| Poster |
Message |
Zombiev6
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
Tahaks teada kust saaks Fordi 2,3 Turbo komplektset mootorit ja palju maksaks. Vahepeal mõtlesin ,et võiks tuua väljamalt avariilise isendi millel oleks mootor korras ,siis oleks vahetus natuke lihtsam. Asjaga kiiret ei ole ,arvan et kevade võiks komplekteerimisega vaikselt alustada. Praegu tahan lihtsalt hindu teada
Ka üks link mille leidsin
http://projecthp.ford23.com/dailydriver.html |
| 10.11.2003 at 21:35 |
|
smallstang
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
quote: Zombiev6: Tahaks teada kust saaks Fordi 2,3 Turbo komplektset mootorit ja palju maksaks. Vahepeal mõtlesin ,et võiks tuua väljamalt avariilise isendi millel oleks mootor korras ,siis oleks vahetus natuke lihtsam. Asjaga kiiret ei ole ,arvan et kevade võiks komplekteerimisega vaikselt alustada. Praegu tahan lihtsalt hindu teada
Ka üks link mille leidsin
http://projecthp.ford23.com/dailydriver.html
Mul oleks pakkuda 2 komplektset Naturally Aspirated fordi 2.3l mootorit koos juhtmestiku ja ajuga - mõlemad mootorid pärit Mustangilt.
____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R
Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4 |
| 11.11.2003 at 11:08 |
|
hents99
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
miskised probe turbomootorid on järsku head
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
| 11.11.2003 at 20:09 |
|
Zombiev6
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
Pakumine paistab ahvatlev, aga hinda tahan teada.Ja kas manuaal käigukast on ka olemas.
Ega keegi ei tea kui keeruline oleks turbot vabalt hingavale mootorile paigaldada. Räägi mis seisukorras mootorid on.
TO: hents99
probest vaatan kaarega mööda |
| 11.11.2003 at 20:29 |
|
hents99
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
miks siis kaarega on nad tõesti nii kehvad? aga odavam on osta ikka turbomootor, kui vabalthingavast turbomootor teha 
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
| 11.11.2003 at 20:41 |
|
mrtn |
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
probe turbomootor on esiveolise mazda oma. |
| 11.11.2003 at 20:44 |
|
hents99
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
asoo, no sellisel juhul küll, aga siis euro-fordide mootorid? 2.8i sierra mingi(nime ei mäleta) varjant on hea. sinna turbo vahele ja voilaa, hästi annab välja.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
| 11.11.2003 at 20:52 |
|
vvt
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
Eestis ole mehi kes sellest Sierra V6-st twinturbo teevad
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 11.11.2003 at 21:26 |
|
Zombiev6
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
Asi on selles ,et autoks on euro-ford taunus 1979.a 2 uksega. V6 nõuab rohkem tööd, aga 2,3 istuks ilusti vahele.
TO: hents99:
Tartus üks tüüp pani Merkuri xr4i 2,3-le turbo peale, olevat suht lihtne olnud, sõber tunneb teda
|
| 11.11.2003 at 21:37 |
|
mrtn |
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
Merkur XR4Ti-d tehti ainult turboga, sama mootor, mis turbo-Tbirdil, mis turbo pealepanekust sa räägid? |
| 11.11.2003 at 21:42 |
|
hents99
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
quote: vvt: Eestis ole mehi kes sellest Sierra V6-st twinturbo teevad
miks twinturbo, saab ka ühe turboga hakkama ja edukalt muideks
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
| 11.11.2003 at 22:09 |
|
hents99
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
quote: Zombiev6: Asi on selles ,et autoks on euro-ford taunus 1979.a 2 uksega. V6 nõuab rohkem tööd, aga 2,3 istuks ilusti vahele.
TO: hents99:
Tartus üks tüüp pani Merkuri xr4i 2,3-le turbo peale, olevat suht lihtne olnud, sõber tunneb teda
hmm tartus on üks inimene kes oskab neid V6 mootoreid väga hästi forsseerida, tal asi käpas nagu söömine meile. vihje: sõidab (võibolla ka sõitis ) 3gen firega (must ja kuldsete velgedega)
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
| 11.11.2003 at 22:11 |
|
vvt
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
Fordi V6 vaadates tundub, et selle ehitamine natuke mõttetu tegevus olevat......eks igaüks tea, mida oma rahaga teeb.....seeriamootori 145-150 vaevalisest hj-st suurema rahapaigutuse (ning suure ressursivähenemise hinnaga) tulemusena saada kuskil 200 ehk siis korraliku seeriamootori hj.....kui fordipurism eesmärk pole, siis võiks algatuseks mõne parema algmaterjali äkki võtta ....+V6 on üldiselt tasakaalustamiseks ka kõige keerukam asi..ehk sellepärast need ka tehases tasakaalus pole....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 11.11.2003 at 23:01 |
|
smallstang
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
quote: Zombiev6: Asi on selles ,et autoks on euro-ford taunus 1979.a 2 uksega. V6 nõuab rohkem tööd, aga 2,3 istuks ilusti vahele.
TO: hents99:
Tartus üks tüüp pani Merkuri xr4i 2,3-le turbo peale, olevat suht lihtne olnud, sõber tunneb teda
Saatsin sulle emaili.
Mustangi 2.3R4 mootor on sama mis Merkuri xr4 2.3 mootor ainult turbo puudu.
____________________________
1 3 5
|_|_|
| | |
24 R
Mustang LX'87,5.0 HO & LX'89 2.3 R4 |
| 12.11.2003 at 10:01 |
|
hents99
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
quote: vvt: Fordi V6 vaadates tundub, et selle ehitamine natuke mõttetu tegevus olevat......eks igaüks tea, mida oma rahaga teeb.....seeriamootori 145-150 vaevalisest hj-st suurema rahapaigutuse (ning suure ressursivähenemise hinnaga) tulemusena saada kuskil 200 ehk siis korraliku seeriamootori hj.....kui fordipurism eesmärk pole, siis võiks algatuseks mõne parema algmaterjali äkki võtta ....+V6 on üldiselt tasakaalustamiseks ka kõige keerukam asi..ehk sellepärast need ka tehases tasakaalus pole....
minu teada pole eriti suur probleem saada 200+hp V6 kätte. turboga saab teha imesid küll ja küll. 2.8 sissepritsega + turboga on hea varjant, aga käigukast on probleem, mis peab sellist võimsust
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
| 12.11.2003 at 12:57 |
|
Sgrafito |
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
Fordi V6ega on tegelikult imesid tehtud ju küll ... oli näiteks olemas selline auto nagu Sierra Minker millele siis Turbo Technics pani peale kaks Garreti T2 turbot ja kätte saadi fordi 2,9 V6est 323bhp ja 348 ft lb torguet 2800rpmi juures.
Niiet väga lootusetu ei ole sellest motost midagi kätte saada |
| 12.11.2003 at 14:12 |
|
vvt
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
quote: Sgrafito: Fordi V6ega on tegelikult imesid tehtud ju küll ... oli näiteks olemas selline auto nagu Sierra Minker millele siis Turbo Technics pani peale kaks Garreti T2 turbot ja kätte saadi fordi 2,9 V6est 323bhp ja 348 ft lb torguet 2800rpmi juures.
Niiet väga lootusetu ei ole sellest motost midagi kätte saada 
Ligi kolmesest mootorist 323 hj kätte saada pole eriline mootori headuse näitaja....kunagisel DTM-l 70ndate alguses käis hirmus rebimine Ford Capri ja BMW 3.0CSL-i vahel. Fordi näitajaid ei tea (could somebody help ) aga kui Capritele tagatulesid näitama hakati, siis oli kolmene mootor vabalthingavana (1973) 450 bhp ning 1974. aastaks turboga 800 bhp. Viimane ei finisheerinud, kuna käigukast sulas üles.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 12.11.2003 at 14:23 |
|
rustang
Moderator |
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
Zakspeedi Capri tegi 70ndate lõpus R4 1,7 turbo mootorist 700 hj kandis.
Kuipalju V6-st kätte saadi peast ei mäleta. |
| 12.11.2003 at 14:32 |
|
vvt
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
quote: rustang: Zakspeedi Capri tegi 70ndate lõpus R4 1,7 turbo mootorist 700 hj kandis.
Kuipalju V6-st kätte saadi peast ei mäleta.
Me siin diskuteerisime vaikimis mootoritest, mis kestavad kauem kui kaks veerandmiili
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 12.11.2003 at 16:05 |
|
Zombiev6
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
Tulles tagasi 2,3 turbo juurde. Kas vabalthingavale saaks turbot paigaldada. Ühelt saidilt leidsin ,et vabalt hingaval on surveaste 9,5:1 ,aga turbol on alla 9 vist oli 8,8. Kuidas seda surveastet madalamaks saaks ja mootor toimima hakkaks. NB!Praegu otsin netist selle teemalist juttu. |
| 12.11.2003 at 21:03 |
|
hents99
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
quote: Zombiev6: Tulles tagasi 2,3 turbo juurde. Kas vabalthingavale saaks turbot paigaldada. Ühelt saidilt leidsin ,et vabalt hingaval on surveaste 9,5:1 ,aga turbol on alla 9 vist oli 8,8. Kuidas seda surveastet madalamaks saaks ja mootor toimima hakkaks. NB!Praegu otsin netist selle teemalist juttu.
saab ikka turbot vabalthingavale panna. silindri päid natukese lihvida etc. aga kas tegu oleks sissepritse või karbussiga?
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
| 12.11.2003 at 22:27 |
|
Zombiev6
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
Hakkasin mõtlema, et saaks panna turbo; kolvid, klappid, ja teravama nukka.
TO;hents99:
jutt käib ikka Mustangi 2,3 pritsega mootorist |
| 12.11.2003 at 22:43 |
|
vvt
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
Oot ärge ajage asjatundmatule ostjale uba......mismoodi sa nt kaane lihvimisega surveastet alandad Ja vaata, et sulle non-turbo 2,3 pähe Tempo mootorit kaela ei määrita - neil on ühist vaid töömaht....
Mitteturbole turbo külgeehitamine ei käi ainult surveastme alandamisega -kui oled uurinud seespoolt turbo- ja mitteturbo versiooni, siis saad aru millest jutt. Esimene asi on juba teised kolvid....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 12.11.2003 at 22:56 |
|
hents99
|
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
jajaa kolvid on tõesti tõsine teema ja need korralikud kolvid maksavad ka ühtteist 
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
| 12.11.2003 at 23:19 |
|
mrtn |
Turu uuring Fordi 2,3 Turbo
jõudsimegi sinna, et unusta 2.3 ja tõsta komplektne V8 vahele. |
| 12.11.2003 at 23:33 |
|
|