| Poster |
Message |
mr. RocknRoll
|
Ujumine teel.:)
Masin ujub teel. Kiskusin üks nädalavahetus lahti-rooliotsad, zharniiridm puksid kõik korras, samuti ÜV mees midagi ei leidnud. Viga oli krt teagi kudas seda nimetatakse-roolivõimu silinder(pinion äkki). Link sama asja kohta http://www.cybrrpartspro.com/cgi-win/cal_LookupResults.exe
Siit ka jälle küsimus. Kas annab seda miskitmoodi reguleerida või vedeleb selline kellelgi kusagil üle ning mis hinnaga ära annaks? Jõle nõme hommikuti tööle sõites ühest äärest teise ujuda.
Ette tänades.
____________________________
44269 |
| 30.09.2003 at 21:11 |
|
tohoh
|
Ujumine teel.:)
Ja lõpuks selgub ikkagi, et kummid (siis need rehvinimelised) on tühjad?Ja kusjuures igaüks erineva rõhuga.
____________________________
Ford Mustang ´96
Põrnikas `69
Dodge Avenger ´08
GAZ 24 ´84 |
| 01.10.2003 at 09:44 |
|
rollingjack
|
Ujumine teel.:)
quote: tohoh: Ja lõpuks selgub ikkagi, et kummid (siis need rehvinimelised) on tühjad?Ja kusjuures igaüks erineva rõhuga.
Rehvirõhk kindlasti mõjutab, aga ujumiseks peavad rehvid lausa tühjad olema.
OT: viimastel päevadel ka nn. "ujumisega" kokku puutunud ja viga oli rataste seades. Tagavedrustuse asend vildakas ja sellega mokas kogu auto käitumine sirgel ja kurvides. Viga polnud suur, nii 10 nurgaminuti piires. Kui nüüd käid sellises servises kus ainult esisilda kontrollitakse, siis seda viga kätte ei saa.
To Timmu: Kas proovisid ÜV lõtkutestri peal rattaid väänata? Või vaatasite niisama? |
| 01.10.2003 at 10:34 |
|
Ragnar |
Ujumine teel.:)
Kas Cougar'il on roolilatt või -karp? |
| 01.10.2003 at 11:45 |
|
5.0 |
Ujumine teel.:)
mina sain oma stangi pikivagudes ujumisest lahti nii:
kummist vahetükiga roolisammas (see, mis ühendab rooliratast roolimehhanismiga) kummist vahetükita samba vastu vahetus (muidu oli nii, et rool küll paigal aga rattad kummi elastsuse tõttu kuhugipoole pisut pööratud) ja siis
esirehvid võimalikult kitsad ja hästi suundapidavad (mul siis toyo t1s 225/45/17)
kui Sul muidugi ujub ka täitsa siledal teel ja roolisammas jäik, siis sellest kogemusest vist kasu pole |
| 01.10.2003 at 12:09 |
|
BlueStang
|
Ujumine teel.:)
Pärast seda, kui ette sai 255/45/17 hakkas hullult ujuma
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
| 01.10.2003 at 14:26 |
|
vvt
|
Ujumine teel.:)
Sama siin, asendades 205/60 R15 225/50 R16-ga tuleb nüüd kogu aeg rooli hoida,
kiskumine trollide sõidetud asfaldilainetes on kõva |
| 01.10.2003 at 14:45 |
|
5.0 |
Ujumine teel.:)
quote: BlueStang: Pärast seda, kui ette sai 255/45/17 hakkas hullult ujuma:)
seepärast minagi 245 225ks vahetasin |
| 01.10.2003 at 14:50 |
|
mr. RocknRoll
|
Ujumine teel.:)
ÜV-l loksutati ja kõik oli korras. Hiljem õuepeal loksutades oli siiski hammaslatis loks sees. Samas pidi neil kõigil loks olema olema, võta nüüd kinni. Ei oska ka öelda, kas nii väike loks annab juba 50 pealt nii tugevalt tunda. Rehvirõhud justkui ka paigas. Kas viga võib olla äkki katkises vedrus( suts lääbakil vasakule on, kuigi parem vedru katki, teist pole muidugi vaadanud)? Vedrul ca kolmveerand tiiru alt murdunud. Lähen kiikan täna veel üle garaazis.
____________________________
44269 |
| 01.10.2003 at 18:01 |
Last edited 01.10.2003 at 18:03 by mr. RocknRoll
|
mr. RocknRoll
|
Ujumine teel.:)
quote: Ragnar: Kas Cougar'il on roolilatt või -karp?
latt
____________________________
44269 |
| 01.10.2003 at 18:01 |
|