Poster |
Message |
partel
|
12.07 Testimine Raadil
Kuna Raadi võistlust ei toimunud, siis toimus laupäeval hoopis test&tune päev, juhuslikult samuti Raadil.
Erkkiga proovisime seitsme sõidu jooksul 100-oktaanist bensu (38.- liiter ), erivaid düüse,süütenurka ja karpa spacer'eid.
Parim oli 11.697 sek @ 198.234 km/h, 60 jalga 1.90 sek.
Ülejäänud läksid peamiselt 11.7 auku kiirused 197.225 - 198.284 km/h
Kiiruste kohta selline kurioosum, et 198.284 km/h tuli 4 (neli) korda 
Lauri paugutas ka mõned sõidud, siis murdus järjekordselt seitsmenda silindri kollektoritoru...
Veel oli näha lahedaid "lõuna" 2xCorvette ja Anti Firet pluss vilksas korraks ka BlueStang/BlackStang.
Ürituse lõpetas ennetähtaegselt vihm, just enne eliminaatoriteste.
Lisaks sai ka Erkki Camaroga Tallinn-Tartu-Tallinn edukalt läbitud, 20-25 L /100km.
Mõistagi sai ka nii mõnigi möödasõit tehtud 
____________________________
_ |
12.07.2003 at 20:34 |
Last edited 12.07.2003 at 20:38 by partel
|
Erkki
|
12.07 Testimine Raadil
Kuigi ma oma 11,69 ajaga rahule ei jäänud, läks test & tune päev siiski asja ette. Sai igasugu erinevaid seadistusi proovitud, kuid mulle jäi tegelikult arusaamatuks, et miks ei mõjunud ET-le erinevad süütenurgad ega ka karpa düüside suurused Nagu kännu taga: 11.7x ja kogu lugu. Pisut kaugevõitu oli küll tuunimise pärast Tartusse sõita, aga siiski parem kui mitte midagi. Mehaanikut mul seekord polnud, nii et, Pärtel oli lisaks tiimi pealikule ka osaliselt mehaaniku eest. Tänud Seda enam, et kogu laager sai kokku korjatud pea-aegu, et lausvihmas 
Üldmulje siiski positiivne ja tänud Prr-le shaslõki eest 
Kui ilma on (ptüi-ptüi-ptüi), siis kohtumiseni Hiiumaal 
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
12.07.2003 at 23:02 |
|
imre |
12.07 Testimine Raadil
Oleks teadnud,oleks ka oma tagumiku kohale vedanud.Olin ise rammumehe võistlusel ja nägin kui Erkki mõõda sõitis,siis arvasin,et miskit ikka toimus.Kas Anti Hartikainen(pole kindel,kas nii kirjutatakse)oma sierra cosworth´iga oli ka seal? |
13.07.2003 at 01:14 |
|
prr
|
12.07 Testimine Raadil
quote: imre:Kas Anti Hartikainen(pole kindel,kas nii kirjutatakse)oma sierra cosworth´iga oli ka seal?
14.1 cosworthi ajaks.
toimus siiski kinnine üritus, niiet no hard feelings.
päev läks suht korda, kui loomulikult välja arvata see järjekordne vihm. vahepeal sai suht kõvasti naerda, kui väravast teatati, et meil juba siin sajab. siis ma karjusin lällarisse, et ära jumala pärast sisse lase, et meil siin kinnine üritus ja pole siia segajaid vaja aga kuskilt hiilis vihm ikkagi läbi, järgmine kord peab turva parem olema 
rahvast oli mõõdukalt, sõitude tegemiseks ei pidanud keegi järjekorras ootama.
nagu ikka - mõned küünlad põlesid ära, mõned sidurid lõpetasid koostöö...that's racing.
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
13.07.2003 at 12:21 |
Last edited 13.07.2003 at 12:26 by prr
|
jyrki |
12.07 Testimine Raadil
Good times!
We were running yesterday too; now I got three runs with the "Löijy" running with regular 205 tires and the best was 11.60 / 207, but the engine didn't run very clean at higher rpm and also had minor difficulties with the traction. Switched to ET Streets for the fourth run and broke the rear axle after about 1 meter.
My old Dart run 11.78 / 192 with an iron headed 400 mopar.
Jussi run 9.8's with the "Ralli" at 225 km/h, so it's going to a better direction.
I planned to come next weekend to Hiiumaa and had already bought the ship tickets etc., but have to cancel that because of the breakage. |
13.07.2003 at 15:30 |
|
Erkki
|
12.07 Testimine Raadil
I'm sorry to hear that, but maybe you could fix it by weekend?
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
13.07.2003 at 23:24 |
|
partel
|
12.07 Testimine Raadil
quote: jyrki: Good times!
We were running yesterday too; now I got three runs with the "Löijy" running with regular 205 tires and the best was 11.60 / 207, but the engine didn't run very clean at higher rpm and also had minor difficulties with the traction.
It seems like, the narrower the tires, the faster the car goes:
As I remember, turbo-supercar Ferrari F40 runs slower 12.0 sek @ 200 km/h with 335/35 ZR 17 tires, weighing 400+ kg less than your 4-door family sedan.
____________________________
_ |
14.07.2003 at 03:10 |
|
jyrki |
12.07 Testimine Raadil
quote: Erkki: I'm sorry to hear that, but maybe you could fix it by weekend?
No possibility for that; All the others at the work are on summer holiday, and I have no chance to even check out what caused the problem. Motivation isn't at the highest either, but I'll try to check it next weekend. |
14.07.2003 at 08:19 |
|
peep
Moderator |
12.07 Testimine Raadil
quote: Erkki: Sai igasugu erinevaid seadistusi proovitud, kuid mulle jäi tegelikult arusaamatuks, et miks ei mõjunud ET-le erinevad süütenurgad ega ka karpa düüside suurused Nagu kännu taga: 11.7x ja kogu lugu.
Kas see ei viita mitte asjaolule, et Su auto setupi pudelikael on kuskil mujal ja see on piisavalt oluline, et kerge süüte ja seguga mängimine mõju ei avaldagi ? Just guessing... |
16.07.2003 at 12:37 |
|
forced2race |
12.07 Testimine Raadil
Quote: turbo-supercar Ferrari F40 runs slower 12.0 sek @ 200 km/h with 335/35 ZR 17 tires, weighing 400+ kg less than your 4-door family sedan. ..............
*******
Sorry , Pärtel , bad comparison ...
F40 is a track car first , not the 1/4 mile dragster ...
I pray to God you don't go on the track with your family 4 door sedan ...
____________________________
Save The Wave (vette 91 ) |
16.07.2003 at 12:55 |
Last edited 16.07.2003 at 12:56 by forced2race
|
partel
|
12.07 Testimine Raadil
quote: forced2race: Quote: turbo-supercar Ferrari F40 runs slower 12.0 sek @ 200 km/h with 335/35 ZR 17 tires, weighing 400+ kg less than your 4-door family sedan. ..............
*******
Sorry , Pärtel , bad comparison ...
F40 is a track car first , not the 1/4 mile dragster ...
I pray to God you don't go on the track with your family 4 door sedan ...
Mis dragster
Mainisin, et 205 pasteldega 1600+ kg 4-ukseline pereauto on veerandmiilil kiirem kui 335 ZR rehvidega 1200 kg supersportauto.
Kiirendusautod pole neist muidugi kumbki.
____________________________
_ |
16.07.2003 at 15:48 |
|
peep
Moderator |
12.07 Testimine Raadil
quote: Mainisin, et 205 pasteldega 1600+ kg 4-ukseline pereauto on veerandmiilil kiirem kui 335 ZR rehvidega 1200 kg supersportauto.
Ferrari fetish on muidugi mõistetav aga häid autosid on maailmas palju ja kõike ei pea ferruga võrdlema. |
16.07.2003 at 16:11 |
|
forced2race |
12.07 Testimine Raadil
Mainisid , Pärtel Ära unusta et " 335 ZR rehvidega 1200 kg tehase konfiguratsioonis sportauto ..."
Check F40LM 700hp ja 520 Nm ga
To Peep : Fetish ?
Võibolla ... Kui mul oleks valik Enzo F50 ja F40 vahel
ostaksin F40 -e
____________________________
Save The Wave (vette 91 ) |
16.07.2003 at 17:10 |
Last edited 16.07.2003 at 17:13 by forced2race
|
Erkki
|
12.07 Testimine Raadil
quote: partel:Kiiruste kohta selline kurioosum, et 198.284 km/h tuli 4 (neli) korda 
Äkki on ajavõtul miski piiraja peal?? Just guessing..
Kas keegi teab, mis ajad Lauril olid? Või mis aegu tsiklid paugutasid??
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
16.07.2003 at 17:44 |
|
Jutulind |
12.07 Testimine Raadil
quote: Erkki:Äkki on ajavõtul miski piiraja peal?? Just guessing..
Kas keegi teab, mis ajad Lauril olid? Või mis aegu tsiklid paugutasid??
Ei ole piirajat Ma seal ka numbrit 270 näinud 
____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4 |
16.07.2003 at 18:12 |
|
partel
|
12.07 Testimine Raadil
Aga ikkagi, see 198.284 neli korda - paneb mõtlema.
Tegemist on lisaks ka meie päeva suurima kiirusega, aga need polnud siiski järjest sõidetud.
Või peab tõesti kasiinosse minema? 
____________________________
_ |
16.07.2003 at 20:26 |
|
jaanus
|
12.07 Testimine Raadil
quote: partel: Aga ikkagi, see 198.284 neli korda - paneb mõtlema.
Tegemist on lisaks ka meie päeva suurima kiirusega, aga need polnud siiski järjest sõidetud.
Või peab tõesti kasiinosse minema? 
ära veel kasiinosse jookse.
arvutasin pisut. andureid pollitakse 1024 korda sekundis, mille puhul teoreetiline täpsus on 66' vahet mõõtes ~+/-0.051 km/h (tuleb vist pollimise kiirust 10x tõsta ) ja erkkil võisid jääda kõik kiirused vahemikku 198.213 - 198.358
Aga sellegi poolest suht lähestikku kiirused tulnud. |
16.07.2003 at 21:40 |
|
peep
Moderator |
12.07 Testimine Raadil
Endal on olnud Soomes sama fenomen, et kiirused täpselt samad kolmes sõidus. Vist normaalne. |
16.07.2003 at 23:08 |
|
jyrki |
12.07 Testimine Raadil
quote: forced2race: Quote: turbo-supercar Ferrari F40 runs slower 12.0 sek @ 200 km/h with 335/35 ZR 17 tires, weighing 400+ kg less than your 4-door family sedan. ..............
*******
Sorry , Pärtel , bad comparison ...
F40 is a track car first , not the 1/4 mile dragster ...
I pray to God you don't go on the track with your family 4 door sedan ...
Don't underestimate Löijy's track capabilities!
The chassis and suspension has been built for the track although I have not yet had time to install the front & rear sway bars. But it has got heavy duty suspension front & rear, urethane or nylon bushings, stiffened chassis components, fast ratio steering, adjustable tube control arms, Koni adjustable shocks etc etc. Basically the chassis is about the same as in "Green Brick" Valiant that has been 3'rd in one lap of america race at best. In front of the Ferraris. I think it should still have a little stiffer suspension though, and of course different tires to be able to run well at the track. But that's what the chassis has been aimed at , street & track driving, not drag. Maybe you'll see it one day.... |
17.07.2003 at 09:03 |
|
partel
|
12.07 Testimine Raadil
quote: jyrki: quote: forced2race: Quote: turbo-supercar Ferrari F40 runs slower 12.0 sek @ 200 km/h with 335/35 ZR 17 tires, weighing 400+ kg less than your 4-door family sedan. ..............
*******
Sorry , Pärtel , bad comparison ...
F40 is a track car first , not the 1/4 mile dragster ...
I pray to God you don't go on the track with your family 4 door sedan ...
Don't underestimate Löijy's track capabilities!
The chassis and suspension has been built for the track although I have not yet had time to install the front & rear sway bars. But it has got heavy duty suspension front & rear, urethane or nylon bushings, stiffened chassis components, fast ratio steering, adjustable tube control arms, Koni adjustable shocks etc etc. Basically the chassis is about the same as in "Green Brick" Valiant that has been 3'rd in one lap of america race at best. In front of the Ferraris. I think it should still have a little stiffer suspension though, and of course different tires to be able to run well at the track. But that's what the chassis has been aimed at , street & track driving, not drag. Maybe you'll see it one day....
What Jyrki said..
Iga usakas pole kiirendusauto. Löijy on 4-ukseline pereauto, mis tänavasõidu kõrvalt peaks ka kurvis enam-vähem hakkama saama.
700+ hj ja u.280 km/h tippkiirus (piiraja) võib nii mõnelegi superautole ka ringrajal üllatuse valmistada .
____________________________
_ |
17.07.2003 at 20:13 |
|
forced2race |
12.07 Testimine Raadil
Well , I can only say : Respect to Löijy ...
really would like to see that car .
____________________________
Save The Wave (vette 91 ) |
22.07.2003 at 12:29 |
|
jyrki |
12.07 Testimine Raadil
Don't have time to install the sway bars this summer, and according the experience from the three runs at the strip so far getting out of the corner without tire spin could really be a challenge. I thought that I wouldn't come to Estonia this summer to drive, but I maybe reconsider it and will come to Haapsalu if I have enough money. |
22.07.2003 at 13:09 |
|
forced2race |
12.07 Testimine Raadil
There is definetely a lot of people who eagerly expect that 
What experience you use installing the sway bars ?
____________________________
Save The Wave (vette 91 ) |
22.07.2003 at 13:29 |
|