| Poster |
Message |
deathdog |
Udutuled
Küsimus selline on keegi netis kohanud udutulede võrdlusi....peale hella koduka, seda tean isegi. Huvitaks just kõikvõimalikke muude firmade udutuled...sest mulle tundub et see hella puhul maksab poole sellest rahast nimi (võin ka räigelt eksida) |
| 01.12.2003 at 08:35 |
|
riisiveski |
Udutuled
Minul on RING tuledest jäänud hea mulje. Tehtud Inglismaal, enamast metallist reflektori ja klaasist klaasiga. Ning hindki sellise asja eest vägagi soodne.
____________________________
Be smart. Drive safe. Stay legal. |
| 01.12.2003 at 09:16 |
|
peep
Moderator |
Udutuled
Võrdlusi ei oska juhatada aga ise austan PIAA toodangut. Nii palju kui me oleme neid oma firma masinatele paigaldanud, kõik on olnud head. Üldiselt kahtlen, et on olemas soodsa hinnaga ja häid udutulesid. Tuleb ikka kahest üks valida. |
| 01.12.2003 at 09:24 |
|
Indrek |
Udutuled
Lisatuledega on ka minu meelest nii, et tuleb valida, kas odav või hea, kahte asja korraga ei saa. Üks kriteerim on kuidas tueld näitavad, teine, kuidas lisatuled vastu peavad. Kas parim on Hella, PIAA, Cibie või mingi muu, võib muidugi vaielda, aga arvatavasti on kõigil kõvadel tootjatel omad head mudelid ja omad surnult sündinud.
Ise olen läbi aegade Hella toodangut kasutanud ja kui teada, mida ja milleks(suurus, asendus, kas kaugele või laiali jne.), siis olen rahule jäänud. Väga tähtis on õige valik.
Hoopis teine tase ka lisatulede puhul on muidugi Xenon tehnoloogia lisatuled, aga siin on muidugi vaja ennem otsustada, kas on mõtet niipalju maksta, sest linnalähedases liikluses on nende kasutamine päris piiratud, kuna suurtel teedel on liiklus nii tihe, et ega neid suurt sisse lülitada ei saa. Teine asi on muidugi ööseti pikad maad hõreda liiklusega teedel, siis võib küll öelda, et maksavad palju, aga silmad ei väsi nii palju ja tee on ohutum. Samuti olen täheldanud, et näiteks hajutatud valgusega Xenon näitab ka osaliselt läbi udu paremini kui tavaline tuli, s.t. ei pimesta tagasi nii palju.
Tulles tagasi alguse juurde, siis vali korraliku firma toodang, siis pane eelarve paika ja siis vali vastavalt omadele tingimustele tuled, sest ühest tulepaarist kõike kätte ei saa, vähemalt mitte odavalt. |
| 01.12.2003 at 09:45 |
Last edited 01.12.2003 at 09:57 by Indrek
|
PlyVal64 |
Udutuled
Udus sõitmiseks "vana hea" Halogenas ja maanteel "kaugele" vaatamiseks UAZ'i siledaklaasiline prozhektor(või siis Belarussi töölambid). Head ja odavad ... ning keegi ei taha varastada. Täiskomplekti(4 lisalaternat) saab ühe korraliku lääne lambi hinnaga.
Ply@uuniklane |
| 01.12.2003 at 11:10 |
|
Vanaisa
Moderator |
Udutuled
Neid töölampe ju tegelikult tohib kasutada ainult "off - road", mitte teedel? Ja teel sõites peaks kopsikutel kott peal olema.
Samas ma ise pole näinud küll ühtegi poolitsat, kes sellest mingit numbrit teeks...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 01.12.2003 at 11:19 |
|
PlyVal64 |
Udutuled
quote: Vanaisa: Neid töölampe ju tegelikult tohib kasutada ainult "off - road", mitte teedel? Ja teel sõites peaks kopsikutel kott peal olema.
Samas ma ise pole näinud küll ühtegi poolitsat, kes sellest mingit numbrit teeks...
Sedant jah, kuid Indrek ju kirjutas ka, et tegelikult on selliseid "kõvasid" asju nii harva vaja, et siis pole raske korraks autost väljuda ja kotid pealt võtta. Lisaks on uued suured maanteed nii hästi märgistatud ja autodel ikka kolehead tuled, et mina pole küll kaua aega mingite lisakaugete järele vajadust tundnud. Vajadust tunnen vaid Mossega sõites, selle pirnidega "seasilmad" vajavd küll täiendust, miks muidu mul 4 lisalampi autol ees on |
| 01.12.2003 at 11:31 |
|
mrtn |
Udutuled
uued autod kipuvad olema selliste imelike udutuleaukudega, et sinna palju valida ei ole. samas miski sisetunne keelab 5K eest kaheldava väärtusega originaallampe ostmast. |
| 01.12.2003 at 11:48 |
|
Vanaisa
Moderator |
Udutuled
Jah, kõik oleneb tlest - mul enda omal ka nii head tuled, et pole lisad mõtteski onud. Samas jälle paljud Chrysleri/Dodge tuled kehvad, et ilma ei saa.
Aga võtsin nädalavahetusel enda vanal elukal esitulesid eest ja seal istusid Westinghouse ühekordsed tavalised (loe: mitte halogeen) kopsikud - need sindrid küll midagi valgustada ei tohiks 
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 01.12.2003 at 11:51 |
|
tfr
|
Udutuled
Ma Subaru originaaltulede üle ka otseselt kurta ei saa, aga lisakaugete (37.5 juhtarvuga Hella Rallye1000FF-id) lisamisega läks pimedal ajal maanteel sõitmine ikka tuntavalt valgemaks küll.
Ainus häda on see, et kui selle pildiga harjunult keegi vastu tuleb ja siis poolte peale tõmbad, tuleb nagu käsikaudu sõita. |
| 01.12.2003 at 11:59 |
|
sirr
|
Udutuled
kas 37,5 mitte meil keelatud ei ole? |
| 01.12.2003 at 13:26 |
|
vvt
|
Udutuled
Point on olemas-ise sai tehtud mossele kunagi nii, et võetud need veneaegsed metallist kollase klaasiga udukad, ostetud mingi 300 eek komplekt neid itaalia omi, sealt klaasid istutatud vene omade sisse ja voilaa... 300 eek/valgustugevuse suhtelt suvalisest kallist udukast edulisem asi...
To tfr - mulle tulid meelde üliõpilasajad, kui uutesse mosse originaaltuledesse, mis muideks olid korralike reflektori, klaasist klaasiga ja kannatasid mistahes temperatuuri - sai "värskenduseks" sisse pandud Osrami
80/100W pirnid ning udukatele pandud see featuur, et aktiveeritud vahelülitiga läksid nad koos kaugtuledega põlema. Lahendus oli väga outlaw, aga ükski dziibimees
ülbelt oma Hella Rally tuledega enam vastu ei lennanud,
sest 50 m kauguselt inimsilm nendesse tuledesse vaadata ei suutnud...ülevaatusel sai muidugi õiendamist, sest lubatud valgustugevus ületati midagi 2 korda.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 01.12.2003 at 13:35 |
Last edited 01.12.2003 at 13:41 by vvt
|
vkx
|
Udutuled
Ise olen korduvalt ja erinevate masinatega puudust tundnud pigem korralikest lähituledest, kaugtuled on ikka näidanud rohkemal või vähemal määral nii, et mingit lisa valgustust kaugetele eriti ei vaja. Eriti veel kui on ilmad nagu praegust, märg ja sombune, siis maanteel ei näe ikka nende lähituledega mitte tuhkagi ning need originaal lisatuled on seal ka vist rohkem ainult ilu pärast. Kas on ka mingi seaduslik võimalus asja parandada mingite lisa lähituledega? Mingite ise pandud salakavalate lisatuledega, mis siis kõiki vastutulijaid pimestavad ja ei ole just ka päris lubatud ei tahaks nagu jannata. Tahaks lihtsalt viisakalt ja seaduslikult natuke paremini näha lähituledega.
____________________________
Seville STS `02 |
| 01.12.2003 at 13:56 |
|
Indrek |
Udutuled
Ei tohi lisalähitulesid kasutada normaalses olukorras(on lubatud, kui auto lisaeadmed a`la lumesahk varjavad lähituled).
Kasutada on lubatud lisaks lähituledele udutulesid, mis võivad olla sisse lülitatud koos lähituledega halva nähtavuse korral asulavälistel teedel. |
| 01.12.2003 at 14:08 |
|
tfr
|
Udutuled
quote: sirr: kas 37,5 mitte meil keelatud ei ole?
Ametlikult, mis seal salata, on küll. |
| 01.12.2003 at 14:33 |
|
Märt |
Udutuled
quote: [b]tfr
Ametlikult, mis seal salata, on küll.
ehh,
kriminaalne element liikvel  
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
| 01.12.2003 at 14:37 |
|
truckerkOll
|
Udutuled
quote: Indrek: Ei tohi lisalähitulesid kasutada normaalses olukorras(on lubatud, kui auto lisaeadmed a`la lumesahk varjavad lähituled).
Kasutada on lubatud lisaks lähituledele udutulesid, mis võivad olla sisse lülitatud koos lähituledega halva nähtavuse korral asulavälistel teedel.
Kas see seadusesäte mitte eelmisest sajandist, me nüid ju euros ja seal võivad ju esimesed koguaeg põleda? Parandage, kui lolli ajan!!! Viimastel nädalatel on paar korda peatatud asula sisestel teedel, aga ei ükski pollar pole tuledest juttu teinud (lüliti sai avariis paugu - udukad põlevad kogu aeg). Aastaid tagasi jah, kukuti pistiitama, kui mersul keskmised päevakad ja tavatuled koos põlesid.
|
| 01.12.2003 at 16:37 |
|
hellraiser
|
Udutuled
Mul ka udutulede küsimus, mis küll otseselt teemast natuke teine, aga ei hakanud uut topicut tegema.
Ma, sellest ajast kui ma autokoolis käisin, mäletan, et oli LE-s selline punkt, et lähitulede asemel võib kasutada udutulesid, s.t. peavad põlema muidugi pargid, aga siis kas udukad või lähituled (päevasõidutuled), aga kui ma nüüd uuesti LE-d vaatasin, siis on sinna nagu lisandunud klausel, et udutuled võivad põleda ainult halva nähtavuse korral.
Nimelt on probleem selles, et minu autol originaalis udukad puuduvad (kuigi on lisavarustusena ning siis eeldaks ka esipõlle vahetust), aga hea meelega tahaks selliseid tulesid, millega päevaajal sõita. Lähituled/kaugtuled on mul klappide all ja nende puhas hoidmine on ilgelt tüütu, s.t. siis saaks neid säilitada pimedas sõidul, päeva ajal, kus tegelikult tulede funktsiooniks teistele nähtav olla, võiks ju põleda udukad ainult.
Kas oli varem seadus siis teine või on mul valesti meelde jäänud?
____________________________
Porsche 911 Turbo '01
Porsche 951 '86 - Müüdud
Porsche 944 '83 - Müüdud |
| 03.12.2003 at 12:38 |
|
tfr
|
Udutuled
See udutulede paragrahv on see, mille üle saab tee ääres politseinikuga semiootikavestlusi pidada. 
quote: § 180. Eesmised udutuled võivad põleda sõidu ajal ainult koos lähituledega või lähitulede asemel, kui nähtavus on halb.
Nüüd on selle tõlgendamiseks kaks varianti:
1. Eesmised udutuled võivad igal ajal põleda koos lähituledega, aga lähitulede asemel ainult siis, kui nähtavus on halb.
2. Eesmised udutuled võivad põleda ainult siis, kui nähtavus on halb, kas siis koos lähituledega või nende asemel.
Sinu situatsioonis pole küll paraku kummastki tõlgendusest kasu. |
| 03.12.2003 at 12:44 |
|
agaa |
Udutuled
2. Eesmised udutuled võivad põleda ainult siis, kui nähtavus on halb, kas siis koos lähituledega või nende asemel.
************************************
Mundrikandjatele meeldib see versioon.VÄGA.Ja nad kasutavad seda kui midagi muud ei leia, |
| 03.12.2003 at 15:41 |
|
|