| Poster |
Message |
romulus1 |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
Pumpade vastuvõtt renoveerimiseks.
Bensiinipimpade vahetusfond: J.Kunderi 33 ,Tallinn, tel. 6009440
http://www.hot.ee/romulus1/denissov_avto_est.htm
|
| 07.04.2003 at 15:02 |
|
BlueStang
|
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
Ah et injectorid renoveeritakse inzektoriteks
Keegi teab, kas on ka asjalik teenus - mul pump undabki, aga etem vist kohe miski performance asendada
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
| 07.04.2003 at 15:34 |
|
romulus1 |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
Bensiinipumpade renoveerimise eeliseks on see et kasutatav tehnoloogia võimaldab taastada originaalsete pumpade (Bosch, Ford jne) kvaliteedi ja tööressursi. See on palju kindlam kui osta asendus või vana pumba ja palju odavam kui uue originaal pumba.
Garantii renoveeritud pumbale võib olla 5-8 aastat tingimusel et autoomanik garanteerib kvaliteedse kütuse kasutamise ja tal on puhas bensiini paak.
http://www.hot.ee/romulus1/denissov_avto_est.htm
|
| 11.04.2003 at 14:56 |
|
lundve
|
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
imelik koht seal kunderis, vahetusfond koosneb ühest Mersu pumbast... Asjalik teenus ei ole, kuna mõistlikum on ikkagi uus pump osta. kui 1 kilo eest määramata ajaks renoveerida ja pärast karta, millal teele jätab. |
| 13.04.2003 at 23:36 |
|
deathdog |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
mulle meeldib garantii kalusel ...et kui kasutate kvaliteetset bensiini ... |
| 14.04.2003 at 18:48 |
|
romulus1 |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
Tänan tähelepanu eest ! :-))
Tahaks ka märkustele vastata
1. Bensiinipumpade vahetusfondi pidevalt täiendatakse ja samal ajal on ka väljaminekuid.
Remonditööd ei saa konveierile panna ja hoida suured vahetus bensiinipumpade varud.
On juba märgatud et paljud soovivad renoveerida temale kuuluv pump ja ise ka seda paigaldavad.
2. Teenindusest.
Pumpade renoveerimine ja paigaldus on täitsa erinevad asjad, mis tehnoloogoliselt pole oma vahel seoses. Selleks on vaja erinevaid seadmeid ja erinevaid teadmisi.
Oleks väga hea kui mul oleksid partnerid kes tegeleksid pumpade paigaldusega.
3. Uus või renoveeritud ?
Kui autos vahetatakse bensiinipump siis vähemalt auto on 5 aastat vana. Kui auto on 10 või rohkem aastat vana pumpe on vahetatud rohkem. Taolistel autodel paak võib olla juba sees roostes. Kusimus kui palju.
Pumba lahti võtmisel on näha kulumit ja selle põhjused. Võrreldes kulumit bensiini sisse ja väljavoolu kohtades on näha kuivõrd selline ekspluatatsioon vähendas pumba eluiga.
Mina tihti saan renoveerimisele pumbad mis töötasid ca 10 –15% enda ressursist. Mis annab ajavahemiku ca. 0,5 – 1,5 aastat. Aga pumbad olid tut uued.
Võib märkida et prügi abraasivne mõju pumbale on üks ja sama kas ta on uus või renoveeritud.
Edasi võib rääkida ka teenindusest.
Pumpa peab vahetama koos filtri vahetusega ja bensupaagi pesemisega (puhastamisega).
Sel korral võib raakida mitmeaastasest garantiist.
Aga see on puha hoolduse rida.
Uutel autodel puhtade paakidega probleeme bensiinipumpadega ei ole.
http://www.hot.ee/romulus1/denissov_avto_est.htm |
| 15.04.2003 at 12:23 |
|
Tolik |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
Lp. romulus 1!
Mul on üks küsimus teile:
Kust satub abrasiivne prügi bensiinipumpa?
Lugupidamisega Anatoli. |
| 19.04.2003 at 10:27 |
|
romulus1 |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
Abrasiivne sääst.
Väiketeraline liiv on tolmu koosseisus ja sattub bensiinipaaki selle täitmisel.
Liiva kogumine läheb väga aeglaselt, aga ta on väga ohtlik. Näiteks mehhaanilises paaris plastmassist puks - terasvõll sööbib liiv plastmassi sisse ja kahjustab võlli. NB ! Oleks puks terasest, ei saaks liiv seal püsima jääda. Teine abrasiivne materjal on rooste bensiinipaagis, see ei ole nii kõva, aga teda on palju.
Bensiinipumba Bosch (mudel 0 580 254 013, Audi, Volkswagen) kulumi ja renoveerimise näidis.

Foto1.
Rõngas, mille rullid ära kulutasid abrasiivse
sääste olemasolul.
Rõngas on terasest, poorsest pronksist kattega, mis on immutatud polümeeriga
(sinine värv äärtel on kulumise jäljed). Katte paksus - 0.3 mm. Kattel on kõrged antifriktsioonilised omadused ja ta on väga tundlik säästa suhtes (nagu teflooniga kaetud kööginõud). Katte kihi kulumine teraseni (märgistatud noolega) põhjustab surve langust, varem tekkib ka müra, sest kulum tekkib survetsoonis, kus rullid liiguvad libisemisega.

Foto 2.
Uus rõngas antifriksioonilisest materjalist
kattega on kulumiskindel ja pikema tööajaga kui
originaal.

Foto 3.
Täielik kollektori kulumine harjade mõjul on tunnuseks, et bensiinipaak on puhas.
Rõngas, mida on näha fotol 1, on maha võetud pumbast, mille kulum oli ainult 10% seina paksusest. See tähendab seda, et bensiinipaak on väga must ja ei ole teist lahendust kui korralik bensiinipaagi pesu.

Foto 4.
Renoveeritud kollektor, sama mis fotol 3. Pump on liidetud.

Foto 5.
Ford Escort. Bensiinipumba osa kulumine kaasnes
bensiini tarbimise suurenemisega.
Järeldused
1. Renovatsiooni korral mõned osad vahetatakse kvaliteetsemate vastu.
2. Te kulutate palju vähem raha kui uue ostmisel.
3. Diagnostitakse bensiinipaaki ja tehakse prognoos.
Samade probleemide teist lahendust pakub Ameerika firma TI Automotive, mis toodab komponente sõiduautodele. Firma projekteeris ja plaanib välja lasta 2004. aastal plastmassist bensiinipaagi koos pumbaga ja bensiininäidikuga ühes mitte lahtivõetavas moodulis (Avtorevyu N8, 2003, Venemaa).
|
| 08.05.2003 at 18:14 |
|
Paha |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
Lp. Romulus1!
Kas kulunud pumpade vahetamisele kuuluvad osad ( pean silmas seda pronksist rõngast ) on teil ise valmistatud või tellite te need kusagilt originaalvaruosana? Rõngas näeb välja nagu oleks treitud, kuid pesa, kuhu see rõngas sisse pressitakse, ei ole tegelikult päris ümargune. |
| 09.05.2003 at 07:47 |
|
ozz |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
Seda olen ammu ilma tuumanud ,et miks ei tehta paake plastist!?
Endal on vaga hea kogemus Fordi matkabussiga (88a) millel oli plastist paak ja asi oli seisnud alates 96 aastast kuni 01 sygiseni, paagis vaid umbes 5L bena. Buss on soitnud praeguseks 160 000 miili ja seda orig pumbaga!
Tavaliselt onnestub janki kolakatel uut pumpa osta iga 20k miili tagant ,voi siis kui asi on seisnud naiteks 6 kuud.
Pumba remondiga ei maksa jannata! Olen proovinud igast ime vendi nii siin kui sealpool suurt lompi ja probleeme on nendega rohkem ,kui uute-tehase pumpadega.
|
| 11.05.2003 at 22:08 |
|
romulus1 |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
Pahale.
Põhiuurus on rõnga ümbermõõt. Kui rõnga ja pesa ümbermõõdud on samasugused, siis rõngas võtab pesa vormi. Nii arvab Bosch, nii arvan mina.
http://www.hot.ee/romulus1/ |
| 12.05.2003 at 14:35 |
|
romulus1 |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
a b
c
Pumpade tüübid. Vaade rootori poolt.
a - rullpump, b - hammasrataspump, c - tsentrifugaalpump
Rootori pöörlemisel tekivad hõrendus- ja kokkusurumistsoonid. Pumba alumises kaanes, mis on suunatud paaki, on pilu, kust imetakse kütust; kütuse väljapääs on läbi pumba ülemise kaane (joonisel pole näidatud). Kokkusurumistsoonis on rõhk suurem kui sissesurumistsoonis.
Rull- ja hammasrataspump on ekstsentrilise mehhanismiga. Need pumbad sisaldavad suure täpsusega detaile, mille valmistamine on kallis. Nad on võimelised stabiilselt töötama suures koormuste piirkonnas, tekitades kõrge rõhu (4 atm ja rohkem). Seevastu tsentrifugaalpumba valmistamine on odav, töötab tänu kõrgetele pööretele, ja on väga tundlik koormusele. See on tähtis võrdlus, kuna kütuse viskoossus (erinev suvel ja talvel), kulumine ja mustumine mõjuvad täiendavate koormustena.
Esinevad ka kaheastmelised pumbad: esimene aste – tsentrifugaalpump, teine – survepump.
|
| 28.05.2003 at 23:42 |
|
romulus1 |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine

Kodulehekulg uuendatud ja laietatud.
NB! Uus teeninduse aadres.
http://hot.ee/romulus1/ |
| 22.10.2003 at 14:24 |
|
bels |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
quote: romulus1: 
Kodulehekulg uuendatud ja laietatud.
NB! Uus teeninduse aadres.
http://hot.ee/romulus1/
need kirjavead kodukal on kuidagi kohatud.... |
| 22.10.2003 at 14:32 |
|
Vanaisa
Moderator |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
need kirjavead kodukal on kuidagi kohatud.... Aga aita siis inimest....
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 23.10.2003 at 20:45 |
|
vvt
|
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
Aru ma ei saa vene mees, ei oska eesti keelt,aga jutt on asjalik ja tundub, et rumal vend pole. Kui ei taha ära osta, kõik vabatahtlik....aru ei saa miks nii ilkuda:
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 23.10.2003 at 20:49 |
Last edited 23.10.2003 at 20:49 by vvt
|
bels |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
quote: Vanaisa: need kirjavead kodukal on kuidagi kohatud....
Aga aita siis inimest....
Hea meelega. Kuigi pole ka eestlane.
____________________________
Ford Explorer |
| 23.10.2003 at 21:25 |
|
diesel |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
quote: bels:
need kirjavead kodukal on kuidagi kohatud....
jepp, kas ise näiteks vene keeles kirjutad sama väheste vigadega. no ma ei taha ka norida, aga imho inimene tegeleb mõistliku asjaga ja siinkohal õigekirja kallal närida on suht mõttetu. |
| 23.10.2003 at 21:25 |
|
bels |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
quote: vvt: Aru ma ei saa vene mees, ei oska eesti keelt,aga jutt on asjalik ja tundub, et rumal vend pole. Kui ei taha ära osta, kõik vabatahtlik....aru ei saa miks nii ilkuda:
suhtumine peaegu õige
____________________________
Ford Explorer |
| 23.10.2003 at 21:26 |
|
bels |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
quote: diesel: quote: bels:
need kirjavead kodukal on kuidagi kohatud....
jepp, kas ise näiteks vene keeles kirjutad sama väheste vigadega. no ma ei taha ka norida, aga imho inimene tegeleb mõistliku asjaga ja siinkohal õigekirja kallal närida on suht mõttetu.
kohatud ongi selles mõttes, et head asja müüb. pole ju raske lasta mõnel eesti keelt paremini valdaval asi üle vaadata.
____________________________
Ford Explorer |
| 23.10.2003 at 21:31 |
Last edited 23.10.2003 at 21:31 by bels
|
diesel |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
quote: bels:pole ju raske lasta mõnel eesti keelt paremini valdaval asi üle vaadata.
nojah, põhimõtteliselt küll. aga äkki vennal pole ühtegi tuttavat eestlast? ja miski tõlkebüroo küsib ehk liiast raha? ah vahet pole, niigi liiga ot juba.
|
| 23.10.2003 at 21:34 |
|
romulus1 |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
“Tehnika” rubriigis sattusin eesti keele eksamile. Millise hinde panete, poisid? “3” võib saada? Kontakt ju ikkagi toimus.
Romulus1
|
| 27.10.2003 at 15:42 |
|
bels |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
kontaktil pole häda midagi, need apsakad ju rohkem webmasteri rida.
aga noh, nagu öeldakse: "Tsjört menja djornul...."
____________________________
Ford Explorer |
| 27.10.2003 at 17:14 |
|
gretzky
Moderator |
Sissepritsesüsteemiga (inzektoriga) kütusepumpade renoveerimine
Kuna Sissepritsesüsteemiga tundud kodus olevat,
mis siis sellest jurast arvad:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=7656
____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08 |
| 27.10.2003 at 19:22 |
|