on kaasas.
Hope this helps.
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
| 13.06.2003 at 22:47 |
|
camsist
|
TransGo shift kit - on kellelgi?
Tänud vastuste eest!
Üldiselt siis ikkagi TransGo oleks mõistlik valik ja arvestada tuleks siis sellega, et ise ikka kuidagi töö tehtud saaks.
Kui kast kokku jooksis ja ma teda alul lammutada üritasin nägin, mis enamvähem sees on, siis erilise kindlustundega ei hakka küll seda lahti kruttima 
____________________________
'86 Camaro |
| 16.06.2003 at 09:45 |
|
ylovoitka |
TransGo shift kit - on kellelgi?
Pilt asjast siuke:
 Kas need augud, mis seal ülemistes tihendites paistavad on kõik mingid kanalid? Ja kas kõik need jubinad, mis siin paistavad, tuleb ise kuskile vahele torgata 
Müts maha mehe ees, kes asja ette võtab. Püksid maha mehe ees, kes asjaga hakkama saab. |
| 16.06.2003 at 09:52 |
|
camsist
|
TransGo shift kit - on kellelgi?
quote: ylovoitka:Kas need augud, mis seal ülemistes tihendites paistavad on kõik mingid kanalid? Ja kas kõik need jubinad, mis siin paistavad, tuleb ise kuskile vahele torgata 
Kanalid nad on ja selle kraami peab valvebodysse ära mahutama, kuidas sellega hakkama saab ei oska öelda, enne kui asi laua peal laiali on. Seal mingi väikse kuuli valesse auku paned siis hakka rõõmsalt otsast peale selle jamaga. Kahtlane see värk...
____________________________
'86 Camaro |
| 16.06.2003 at 10:54 |
|
peep
Moderator |
TransGo shift kit - on kellelgi?
Mine ja räägi Ahtoga Ledoviinist, kui Sa ise oma võimetes kindel ei ole. |
| 16.06.2003 at 11:32 |
|
camsist
|
TransGo shift kit - on kellelgi?
Ma kõigepealt ootan ära, kuna ta üle lombi siia jõuab ja siis vaatan ära selle põneva "filmi", mis sellega kaasas on ja siis otsustan, kas hakkan ise lammutama või viin kellegile tegemiseks.
____________________________
'86 Camaro |
| 16.06.2003 at 11:50 |
|
partel
|
TransGo shift kit - on kellelgi?
Minu arust on Erkkil küll pehme vahetus, ka praktiliselt tühikäiguga cruisates.
Mistahes manuaalkastiga auto loksutamise-paugutamisega ei anna võrreldagi.
Edit: Sama ka Lauri ja Jyrki autode kohta.
____________________________
_ |
| 16.06.2003 at 11:52 |
Last edited 16.06.2003 at 11:53 by partel
|
Indrek |
TransGo shift kit - on kellelgi?
quote: peep: Mine ja räägi Ahtoga Ledoviinist, kui Sa ise oma võimetes kindel ei ole.
Minu endisele Vettele paigaldas samuti Ahto TransGo kiti ja tunneb asja, konsulteeri enne temaga, kui midagi ostma hakkad.
|
| 16.06.2003 at 12:18 |
|
margus61 |
TransGo shift kit - on kellelgi?
Oma shift kiti panin ise, midagi hullu polnud. Mul nii palju vidinaid küll ei olnud, aga siin pildil tundub mitme 'stage' asjad olevat, nii et osa võiks üle jääda ja kõike ehk ei tule sisse mahutada. Oluline on piinliku täpsusega step by step juhendis (selline pikk ja täpne peaks kaasa tulema lisaks filmile) järge vedada ja linnukesi tehtud operatsioonide ette joonistada. Abiks oleks teha pärast valve body avamist sellest pilte juhuks, kui peaks vaja olema endist olukorda taastada. Samuti võiks kasti põhjale paigaldadad korgi õli väljalaskmiseks. Sellest võib kasu tõusta, kui midagi juhtub valesti minema ja ka edaspidi.
Igavene tore töö oli, kahjuks harjumuslik ei sobi asja juurde kohe mitte kuidagi. Pärast tabab piiritu isetegemise rõõm, kui kõik ilusti tööle hakkab. Aga võib ka teisiti minna. |
| 16.06.2003 at 12:26 |
|
peep
Moderator |
TransGo shift kit - on kellelgi?
quote: margus61:Samuti võiks kasti põhjale paigaldadad korgi õli väljalaskmiseks.
Ma ka alguses lasin sellise paigaldada (B&M) aga hiljem võtsin ära, kuna see kork tundus poteniaalne peavalutekitaja olevat. Nimelt ulatub ta õlipõhjast piisavalt väljapoole ehk allapoole, et mõnel rohkem rööpas teel või muu takistuse koha peal vastu maad käia ja siis kastil mahlad välja lasta.
Ehk muidugi mõnel teisel autol pole sellist ohtu ? |
| 16.06.2003 at 12:32 |
|
margus61 |
TransGo shift kit - on kellelgi?
Mul punn mitte all, vaid õlipõhja otsal. |
| 16.06.2003 at 12:52 |
|
camsist
|
TransGo shift kit - on kellelgi?
Uurisin Ahto käest ka süsteemi ja äkitselt viingi talle tegemiseks.
Kork on paigaldatud juba eelmiste omanike poolt aga see on installitud küljepeale, et seda ära sõita eriti ei anna.
____________________________
'86 Camaro |
| 16.06.2003 at 12:56 |
|
Ets |
TransGo shift kit - on kellelgi?
Esimesed, teoreetilised teadmised ka B&M kohta: esiteks on manuaalis ära toodud, et sellesinatse shift kiti paigaldamisega saavad hakkama ka "vähese tehnilise kogemusega indiviidid" (manuaal on kaasas ja arusaadav ka "vähese tehilise taibuga inimestele").
Peale selle on üks olulisemaid pointe, et Fordi 95. aasta 2.-le erinevale ajule on olemas MÕLEMAD variandid, nii "A" kui ka "B" (sellel aastal arendati käimakotti pisut edasi, aga keegi kurat ei tee selgeks, MIS SU MUSTANGIL täpset peal on )
Mina isiklikult EI OLE automaatkäigukotti veel seestpoolt näinud! Teen seda homme (aa ei juba täna)! Ja ehk siis avaneb võimalus ka nähtust rääkida
Kvoot: võimalus on puurida 2. erineva "tugevusastmega" auke: 1) HD - heavy duty ehk "kiiremini-kõrgemale-kaugemale" auke ja 2) street - ehk siis nii stripile kui ka streetile sobivaid!
Ma lausa mõtisklen kohe, milliseid auke ma küll puurin??
Kvoot2: jutt oli siis Fordi B&Mist! |
| 13.08.2003 at 02:09 |
Last edited 13.08.2003 at 02:19 by Ets
|
vvt
|
TransGo shift kit - on kellelgi?
quote: EtsKets: Esimesed, teoreetilised teadmised ka B&M kohta: esiteks on manuaalis ära toodud, et sellesinatse shift kiti paigaldamisega saavad hakkama ka "vähese tehnilise kogemusega indiviidid" (manuaal on kaasas ja arusaadav ka "vähese tehilise taibuga inimestele").
Kõige ebameeldivam osa on vast selle aju kättesaamine enne rõõmuvedrude installimist. Mis asjakohase seadmestiku puudumisel tähendab pool tundi või kauem kaela tilkuvat ATF-i. Soovitaks seda VÄGA hoolikalt teha, ja vahetada neid vedrusid ühekaupa-so vana välja ja uus kohe asemele. Tavaliselt tahavad kitid kindla läbimõõduga aukude puurimist, vastavad puurid ka kaasas. Igaks juhuks kontrollida, et aju plaat (so roostevabast auguline plekk aju ja kasti vahel) on täpselt sama, mis kasutusõpetuses -tuvastatav aukude järgi. Kui on tegemist kellegi targa "tuunitud" ajuga, mis võib märkamatuks jääda (mõni 0,5 mm auguke kuskil), siis võib pärast imeasju juhtuma hakata. NB! Vana ja kulunud aju mitte lahti kakkuda ja bensiinis pesta, kui puudub karjuv vajadus. Tulemus võib olla, et pärast asi enam ei tööta korralikult.
Pehmete vahetuste põhjus kipub aeg-ajalt olema liiga lõdvas kickdowni trossis (nt AOD-l pannakse seda manomeetri järgi) või kulunud(valesti reguleeritud pidurilintides. Pidurilintide vahetamisel oleks hea ka trummel üle mõõta, kuna tavaline on asi, et vaimustusest pannakse uus lint kooniliseks kulunud trumli otsa, mis ei hakka pärast funkama (vana lint oli koos trumliga vastavalt vildakaks kulunud).
Anyway - isetegemine on uhke asi, aga sattudes käigukasti otsa, kus keegi on juba midagi "modinud", on variant, et see shiftkit hakkab omapäraseid asju tegema Ärgu nüüd keegi solvugu.
Edit: kahtluse korral tüübi osas on abiks Transtari kataloog, kus on väga pädevalt seletatud, mille järgi kaste ära tuntakse. Nt Ford on auto, millel alatasa tehti pisimuudatusi, ettevaatust. |
| 14.08.2003 at 15:01 |
Last edited 14.08.2003 at 15:04 by vvt
|
|