| Poster |
Message |
partel
|
8-71 blower
Asi nähtud ja käega katsutud ning ka omanikule nõu antud.
Igatahes mega!
Kunagi peaks pildid ka saama.
____________________________
_ |
| 02.12.2003 at 21:59 |
|
JDF
|
8-71 blower
Pilte võiks olla ikka tervest installist ja kõrvale jutt kah (et mis probleemd kaasnesid ja lahendused jne jne) siis oleks nagu bloweri paigalduse õpetus neile kes sellel mõtlevad. Selline asi hiljem web-i kah hea panna ... kõik kes tulevad näevad, et siin ikka Tegijad mehed mitte niisama lobisejad. Igatehes EDU teile!
JDF@ei jõua enam suve ära oodata... |
| 02.12.2003 at 22:39 |
|
hents99
|
8-71 blower
quote: Asi nähtud ja käega katsutud ning ka omanikule nõu antud.
hmm, sain vist aru kelle auto kohta käis. kas sellega on plaanid eesti rekordit ületada? - veerandmiili aega siis ikka
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
| 02.12.2003 at 22:51 |
|
Erkki
|
8-71 blower
Eelnevale jutule illustratsiooniks:

Selle eest, et blower mu laua peal reaalselt eksisteerib, tahan kiita Corvus't, kes organiseeris selle veo üle suure lombi ning Diesel'it, kes järjestas tähtsad toimingud tolli ja muude paberitega 
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
| 03.12.2003 at 21:02 |
|
Vanaisa
Moderator |
8-71 blower
oioijoo - järgmine hooaeg kipub põnev tulema 
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 03.12.2003 at 21:07 |
|
PlyVal64 |
8-71 blower
Ot, kas mu silmad näevad õigesti, kuid kas järgmine hooaeg hakkavad õiget kütusesegu tekitama kaks karburaatorit?
Igatahes tore mänguasi |
| 03.12.2003 at 21:19 |
|
hents99
|
8-71 blower
tõeline mänguasi 
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
| 03.12.2003 at 21:23 |
|
Erkki
|
8-71 blower
Valmistaja soovitus on: min 2 X 850 CFM karpat, soovitavalt aga 2 X 1050 CFM 
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
| 03.12.2003 at 21:32 |
|
hents99
|
8-71 blower
quote: Erkki: Valmistaja soovitus on: min 2 X 850 CFM karpat, soovitavalt aga 2 X 1050 CFM 
aga küsige mida Pärtel arvab 
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
| 03.12.2003 at 21:34 |
|
partel
|
8-71 blower
Nojah, kui 1 x 850 saab hakkama 600 hj toitmisega, siis kaks tükki peaks toime tulema.
Tegemist ikkagi tänavaautoga, muidu oleks ka see suvi Dominatorit pruukinud.
BTW, bloweri puhul on tavalise karpa kasutamisel see oht, et tippkoormusel imeb blower karpade alla vaakumi, mille peale karpa power valve sulgub, muutes segu lahjemaks kõige ebasobivamal hetkel. Seetõttu on bloweri karpad moditud.
____________________________
_ |
| 03.12.2003 at 22:16 |
|
PlyVal64 |
8-71 blower
Nalja teeb see, et Erkki tööandja mudelitevalikus on üldse vaid paar-kolm mootorit, mis seda "mänguasja" ringi jõuaksid ajada, kaks 850cfm karpat koos kena scoobiga aga ise on kokku sama suured, kui enamuse mashiinade mootorid (ruumalalt)
Ma kujutan täiesti ette, mis tunne võib inimesel olla BB+blower kõrval mingit fabiaani remoda Mõtled kogu aeg, et tollest uuest diisliga RS'ist piisab vaid bloweri ringi ajamiseks, kui see kapotist välja juba turritab, siis õhutakistus on nii suur, et üle 100 ei lähe ja bloweri raskus vajutab vedrud kokku...(ei tasu muidugi tõepähe võtta )
Aga asisem küsimus kah: palju selline komplekt umbes kaalub? Peaks vist täismetallist võllidega(või kuidas neid kruvisid-labasid seal nimetada) olema. Ja kas see aparaat ise on mootori jahutusega ühenduses või üldse ilma jahutuseta, õhu kokkusurumine tekitab ju meeletult kuumust, kuhu Sa selle kavatsed "panna".
Edit: ahjaa, kuidas sellise asja õlitus käib, jällegi mootori pumbalt?
Hea küsida, Sa oled kindlasti teooriaga juba põhjalikult tuttav |
| 04.12.2003 at 01:12 |
Last edited 04.12.2003 at 01:19 by PlyVal64
|
devilc
Moderator |
8-71 blower
Vägev näeb välja küll. Rihmgi on selliste tööstuslike mõõtmetega... Edu! |
| 04.12.2003 at 01:53 |
|
partel
|
8-71 blower
Võllid-labad on "rootorid".
Õlituseks soovitatakse 90 wt, mõistagi mootorist eraldi.
Vahejahuti on huvitav teema, sealt saaks 100+ hj, laialdaselt kasutatakse kaatritel, kus muidugi jahe vesi on parda tagant võtta. Aga ka autodele on võimalik, maksab küll lähes $2K.
Asjal kõrgus 10 cm, nii et kogu kupatus võib katusest kõrgem olla 
http://www.blowerdriveservice.com/blower_intercoolers.html
____________________________
_ |
| 04.12.2003 at 04:36 |
|
diesel |
8-71 blower
ja mass oli koos pappkarpide ja kilekottidega 61 kg.
|
| 04.12.2003 at 09:10 |
|
Erkki
|
8-71 blower
Vaatamata sellele, et blower on üleni alumiiniumist, kaalub see oma 60 kg. Ilmselt on mingi erisegu, sest koputamisel heliseb nagu kelluke, nagu oleks ta kõrg-legeeritud terasest.
Kaalujaotus on tänu BBC-le niigi paigast ära ja nüüd läheb see veelgi halvemaks 
Õlitus, nagu Pärtel mainis, on autonoomne ning kuumusega, mis kaasneb õhu kokkusurumisega, saab ilmselt peavalu olema. Samas kui sellistega sõidetakse rõõmsalt California kuuma päikese all, peaks saama ka meie külmavõitu kliimas hakkama.
Tehnilisi probleeme on kohe kuhjaga lahendada, nii et, igav ei tohiks hakata 
____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp... |
| 04.12.2003 at 09:13 |
|
peep
Moderator |
8-71 blower
Jah, niipalju kui mina olen teemat uurinud, siis sellise blower combo töölesaamine pole sugugi nii lihtne, kui vabalthingava ehitamine.
Ühes vanemas V8 on sees musta II-gen camaro esitlus, kus samuti kasutusel roots blower ja sellele tegi ehitaja ise vahejahuti. Ma küll ei mäleta, kas oli BB või SB ? Igatahes kui Sul seda lehte ei ole aga tunned huvi, siis anna teada. |
| 04.12.2003 at 09:39 |
|
Vanaisa
Moderator |
8-71 blower
Ühes vanemas V8 on sees musta II-gen camaro esitlus, kus samuti kasutusel roots blower ja sellele tegi ehitaja ise vahejahuti. Ma küll ei mäleta, kas oli BB või SB ? Igatahes kui Sul seda lehte ei ole aga tunned huvi, siis anna teada. See oli mälu järgi 350cid - aga artikkel oli hea, taat ise oli õppinud autoinsener vms ja kas mitte sellesama vahejahuti jaoks ei kasutanud ta pikka jada valemeid - ehk asi oli sügavalt läbi mõeldud...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 04.12.2003 at 09:47 |
|
Fog
|
8-71 blower
Näädsasiis, endal oli au umbes kuu tagasi näppida rootsupuhujat.
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
| 04.12.2003 at 10:00 |
|
camsist
|
8-71 blower
Silm ei seleta, pilt on kuidagi ere.
Aga mind huvitab, et mis tootja bloweriga tegu on?
____________________________
'86 Camaro |
| 04.12.2003 at 10:39 |
|
vvt
|
8-71 blower
Erkki, kas sa avalikustaks äkki, palju see ilus asi siis maksma läks, enne kui ta Su laual seisis. Loodame, et Su naine foorumit ei loe
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 04.12.2003 at 10:51 |
|
Vanaisa
Moderator |
8-71 blower
quote: vvt: Erkki, kas sa avalikustaks äkki, palju see ilus asi siis maksma läks, enne kui ta Su laual seisis. Loodame, et Su naine foorumit ei loe
Aga kas sa ise ei saa mõnda saiti lahti võtta?
http://www.pfaffengines.com/tbsblowers.shtml
http://www.hamptonblowers.com/PRICE.HTML
jnejne
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 04.12.2003 at 10:56 |
|
PlyVal64 |
8-71 blower
Bloweripood
|
| 04.12.2003 at 11:18 |
|
partel
|
8-71 blower
quote: camsist: Silm ei seleta, pilt on kuidagi ere.
Aga mind huvitab, et mis tootja bloweriga tegu on?
BDS Stage 2
quote: Stage 2
Used in high performance street systems, bracket racing, marine and/or dirty racing environments using high octane gas. The interior of the blower is hard anodized for added strength and efficiency. Capable of producing 15 lbs. Of boost and more on engines turning in excess of 7500 RPM.
http://www.blowerdriveservice.com
____________________________
_ |
| 04.12.2003 at 11:22 |
Last edited 04.12.2003 at 11:25 by partel
|
vvt
|
8-71 blower
Aga kas seda kuumenemise probleemi ei saaks lahendada vee-piirituselahuse siisepritsimisega sisselaskekollektorisse? Selliseid asju kasutatakse, pärit nagu NOS lennundusest.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 04.12.2003 at 13:04 |
|
ollo |
8-71 blower
Korralik veepritse = $$$$. Lisaks on tal ka muid efekte peale jahutamise - näiteks põlemise aeglustamine, mis alati ei ole soovitud efekt.
Bloweri puhul võib enne puhujat paigaldatud veepritse õige seadistuse korral lisaks jahutamisele ka bloweri efektiivsust tõsta (tihendab rootoreid). Ülepingutamine võib samas olla fataalsete tagajärgedega.
|
| 04.12.2003 at 15:08 |
|