| Poster |
Message |
valts |
Abi oleks vaja
Mul selline mure, et vahetan Chrysleril mootorit. Vana mootor oli 2,5 karpa ja ilma turbota, uus on 2,5 pritsung ja turboga. Nüüd mul mõlemad kõrvuti garage põrandal ja minul juhe koos. Küsimused on:
1. kas pensupump mis andis survet karpa mootorile ei jää nõrgaks pritsungile
2. Miks on lisa mootori õli jahutus torud toodud turboga mootoril ja kuhu nad kinnitada kui õli radikat pole ( kas aitab vask torust lihtsalt ette välja tuua)
3. Kas on keegi enne neid mootoreid vahetanud ja oskaks hea nõu ja jõuga appi tulla kuna pistikud ka erinevad ja minu mõistus neile peale ei hakka - äkki on siiski lihtsam karpa tõsta ümber teise mootori peale
|
| 06.12.2003 at 16:21 |
|
Fog
|
Abi oleks vaja
1. Karpakone benapump kindlasti ei sobi.
2. otsi netist
3. Oleneb palju sa juhtmestikku kaasa said uue konega, service manual/autoelektrikud abiks
____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks? |
| 06.12.2003 at 17:05 |
|
ollo |
Abi oleks vaja
1. Fogil õigus, pump ja rõhuregulaatorid kindlasti teised.
2. Mis mõttes miks selleks, et õli jahutada, loomulikult Turbomootor kütab õli oluliselt rohkem kui NA.Õliradikas tuleb panna, ilma selleta riskid ilmaasjata oma mootoriga. Lihtsalt vasktou ei ole pädev, aga parem kui mitte midagi. Romulast õliradika ost on risky business, sest õliradikat seest puhtaks pesta pole võimalik, sinna jääb alati saasta (hullemal juhul ka kokkujooksnud mootorist/turbost pärit metallitükke). Vana õliradika installiga tuleb see prügi kõik ringlusse. Osta uus, kui on saada ja hind ei tapa. Kui uut ei jõua osta/ei saa, siis mina sõidaks parem ilma kui romulast pärit tundmatu ajalooga radikaga.
3. Mõlema mootoriversiooni el. skeemid abiks, õlut ja närvirakke kulub igal juhul palju. Põhimõtteliselt tuleks kasutada uue mootori kapotialust juhtmestikku ja võibolla ka armatuurialust. Kui neid pole, on suurem leiutamine. Karpa tõstmine ja turbo eemaldamine küll mõistlike tegevuste hulka ei kuulu, mootoritel kindlasti juba surveaste erinev, nukkvõllid ilmselt ka. |
| 06.12.2003 at 17:26 |
|
hirax
|
Abi oleks vaja
Pole küll täpselt see aga ehk mõned mõtted siit:
http://members.rogers.com/derek.beland/
Edit: sry otse ei lingi - vaata "TBI to Turbo"
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
| 07.12.2003 at 01:09 |
Last edited 07.12.2003 at 01:12 by hirax
|
|