| Poster |
Message |
vaska |
jama veermikuga
Probleem plymouth gr voyageriga. Vasakule keerates ja gaasi andes paremal pool midagi ragiseb (koliseb, sahiseb)- vahetasin pooltelje ja rattalaagri, ei midagi. Milles võib olla probleem?? Otse sõites ei ole midagi, kuid kui kiirenduse peal kasvõi natukene rooli vasakule keerata hakkab paha häält tegema (nagu oleks poolteje ots läbi). Oskab keegi äkki midagi soovitada? |
| 06.10.2003 at 14:42 |
|
Draal
|
jama veermikuga
Kumma poole omad vahetasid ?
|
| 06.10.2003 at 14:54 |
|
vaska |
jama veermikuga
parema poole. Mingi müstika, krt. Maanteekiirusel mingi vibra ka sees (90-110 km/t) |
| 06.10.2003 at 14:58 |
|
anjolle
|
jama veermikuga
no kui vasakule pöörates raksub siis ikka vasak veovõlli liigend läbi. Kurvi sisene ratas pöördub rohkem.
Kas raks läheb ka seda kõvemaks mida rohkeb gaasi vajutada?
Aga lisasid veel, et koliseb, sahiseb? Veovõlli liigend teeb üsna konkreetselt ja valjult: rak-rak-rak..
Äkki siis vasak laager läbi ka/või?
Kas parem laager sai vahetatud sellepärast, et kulunud oli või lagunes veovõlli liigendit vahetades ära?
Vibra poolest soovitaks kõigepealt kummibalansi pinki |
| 06.10.2003 at 15:50 |
|
vaska |
jama veermikuga
Parem laager oli kulunud. sai uued kummid pandud u kuu aega tagasi (ühes sellega ka rattad balansis). Ei ole rak-rak-rak... Sahin ja selline imelik müra on ja just paremalt poolt |
| 06.10.2003 at 19:03 |
|
Lembit |
jama veermikuga
Mingid sillapuksid läbi ja gaasi andes läheb ratas kuhugi vastu, raamitalale, poritiivale vms..? |
| 06.10.2003 at 19:24 |
|
vaska |
jama veermikuga
Ei saa olla - puksid jm värgid korras |
| 06.10.2003 at 19:38 |
|
mr. RocknRoll
|
jama veermikuga
Kontrolli piduriketta kaitset. Kui lopendab vaheta välja.
____________________________
44269 |
| 06.10.2003 at 21:00 |
|
anjolle
|
jama veermikuga
Kas juppe vahetasid ikka usaldusväärses kohas?
Äkki ei läinud laager päris paika (veovõlli mutter lõdvale) või jäid rattamutrid/poldid lahti?
Olen näinud meest kes "reguleeris" ka esiveolise veovõlli mutrit nii nagu n. Lada esiratta laagrit regullitakse 
Esiveolise auto veovõlli mutter keeratakse tavaliselt hirmsa jõuga kinni (ca. 40kg/m)
Ratast loksutada oled provinud?
Kas pidurdamisega midagi muutub? |
| 07.10.2003 at 08:39 |
Last edited 07.10.2003 at 08:43 by anjolle
|
pampkuri
|
jama veermikuga
Ostsin eelmine reede valuvelje peale umbes 200KM läbimist hakkas asi sahisema ja vahel kohalt minnes taga kolksuma,otsisin kus ja mis puks see jälle otsad andis aga ei leidnud.Eile lõunale minnes sain veale jälile,siis kui tagumine ratas eraldus vastubidiselt minu soovile auto küljest.Sahin tuli sellest et ratas käis vastu amorti.
____________________________
pamp |
| 07.10.2003 at 15:07 |
|
margus61 |
jama veermikuga
quote: pampkuri: Ostsin eelmine reede valuvelje peale umbes 200KM läbimist hakkas asi sahisema ja vahel kohalt minnes taga kolksuma,otsisin kus ja mis puks see jälle otsad andis aga ei leidnud.Eile lõunale minnes sain veale jälile,siis kui tagumine ratas eraldus vastubidiselt minu soovile auto küljest.Sahin tuli sellest et ratas käis vastu amorti.
Veidi OT, aga mul uutel ARE velgedel olid näpunäited kaasas, et esimest korda vist pärast 10 miili peale tõmmata, teine ja vist kolmas tulid kah järgi. Nii kobisingi linnas aeg-ajalt välja momentvõti näpus. Read the manual vahel kasuks. Saab jälile "pisiasjadele", millele siinsed töökojad sageli ei pööra tähelepanu. Ka valged kirjad oleksid mõnel rattal personaalse sekkumiseta sissepoole saanud... Töökoda polnud nurgatagune, küll aga peaaegu nurgapealne. |
| 07.10.2003 at 15:18 |
|
pampkuri
|
jama veermikuga
Tegelt asi nii et töötan ise sellel alal.Tahtsin vähe kokku hoida ei ostnud võluvelje polte.Eile tõmbasin 200nm kinni ja tän peale 250 km otsa proovisn uuest kõk ok.
____________________________
pamp |
| 07.10.2003 at 17:53 |
|
vaska |
jama veermikuga
juppe vahetasin omaarust norm kohtades - Topparts ja American Beauty. |
| 07.10.2003 at 18:13 |
|