register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head  
Poster Message
Astro SS
Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head
Ajakiri HOT ROD kirjutab ühest 'hullust* kel meeldib erinevaid mootorite kombinatsioone ehitada.
Aluseks võttis ta Big Block Chevy alu mootori (Arias) ja istutas sellele peale Porsche V8 plokikaaned 4klappi per silinder, kubatuur 440 CID . JA tulemus - kõik töötab nagu kellavärk, väänet 550 lb-ft juba 2500 pöördel.
Teine huvitav projekt oli '33 Ford flathead, millele istutas peale kaks Subaru boxermootori plokikaant, mis oli omavahel kinni keevitatud.
Käesoelv projekt Small Block Chevy ja Infinity (Nissan) 4,5 plokikaaned ( 4 valves per cylinder).
Jääb ainult oodata kuidas vanakesel asjad edenevad.
Vat sellist mootorite ehitust nimetatakse tõeliseks HOT RODDINGUKS.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
04.09.2003 at 08:51
hypertyyp
Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head
Hmm... sellega seoses, ma tean et see naca OT aga on kellelgi mõttied mis võiks olla eestis kättasaadav hot-rodi nn. alusmaterjal? Mõni vanem mosse? Või mõni muu liikur mille esitiibade eemaldamisel ja natuke vaevanägemisel oleks auto hot-rodi välimusega?

Ärge kõvasti lööge...
04.09.2003 at 14:35
altraditional
Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head
Minu arvates on parim siiski Pobeda, sest tal on mõõtmeid, vanad mossed (400 algusest) näevad ka päris õiged välja, aga on jube väikesed.
04.09.2003 at 14:49
Quattro
  
Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head
Kunagi poisipõlves ostsime sõpradega mosse 401. Tegime ka Hot Rodi, esitiivad maha, rattad tagurpidi alla, et laiem tunduks jne.
Tagantjärgi mõeldes oleks võinud täitsa asjaliku asja ehitada, aga oli vaja ringi kärutada ja asi ära lõhkuda.

____________________________
Passat,R1100GS
04.09.2003 at 14:52
Vanaisa
  
Moderator
Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head
Zimile läheb V8 ilusti vahele...
Miinuseks ainult see, et pole raamil...

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
04.09.2003 at 15:04
Aspelund
Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head
Võtke siis tavaline Zil aluseks. Tulemuseks masin missugune:



Asp
04.09.2003 at 15:14
hypertyyp
Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head
Mul mõttes midagi taolist...

ehkki sellise toormaterjali eestist vaevalt leiab....
04.09.2003 at 15:27
altraditional
Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head
Vanad Baieri tooted ehk? Kuigi ega neid ka just palju ei ole. Või mesad, mida minu arvates veel vähem.
04.09.2003 at 15:34 Last edited 04.09.2003 at 15:37 by altraditional
Astro SS
Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head
Tagasi tulles mootorite juurde.
Väide 1:
Olen kuulnud et gm 305 v8 ja Opeli 2,0 rida 4 (8 klappi)peaks kasutama samasid juppe plokikaantes.
Väide 2:
Opeli 2 liitrilisele (8 klappi) on võimalik panna peale Opele GSI (16 klappi ) DOC`H plokikaaned.
Järeldus:
Kui see on nii, siis kas oleks võimalik paigaldada Opel GSI 2,0 DOCH plokikaaned Chevy v8 plokile.
Tähtis oleks teada poltide asetsus, kui see on sama siis rohkem muresid ei tohiks olla.
OK kollektoritega ( siise ja välja) natuke on jamamist aga asi võiks ennast eksperimendi mõttes ära tasuda ,IKKAGI 4 Klappi per silinder.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
04.09.2003 at 15:46
ervin
Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head
http://msvorinich.itgo.com/October_23.html

pole küll v8, aga asjalik vend ikkagi, kuti projekt oli fordi 2.3l turbokonele peale kompunnida volvo dohc kaaned. btw, terve sait (ehk siis kogu stangi stoori) väärib lugemist
04.09.2003 at 15:51
Aspelund
Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head
Mingi selline liikur siis:







Asp
04.09.2003 at 15:58
altraditional
Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head
Kena küll, aga mosset on seal väga vähe järgi...
Aga tegijate kohta jah, paha sõna öelda ei saa.
04.09.2003 at 16:01
Astro SS
Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head
Ühes HOT ROD ajakirjas oli juttu ka Moskva tegijatega.
Autoks oli neil Mosse 401, mis oli muudetud kupeeks. Tagumised uksed oli eemaldatud, esiotsa pikendatud ja kere istutatud BMW M3 veermikule, mootoriks forsitud M3. Sisuks oli Porsche nahast istmed. Piltide järgi ei olnud tegu päris ASPELUNDI postitatud piltidega, kuna sel mossel oli taha jäetud '*iseloomuilik kühm*

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
04.09.2003 at 16:13
gearhead
 
Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head
quote:
Astro SS: Tagasi tulles mootorite juurde.
Väide 1:
Olen kuulnud et gm 305 v8 ja Opeli 2,0 rida 4 (8 klappi)peaks kasutama samasid juppe plokikaantes.
Väide 2:
Opeli 2 liitrilisele (8 klappi) on võimalik panna peale Opele GSI (16 klappi ) DOC`H plokikaaned.
Järeldus:
Kui see on nii, siis kas oleks võimalik paigaldada Opel GSI 2,0 DOCH plokikaaned Chevy v8 plokile.
Tähtis oleks teada poltide asetsus, kui see on sama siis rohkem muresid ei tohiks olla.
OK kollektoritega ( siise ja välja) natuke on jamamist aga asi võiks ennast eksperimendi mõttes ära tasuda ,IKKAGI 4 Klappi per silinder.

Opeli mootor endalgi ´49 Olympial (2,4 CIH +LE2 Jetronic), seega julgen väita järgmist:SBC mootoriga sarnased detailid on CIH mootoril,need millele DOHC kaas mõningase modimisega hakkab on tavaline OHC mootor.CIH on vanem ja malmist kaanega(nt. 2,0/2,2 Rekord;2,0 Manta jpm).OHC(alum. kaas) aga selline nagu nt. 1,8 Rekord ja vist kõik Kadett E,Ascona C ja muud säärased asjad.Nii CIH kui OHC on kaheksaklapilised.
See on minu arusaamine olukorrast ja ei pruugi olla ABSOLUUTSELT tõsi.
04.09.2003 at 18:32
Astro SS
Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head
See väide:
[quote
Väide 1:
Olen kuulnud et gm 305 v8 ja Opeli 2,0 rida 4 (8 klappi)peaks kasutama samasid juppe plokikaantes]
rallimeestelt kes sõidavad Mantaga ja kui minu v8 305 oli laiali siis nad väitsid et plokikaan näeb välja nagu Manta oma ja peaks olema sarnane.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
04.09.2003 at 18:46
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Big Block Chevy+ Porsche V8 Cylinder head  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.