| Poster |
Message |
partel
|
Some Weekend Garage
Sai nädalavahetusel pisut Big Block mootorite seltsis aega veedetud.
Mõned pildid aperitiiviks:





____________________________
_ |
| 27.07.2003 at 22:31 |
|
peep
Moderator |
Some Weekend Garage
Loodetavasti tuleb kõvem mootor kui eelmine, muidu võib juhtuda, et Supra sõidab peeglid küljest. Seda juhul, kui nende setup nüüd lõpuks ikka piisavalt töökindel on. |
| 27.07.2003 at 23:36 |
|
mrtn |
Some Weekend Garage
lubage erutuda kõrval tõstukil oleva noore 3-genneri peale. sai vana mootori omale? |
| 28.07.2003 at 00:03 |
|
partel
|
Some Weekend Garage
quote: mrtn: lubage erutuda kõrval tõstukil oleva noore 3-genneri peale. sai vana mootori omale? 
Kod. Diesel on sobiv infoallikas. Vedrustus oli muljetavaldav.
____________________________
_ |
| 28.07.2003 at 00:06 |
|
partel
|
Some Weekend Garage
Nookurite õlituskontroll
5.2MB
____________________________
_ |
| 28.07.2003 at 00:14 |
|
partel
|
Some Weekend Garage
Muidu polnud muud kui varumootori kokkupanek, paigaldamine ja testimine, sellest ei pidanudki mingit võimsust tulema, heal juhul 500 hj.
Peamine point oli big-blocki kokkupaneku ja paigaldamise veelkordne harjutamine, nagu selgus, midagi ei tohi võtta enesestmõistetavalt, ning tühiseimgi ebakõla võib viia mitmetunnise viivituseni. Ülimalt kasulik õppetund igatahes.
Mokaotsast sai ka tulevikuplaane arutatud...
____________________________
_ |
| 28.07.2003 at 00:43 |
|
urmas |
Some Weekend Garage
Huvitav, miks tõukurid peavad suust läbi käima? Kas see on mingi vodoo? |
| 28.07.2003 at 18:40 |
|
diesel |
Some Weekend Garage
voodoo jah 
heh, tegelikult on nii hää lihtne veenduda, et toru ikka seest tühi on ja õli mahub läbi käima. a vaatamata suurele puhkumisele, äi taht ühest torust mette õli eriti läbi mahtuda |
| 28.07.2003 at 18:50 |
|
minimum
|
Some Weekend Garage
quote: diesel: voodoo jah 
heh, tegelikult on nii hää lihtne veenduda, et toru ikka seest tühi on ja õli mahub läbi käima.
palju lihtsam oleks ju vaadata vastu valgust - ühtaegu saab ka veenduda, kas sirged.
____________________________
- |
| 28.07.2003 at 20:11 |
|
diesel |
Some Weekend Garage
küllap neid sai piisavalt enne monteerimist ka vaadatud iga nurga alt. |
| 28.07.2003 at 20:31 |
|
urmas |
Some Weekend Garage
Ma oleks andnud abilistele imeda, n.ö. kondiproov. |
| 28.07.2003 at 21:16 |
|
LaSa
 Moderator |
Some Weekend Garage
quote: urmas: Ma oleks andnud abilistele imeda, n.ö. kondiproov.
.. kui minutijooksul kaks liitrit morssi läbi ei mahu, valitakse uus varras 
|
| 28.07.2003 at 21:22 |
|
tfr
|
Some Weekend Garage
quote:

Olid ukselingid, enam ei ole? |
| 28.07.2003 at 22:09 |
|
max |
Some Weekend Garage
Pisitäpsustus, tegemist siis tõukurvardaga.
Pärtel, mis õppetunnist sa räägid seal? |
| 29.07.2003 at 09:23 |
|
partel
|
Some Weekend Garage
Eks iga mootoriehitus on õppetund, eriti kui pole isegi 20 aastast kogemust.
Kõik tuleb ikka viimase pisiasjani üle kontrollida. Paar näidet
1. Eelõlitusel trelliga: ma ei mäleta kummal meist pähe tuli, et teeks ilma klapikambrikaanteta, et näeks, kas nookurid ikka lähevad õliseks. Võta näpust - 3 tükki kuivad. Aga kui poleks kontrollinud?
2. Mootor 99% koos, paigaldame genekat. Plokikaane genekapoldiaugul keere maas. F*** 
Ok, keermelõikuriga uus keere peale. Muidugi pole sobivat polti. Sai siis toorikutest midagi kokku keevitatud. See muidugi ei mahtunud genekast läbi. Pidi veel geneka auku suuremaks puurima, mis oli igavene jama.
Kokku läks paar tundi selle "aretamise" peale. Oleks pidanud kohe alguses kontrollima, kas plokikaanel keere korras - mõni hetk.
Jne
P.S. Erkki ei ime, vaid puhub. 
____________________________
_ |
| 29.07.2003 at 10:10 |
|
ylovoitka |
Some Weekend Garage
quote: partel:
P.S. Erkki ei ime, vaid puhub. 
See on küll tore uudis! |
| 29.07.2003 at 10:56 |
|
LaSa
 Moderator |
Some Weekend Garage
quote: partel: P.S. Erkki ei ime, vaid puhub. 
ei ole võimalik, tal ju pole blowerit.. 
|
| 29.07.2003 at 11:03 |
|
partel
|
Some Weekend Garage
quote: LaSa: quote: partel: P.S. Erkki ei ime, vaid puhub. 
ei ole võimalik, tal ju pole blowerit.. 
Tõepoolest - vabalthingav mootor imeb!
____________________________
_ |
| 29.07.2003 at 11:11 |
|
Olds
|
Some Weekend Garage
Vabalthingav sucks 
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 29.07.2003 at 11:16 |
|
partel
|
Some Weekend Garage
Täna sai pärast 12 tunnist tööpäeva põhimootori käima.
Vaatasime, et sisselaskekollektor, tihend ja plokikaaned ei ole kuigi ideaalses üleminekus, seega pidi kollektorit portima (õnneks oli alumiiniumist) ning oval-port tihendid rect-oval'ilks lõikama.
Lisaks sai asendatud 1.7 nookurid 1.8'tega. Neid pidi muidugi "customeerima", et vastu klapikambrikaasi ei käiks.
Pärast mootoripaigaldusega seotud mustmiljoni asja ärategemist siis starterit.
Hääl oli ikka karmim kui varem. 
Seejärel proovisõidule, ega ikka ei pea gaasi eriti vajutama, et tuleks 
Lahe on küll big-blocki ehitada ja selle kõrvale tulevikuplaane arutada. Veel lahedam muidugi, kui asi tööle ka hakkab. 
Abiks olid Diesel ja QRX, kes mikromootorit (6.3 L) aretas.
____________________________
_ |
| 09.08.2003 at 23:50 |
|
prr
|
Some Weekend Garage
quote: partel: P.S. Erkki ei ime, vaid puhub. 
ähh, jätke see lapsemäng 
blower peale ja kindel, et puhub 
____________________________
lapsest peale on hobused meeldinud |
| 10.08.2003 at 01:09 |
|
max |
Some Weekend Garage
quote: partel:Abiks olid Diesel ja QRX, kes mikromootorit (6.3 L) aretas.
Ära nüüd praali, pole see mikromootor midagi. Päris keskmist mõõtu väikemootor ikka.
|
| 10.08.2003 at 21:08 |
|
partel
|
Some Weekend Garage
quote: max: quote: partel:Abiks olid Diesel ja QRX, kes mikromootorit (6.3 L) aretas.
Ära nüüd praali, pole see mikromootor midagi. Päris keskmist mõõtu väikemootor ikka.
Nojah, ilmselt kajastus seal minu pidev soigumine teemal "476 cid, oh oleks küll 100 cid rohkem.. on ikka väikemootor"
SBC - korraliku SBC'ga ikka kellelegi jalgu ei jää, ja gaasi põhja ei pea ka vajutama eriti tihti, ning näiteks 80'ndate Caprice korralikult ehitatud small-block'iga on lausa sigalahe aparaat.
Aga siiski - kui keegi tahab ehitada korralikku tänavamootorit, siis minu esimene vastus on 572 cid (9.3L), 4.625 bore x 4.25 stroke. Sealt saab konventsionaalsete kaantega 800++ hj @ 6500 p/min ja 4.25" kolvikäik ei nõua veel kuiva karterit.
Mitte mingil juhul ei soovitaks ma small-block'i, 1500++ kg usakat see lihtsalt ei jõua liigutada.
____________________________
_ |
| 11.08.2003 at 09:06 |
|
Erkki
|
Some Weekend Garage
Kuna AB car show on kohe-kohe algamas, siis kulus üks vaba päev keset nädalat hädasti ära
Siis selleks, et kõikvõimalik usa raud töökorda seada. Tehnikabussile sai vilkur tagasi monteeritud ja tõdetud, et tilu-lilu süsteemid töötavad laitmatult. Seega, Engineering on nädalavahetuseks valmis.
Camaroga pole muud, kui kapoti alune ja pealne ära pesta, ning Haapsi cruisata.
Foke Camabird'i 383 cid strokerile sai ka pisut fine-tuningut tehtud ning loodetavasti tuleb sellest Eesti kiireim small-block 
Lisaks oli töökojas viimast näituse-eelset lihvi tegemas Tiit oma väga kenale Firebirdile. Auto on tõesti kena, seda on ehitatud raha ja aega säästmata. Usun, et see punane Fire tuleb paljudele üllatusena.
Päeva lõppedes sai veel üks ühispilt tehtud
Lõunasöögi ja diisli eest tänud kod. Dieselile 
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
| 20.08.2003 at 22:07 |
|
margus
|
Some Weekend Garage
Erkki, kas tehnikabuss sõidab ringi ka vilkuritega või on need lihtsalt show jaoks? Küsin, kuna on meelde jäänud et vilkurid peaks ju keelatud olema, kui just väga hästi ei põhjenda. Kas ma eksin? Ilus pilt on. |
| 20.08.2003 at 22:40 |
|