register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : 4,3ehk260cidV8  
Poster Message
cutlass
4,3ehk260cidV8
küsimus siis selline,et kas on mõtet hakata ehitama(mitte võistluseks) vaid lihtsalt veidi powerit juurde,mõtlesin vahetada sisselaske kollektori suurema vastu karpa kindlasti, nukkvõll, lihvida plokikaaned surveastme tõstmiseks ja väljalaskevahetaks välja või oleks kohe targem muretseda suurem(305cid)mootor vahele,jutt siis muidu oldsi mootorist,huviga loeks soovitusi või ettepanekuid.
22.09.2003 at 22:59
max
4,3ehk260cidV8
350
23.09.2003 at 08:05
Jansa
4,3ehk260cidV8
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=3657
23.09.2003 at 08:06
altraditional
4,3ehk260cidV8
Minu arvamus: kuna tegu siinmail suht. väheliikuva mootoriga,(võrreldes 305 ja 350) oleks selle tegemine teatud määral nagu Rodi ehitamine, kahjuks ei ole kere eriti HotRodilik. Ehk siis kunagistel aegadel just sellise ruumalaga mootoreid ehitatigi ju.
23.09.2003 at 10:42
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : 4,3ehk260cidV8  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.