register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Segadused käimapoti õliga - Kiire.  
Poster Message
epsum
Segadused käimapoti õliga - Kiire.
Kella 3ks on õlivahetuse aeg kinni pandud..
Manual (Chilton ) ütleb, et pane Dexron III'e , õlivardal et vala Dexron II'e. Kummal on õigus? Ja mis siis juhtub, kui ma panen emba-kumba ja kasti jääb teine sisse?(murphy seaduste järele nii nagunii lähebki) Kuidas kindlaks teha, kumb on kumb? Autoks Regal '88, kastiks
TH440-T4/4T60.

Tom@segaduses..

____________________________
srx '07
21.08.2003 at 12:01 Last edited 21.08.2003 at 12:01 by epsum
hellraiser
  
Segadused käimapoti õliga - Kiire.
Internet ütleb sellist asja:

/kvoot/ NOTE: Some newer vehicles with electronically-controlled transmissions require Dexron IIe or Dexron III fluid. GM says its new long-life Dexron III fluid can be substituted for Dexron II in older vehicle applications.
/kvoot off/

____________________________
Porsche 911 Turbo '01
Porsche 951 '86 - Müüdud
Porsche 944 '83 - Müüdud
21.08.2003 at 13:13
tohoh
 
Segadused käimapoti õliga - Kiire.
On neil Dexron II ja III nii suur vahe? Mis siis vale valik endaga kaasa voib tuua?

____________________________
Ford Mustang ´96
Põrnikas `69
Dodge Avenger ´08
GAZ 24 ´84
21.08.2003 at 20:14
peep
 
Moderator
Segadused käimapoti õliga - Kiire.
Kiire search andis sellise teksti:

http://faq.ford77.ru/info/dextron.htm

Segunevad nad küll. Aga eks ta targem ole mõnelt pädevalt kastimehelt küsida.
21.08.2003 at 20:38
camsist
 
Segadused käimapoti õliga - Kiire.
Imre rääkis mulle sellist juttu, et III on II edasi arendatud variant, segunevad vabalt ja ei juhtu midagi... Kui nähakse ette II ei juhtu midagi kui sisse kallata III... III on pealgi odavam ka... Ise ka just vahetasin, enne oli sees II aga sellest pool jääb ju kindlasti kasti kui õli alt välja lasta, peale kallasin III'e, sõidab siiamaani...

____________________________
'86 Camaro
22.08.2003 at 08:16
peep
 
Moderator
Segadused käimapoti õliga - Kiire.
Seal vene tekstis hoiatatakse mõningate ohtude eest aga ma ei oska arvata midagi kirjutaja pädevuse kohta.
22.08.2003 at 08:24
vvt
  
Segadused käimapoti õliga - Kiire.
quote:
camsist: Imre rääkis mulle sellist juttu, et III on II edasi arendatud variant, segunevad vabalt ja ei juhtu midagi... Kui nähakse ette II ei juhtu midagi kui sisse kallata III... III on pealgi odavam ka... Ise ka just vahetasin, enne oli sees II aga sellest pool jääb ju kindlasti kasti kui õli alt välja lasta, peale kallasin III'e, sõidab siiamaani...

Üldiselt töötavad ka uuemad kastid edukalt D II-ga....aga but just...
Praktikas on siiski II ja III vahe samasuur kui mineraalõlil ja sünteetilisel. Mõningatel autodel on täheldatud DII kasutamisel suuremat kuumenemist, samuti on DII paisumine way suurem kui DIII-l, mistõttu uuematel-"kuumematel" kastidel võib kuuma mootoriga tase üle max tõusta ning lekkeid tekkida.

Vanadesse kulunud kastidesse pole III tark toppida-efekt on sama, mis äraküntud mootorisse
täissünt õli panna -peseb viimase tihendava sodi (:D) ja tihendijäänused minema.
22.08.2003 at 08:38
epsum
Segadused käimapoti õliga - Kiire.
Tänud kõigile kes vastata viitsisid. Tartus kaks pädevat käigukastimeest ütlesid, et isegi kui on D III sisse pandud,siis midagist hullu ei juhtu kui D II valada,kuna auto ka suht vana.. Läks sisse DII ja parem sai küll. Muideks, DII sain OLULISELT odavamalt kui D III ( 28eek/l vs 57 eek/l)..

Tom@õlid.vahetatud.
Mootoris nüüd Castrol GTX ja kastis Valvoline ATF DII


____________________________
srx '07
22.08.2003 at 10:10
Ets
Segadused käimapoti õliga - Kiire.
Nädala jagu päevi foorumis käimata ja siin nüüd "nii magus" teema!?!
Aga kuna teema on kinni, siis lihtsalt paar tähelepanekut: õli hind sõltub küll mõningal määral tema kvaliteedinäitajatest, KUID olulisemal määral on see sõltuv algmaterjalidest, mida on kasutatud lõpp-produkti tootmiseks (loe: vanaema tehtud pannkook versus poest ostetud pannkoogipulbrist tehtud asi)!
Selle asemel, et sisestada oma käimarisse umbes 30 eeku maksvat mineraalset Dexron III (10 liitrit) sisestasin ma umbes 150 eeku maksva sünteetilise Dexron III-e ja usu mind, ma magan rahulikumalt kui muidu!!!
Lihtsalt vihje oli:)
24.08.2003 at 20:59
epsum
Segadused käimapoti õliga - Kiire.
quote:
EtsKets:
Selle asemel, et sisestada oma käimarisse umbes 30 eeku maksvat mineraalset Dexron III (10 liitrit) sisestasin ma umbes 150 eeku maksva sünteetilise Dexron III-e ja usu mind, ma magan rahulikumalt kui muidu!!!
Lihtsalt vihje oli:)
Hmm.. kumb oli II ja kumb III .. Aga . See hind oli lihtsalt oma töötaja hind ühel suurel transpordiettevõttel, kel hulgim busse aut.kastidega.. Poehinnad olid D III puhul 59 eeku ja D II 68 v midagi taolist.

____________________________
srx '07
24.08.2003 at 22:32
Ets
Segadused käimapoti õliga - Kiire.
Epsum, mu kontaktaadress (e-mailina) on olemas profiilile vajutades! Võtan ühendust!
Aga kuna olen hetkel puhkusel (1,5 weeks:D) siis pikem sõnavahetus (ehk konversatsioon?) ei tule kõne alla.
24.08.2003 at 22:47
viva
Segadused käimapoti õliga - Kiire.
Susan siia ühe küsimuse vahele, mis kah ehk seotud II & III-ga. Sigmal nimelt olemas Overdrive, mis lakkas töötamast, kui kasti sai valatud III peale II. No mitte kuidagi kohe ei töödanud ja miski muu kah aidanud kui kogu õli välja ja uus sisse. Alguses Overdrive ei töödanud, kuid siis oli äkki olemas. Oskab keegi öelda, mis printsiibil see OD töötab?
24.08.2003 at 23:57
deathdog
Segadused käimapoti õliga - Kiire.
Äkki saad siit abi natc
http://auto.howstuffworks.com/automatic-transmission.htm
27.08.2003 at 07:17
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Segadused käimapoti õliga - Kiire.  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.