| Poster |
Message |
Fog
|
Aju modimine
Praegused pihustid: 17 lb/hr
Tulevased pihustid: 22 lb/hr
Praegune MAP: 1bar
Tulevane MAP: 2 bar
Aju benatabelis oleva suvalise väärtuse uus väärtus: Y = X * 17 / 22 * 2
ehk väärtus 128 muutuks 198'ks?
Olen ma õigel teel, nimelt progen hetkel kevadeks kivi ajule arvestades siis 350'ne pihustitega.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
| 29.10.2003 at 14:31 |
Last edited 29.10.2003 at 14:31 by Fog
|
minimum
|
Aju modimine
kõigele lisaks on vaja paremat benapumpa ja reguleeritavat benarõhu regulaatorit
edu modimisel
(vast varsti hakkan Sind selle aju progemise küsimustega tüütama )
____________________________
- |
| 29.10.2003 at 21:18 |
|
minimum
|
Aju modimine
ahjah, kindlasti leiad abi Fiero foorumist. mingi search abx nagu alati
____________________________
- |
| 29.10.2003 at 21:24 |
|
Fog
|
Aju modimine
Sealt juba otsitud ka, soovisin lihtsalt kinnitust infole. Projekt hetkel infokogumis-staadiumis, ilmselt finantse leiab alles novembri palgast.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
| 29.10.2003 at 22:15 |
|
max |
Aju modimine
Suurem pihusti peab sama kütusehulga pihustamiseks vähem aega lahti olema. Kui see number tabelis on pihusti lahtioleku aeg, siis peab see sama kütusehulga andmiseks vähenema e y=x*17/22.
Miks teine MAP parem on? Minuteada möödab MAP sisselaskekollektori vaakumit, et (koos MAFiga) aru saada, mida sa mootoril hetkel teha käsed (tallad/kruisid/vms). Vastavalt sellele valitakse segu ja süüde. Kas see uus MAP valetab siis vaakumi suuremaks? Sama efekti saavutad ka lihtsalt pihustite tabeli (osade) väärtuste kasvatamisega x% võrra.
On sul teada, mis tabelid sul seal kivis on? Kui ma kunagi Camaro 2,8L aju modimist uurisin, siis kaugemale ei olnud mõtet minna, kui aju skännimine. Kivi pole erinevalt 350 omaga programmeeritav, modimisvõimalusi vähem ja sada muud häda. Aga hea tahte korral on loomulikult kõik võimalik.
Veebis vedeleb kena hulk infi selle kohta, kuidas tabeli väärtusi reaalseteks näitajateks teisendada (ja vastupidi) ning hulk muid valemeid. |
| 30.10.2003 at 08:48 |
Last edited 30.10.2003 at 08:51 by max
|
minimum
|
Aju modimine
quote: max: Miks teine MAP parem on? Minuteada möödab MAP sisselaskekollektori vaakumit, et (koos MAFiga) aru saada, mida sa mootoril hetkel teha käsed (tallad/kruisid/vms). Vastavalt sellele valitakse segu ja süüde. Kas see uus MAP valetab siis vaakumi suuremaks? Sama efekti saavutad ka lihtsalt pihustite tabeli (osade) väärtuste kasvatamisega x% võrra.
MAP'i tööpiirkond muutub seoses rõhu muutumisega kollektoris.. turbo oli see võtmesõna 
MAF sensorit Fierol pole
seda originaalkivi jah progeda ei saa, küll aga annab sinna panna mingi progetav kivi
Edit: typos
____________________________
- |
| 30.10.2003 at 08:54 |
Last edited 30.10.2003 at 08:55 by minimum
|
max |
Aju modimine
Keegi ei maininud ju turbot ja selgeltnägija kah pole 
Sellepärast paningi MAFi sulgudesse, et mõnel on ja mõnel pole. |
| 30.10.2003 at 08:56 |
|