register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Ei käivitu  
Poster Message
blood
 
Ei käivitu
Mure nimelt mu Buickiga. Eile sain õnnelikult ülevaatuse tehtud. Sõidan koju. Hommikul hakkasin tööle sõitma ei käivitu. Starteri võtab taha aga ei piiksugi. Ennem ülevaatust käisin remondis- installisime peale uut tühikäigumootorit- kuna uus kummalisel kombel ei toimind üldse- panime vana tagasi- samuti sai vaadatud käigukasti õli mida oli tiba vähe (karteri vahelt tibake välja tulnud- kuna keegi on ennem mind sellega piki kändu vist sõitnud ja natike kõverax)- keerasime ilusti kõik kinni- õli lakkas ka tilkumast. Rohkem ei teinud midagi. Tuttav käis uurimas autut- proovis ja väitis et sädet pole??? Oli proovind teise küünlaga et kas tekib vahele säde- aga mida pole seda pole. Mis väega seda sädet tagasi saab?? Vanasti mäletan kopika aegadest et oli süütepool, kommutaator ja süütelukk. Et kui need 3 asja toimisid oli kõik OK Kuda sellega siis on. Ausalt öelda ei teagi kus mida mõõta uurida. Uurisin oma remondi tuttava käest see soovitas kaitsmeplok laiali kiskuda( mul nimelt mõni kaitse sääl läbi põlend ja on traadiga toimind). ET kas see võib millegiga seoses olla? Homme lähen ise auto kallale kaevama- aga kust alustada sädeme ocimist- Või võib probleem olla üldse kütuse kätte saamises. Loogiliselt võttes ei tohiks säde nagu ju öösel lihtsalt lambist kaduda??? Loodan et nüüd liiga pikalt ja risustavalt ei saanud. Igasugune lohutus ja abi teretulnud
30.07.2003 at 20:26
diesel
Ei käivitu
kui sädet pole, siis hakka mööda ahelat liikuma kuni ära kadumise koha üles leiad.
30.07.2003 at 20:43
ammi
 
Ei käivitu
endalgi kogemusi olnud,Aerostariga.läksin poodi ja tagasi.Enam käima ei läind.Säde kadund.(kommutaator)
30.07.2003 at 20:56
blood
 
Ei käivitu
Mjah sain täna koju olen mingi paar h kaevanud- õhta veel kui tuuaxe korralikud riistad mulle - aga ilmselt puksiiriabi vaja- kes oskax soovitada miskit- vaja nimelt Laulasmaalt Tallinna saada- kuna yhtegi usa autode remonti ei tea et oleks Keilas. Ja vedada ilmselt sleppis ei soovita keegi? Hmm uuena maksab kommutaator 2900 eeku :-(.
31.07.2003 at 13:48
blood
 
Ei käivitu
Et lammutasin kommutaatori otsa tulevad pistikud laiali- kõik nagu ilus puhas ei midagi. ??? Küsimus veel selle kohta et süüte võti väljas. Panen testri ühe otsa aku + pääle ja teise süütepooli otsa külge ja on punn põhjas?? Kas peabki olema ilma syyteta ikka syytepoolil nagu mingi vuul olema?? Nyyd avastasin aku klemme maha tahtes keerata et pluss poolt käppides- sähvatab lausa???? Järjekordselt igasugune abi teretulnud. Igapäeva sõiduautu old siiani ju :-(
31.07.2003 at 15:18
mr. RocknRoll
 
Ei käivitu
See, et sädeleb on normaalne. Pead ainult mõõtma kui palju voolu maha jookseb. Kui liiga palju jookseb ja auto pikemaks seisma jätad, tõmbab aku tühjaks. Kopikal jooksis geneka kaudu maha. Sädelemine tulebki voolust siis.
Süütepooli kohta ei tea aga arvan, et kuna ta voolutarve on väga väike siis pole sest hullu midagi.
31.07.2003 at 20:47
blood
 
Ei käivitu
Hurraaa tööle hakkas!!! Ja autu jälle liigub igapäev ringi :-)))
04.08.2003 at 19:31
anjolle
  
Ei käivitu
noh, ja mis leidsid?
06.08.2003 at 11:59
epsum
Ei käivitu
Hmm. Kui ostma enda oma hakkasin, uurisin ka selle auto nõrku kohti. Soovitati ostes kindlasti kontrollida sellise vidina, nagu väntvõlli asendi sensori korrasolekut. Kui see kalab, siis pidavat sümptomid olema täpselt samasugused nagu blood eespool kirjeldas. Et kas mõnikord ei lähe käima, või läheb käima, sõidab suvalise aja, siis sureb välja, ja kohe ei käivitu, ootad mõned minutid ja siis jälle käivitub, jmt.. IIRC ei maksnud see vidin kolepalju.

____________________________
srx '07
06.08.2003 at 12:11
blood
 
Ei käivitu
heh nu üx tore andur oli lihtsalt omaaja ära elanud.Tal ju mingi õlisurve andur isegi olemas mille puhul näiteks auto ei käivitu jne jne ja nyyd käivitub ilusti. küll aga avastasin järgmise vea et njah teatavasti on autol vist mul 3 süütepooli või õigemini seda asjandus :-) mis sädet annavad pyttidele (sellised mustad plännid)- nendest 1 ei tyyta ja on pandud kogu krempel 2 alla- aga selle vea teen järgmine nädal korda. Vut ja siis ehk saab uuesti tyhikäigu mootorit proovitud. Ilmselt selle pärast ei tahtnud ta mul ennem ka töötada. siis veel termonadur korralikult vaja ära ühendada ja hakkab nagu saama et suurem pudipadi vahetatud :-)
06.08.2003 at 12:26
Vanaisa
  
Moderator
Ei käivitu
Eks see nii olegi, et pisividinatest need vead tulevad - pole viitsinud midagi vahetada/puhastada, mingi russitsism külge aretatud - nii masin korralikult ei töötagi...

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
06.08.2003 at 12:32
bels
Ei käivitu
quote:
epsum: Hmm. Kui ostma enda oma hakkasin, uurisin ka selle auto nõrku kohti. Soovitati ostes kindlasti kontrollida sellise vidina, nagu väntvõlli asendi sensori korrasolekut. Kui see kalab, siis pidavat sümptomid olema täpselt samasugused nagu blood eespool kirjeldas. Et kas mõnikord ei lähe käima, või läheb käima, sõidab suvalise aja, siis sureb välja, ja kohe ei käivitu, ootad mõned minutid ja siis jälle käivitub, jmt.. IIRC ei maksnud see vidin kolepalju.

on veel üks pahategija - nukkvõlli positsiooni andur.

____________________________
Ford Explorer
06.08.2003 at 13:32
blood
 
Ei käivitu
Njah ex mu autu ongi senimaani nii tehtud- et kudagi midagi tehtud, ala kleeplindi parandus ja sulatamine jne jne - võimalikult odavalt jne - ja ok odavalt aga ka oskamatult. Aga nu õnnex olen siiani vahetand järjest kõik mis näind teind jne - loodan et ehk kunagi asi ka kombes on - kuigi kui tehnika pool saab korda siis vaja väljast lappima hakata. Aga rõõm ju seegi et midgai paraneb
06.08.2003 at 14:49
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Ei käivitu  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.