register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Klappide reguleerimine.   1 2  
Poster Message
camsist
 
Klappide reguleerimine.
Põhimõtteliselt ma tean, mis ja kuidas aga praktikas olen veel suht nõrk.

Küsimus suurele ringile: Kuidas saaks koduste vahenditega ja suht täpselt klapid kõige paremini paika.
16.07.2001 at 17:19
udu
 
Klappide reguleerimine.
kui sul koduste vahendite seas natuke raha on, siis mine teenindusse :)
16.07.2001 at 17:20
camsist
 
Klappide reguleerimine.
Teenindusse küll aga ennem tahaks ise asja ikka korralikult peesse keerata. Ma arvan.
16.07.2001 at 17:25
mrtn
Klappide reguleerimine.
pole f-body nookureid lähedalt näinud, aga tavaliste, reguleerimispoltidega nookurite puhul haarad sellele poldile sobiva mutrivõtme, väntvõlli otsaratta poldi külge sobiva mutrivõtme, õiges mõõdus kaliibri ja kukud uhama. vaja läheb veel: kirjeldust klapivahede kohta ja nende reguleerimistemperatuuri ja silndrite/klappide tööjärjekorra teadmist. lõbus töö. kui viitsid veel 2 korda asja üle kontrollida pärast, siis on sul maailma täpseimini reguleeritud klapid. teeninduses ei viitsi keegi sul asja keelega üle lakkuda.
17.07.2001 at 00:22
camsist
 
Klappide reguleerimine.
Umbes nii ma ettekujutasin kah. Jube tüütu värk.

Aga, mis see klapivahe CSB peaks olema???
17.07.2001 at 10:30
ervin
Klappide reguleerimine.
quote:
camsist wrote:
Umbes nii ma ettekujutasin kah. Jube tüütu värk.

Aga, mis see klapivahe CSB peaks olema???

Üldiselt kõige lihtsam on ilma igasuguste kaliibriteta reguleerida. Polt tuleb õrnalt ära pingutada ja siis veel poolteist ringi peale keerata.
17.07.2001 at 11:54
peep
 
Moderator
Klappide reguleerimine.
usas osavamad vennad regullivad töötava mootoriga, kuna nii saab kohe kõige parema tulemuse.
17.07.2001 at 11:57
camsist
 
Klappide reguleerimine.
Seda juttu olen kuulnud jah, et töötava mootoriga. Proovisin, kuid jätsin järgi peale seda kui ise üleni õliseks sain.
17.07.2001 at 14:49
Ram350
 
Klappide reguleerimine.
Kui ma ei eksi siis oli sul tühikäigupöörded suht kõrgel. Kui reguleerimise ajaks maha keerata siis läheks ka õlirõhk alla ja ei pritsiks nii mehiselt.
17.07.2001 at 15:22
camsist
 
Klappide reguleerimine.
Õli rõhk hakkab tal langema siis kui pöörded on kuskil 5-600 aga siis ta enam eriti ei taha käia. Põhimõtteliselt käib aga ma siiski ei nimetaks seda nii.:)
17.07.2001 at 15:34
nokitseja30
 
Klappide reguleerimine.
Kui juba klappide reguleerimisest juttu siis küsiks ka.
Kuidas regul. seibidega klappe. Kas seibide vahetamiseks tuleb nukkvõll ära võtta? Kas on ja kus on neid seibe saada?
19.11.2003 at 01:00
uitaja
Klappide reguleerimine.
Mõõdad klapivahed ära, siis teed (näiteks pikast kruvikeerajast) kõvera abinõu,lükkad lapiku otsa nukkvõlli ja kausi serva vahele,vajutad kausi alla,võtad seibid vahelt välja,mõõdad üle ,teed liitmis või lahutustehte ja saad teada kui paksu seibi pead asemele panema . Segi ei tohi ajada muidu alustad otsast peale.WW mootorile saad seibid Lada poest,on oluliselt odavamad,kui originaalid.Teiste mootorite kohta ei oska öelda kas diameeter sobib.Sandimal juhul st. kui õiget mõõtu ei leia , lase veidi paksemast lihvida.Jutt sai vist segane,öö ka juba.
19.11.2003 at 02:28
uitaja
Klappide reguleerimine.
NB. Nukkvõlli ära demonteeri,siis pole midagi mõõta.Lisaks on sul vaja teha üks kõver abinõu umbes3-4mm plekist,selle paned kausi serva ja nukkvõlli vahele seniks kuni seibi välja nokitsed.Kui oled Tartust võin sulle neid abinõusi näidata ja operatsiooni läbiviimist demostreerida.Toop õlut muidugi abiks.
19.11.2003 at 02:36
nokitseja30
 
Klappide reguleerimine.
quote:
uitaja: NB. Nukkvõlli ära demonteeri,siis pole midagi mõõta.Lisaks on sul vaja teha üks kõver abinõu umbes3-4mm plekist,selle paned kausi serva ja nukkvõlli vahele seniks kuni seibi välja nokitsed.Kui oled Tartust võin sulle neid abinõusi näidata ja operatsiooni läbiviimist demostreerida.Toop õlut muidugi abiks.

Asi klaar sain asjale pihta. Plekki riba nuputamisega pole probleemi. Palju need WW omad maksid ja mis mõõduga olla võisid. Mulle öeldi ( Tal. japauto) 25 eek/tk ja need olid kasutatud.
19.11.2003 at 18:14
vvt
  
Klappide reguleerimine.
quote:
mrtn: pole f-body nookureid lähedalt näinud, aga tavaliste, reguleerimispoltidega nookurite puhul haarad sellele poldile sobiva mutrivõtme, väntvõlli otsaratta poldi külge sobiva mutrivõtme,

Kui on veel manuaalkast, siis pole vaja mutrivõtmega mootorit ringi vägistada, üks tagaratas üles, 4. käik sisse ja rattast keerates on kõige lihtsam :rollin


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
19.11.2003 at 21:21
uitaja
Klappide reguleerimine.
Tegin seda tööd ca kaks aastat tagasi,hinda ja diameetrit peast ei mäleta.Kui sul teema veel aktuaalne,saan homme öelda hinna ja seibide diameetri.Mis autoga tegu?
19.11.2003 at 23:46
nokitseja30
 
Klappide reguleerimine.
quote:
uitaja: Tegin seda tööd ca kaks aastat tagasi,hinda ja diameetrit peast ei mäleta.Kui sul teema veel aktuaalne,saan homme öelda hinna ja seibide diameetri.Mis autoga tegu?
Ega enne pühap garaaži ei jõua. Tegemist nissaniga.
21.11.2003 at 19:56
Jutulind
Klappide reguleerimine.
quote:
nokitseja30:Ega enne pühap garaaži ei jõua. Tegemist nissaniga.
Umm ... Mul läksid kõrvad kikki ... Mis nissan ? Mis mootor ? :)


____________________________
Team OUTLAW
'80 Jeep Wagoneer 258 cid R6 4 spd manual
'79 Jeep Wagoneer 360 cid V8 TH400
'06 Fiat Panda 4x4
23.11.2003 at 15:56
nokitseja30
 
Klappide reguleerimine.
quote:
Jutulind:
quote:
nokitseja30:Ega enne pühap garaaži ei jõua. Tegemist nissaniga.
Umm ... Mul läksid kõrvad kikki ... Mis nissan ? Mis mootor ? :)


Cherry; Kere N12; motor CD17 - 1,7D



Kas keegi oskab öelda mõnd töökoda kus oleks võimalik lasta lihvid neid reg seibe, mõistliku hinna eest?
23.11.2003 at 20:09
Astro SS
Klappide reguleerimine.
Minu mälu järgi on sellel Nissanil tavalised nookurid ehk regul.poltidega. Ja klappe regullitakse polti keerates,kui kaliiber on asetatud klapi ja nookuri vahele.
Samas võin ka eksida, kuna seda mootorit lammutasin viimati üle 10 aasta tagasi.

Astro @ oli kunagi õnnelik Nissani omanik

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
23.11.2003 at 20:14
nokitseja30
 
Klappide reguleerimine.
quote:
Astro SS: Minu mälu järgi on sellel Nissanil tavalised nookurid ehk regul.poltidega. Ja klappe regullitakse polti keerates,kui kaliiber on asetatud klapi ja nookuri vahele.
Samas võin ka eksida, kuna seda mootorit lammutasin viimati üle 10 aasta tagasi.

Astro @ oli kunagi õnnelik Nissani omanik


Sellel on nukkvõll otse klappide peal ja reg seibidega. Peale klappide sooveldamist on kahel klapil vahe
-0,2/-0,4 mm. Oleks poltidega siis ehk masin sõidaks.
23.11.2003 at 22:31
ylovoitka
Klappide reguleerimine.
Kui klapid on kehvasti reguleeritud, kas siis seda on kuulda juba tühikäigul? Mul kostub mingit klõbinat alates veerand gaasiga kiirendades.
30.11.2003 at 13:46
mrtn
Klappide reguleerimine.
sa ajad kindlasti klappide klõbina ja detonatsiooni segamini. klapiklõbin lööb sisse näiteks koha peal, koorumuseta, aeglaselt gaasi andes ja reeglina kahe koha peal, madalamatel ja kõrgematel pööretel selgestieristatava klõbinana. koormuse all võib asi detonatsioonis olla, eriti madalamatel pööretel.
30.11.2003 at 14:10
ylovoitka
Klappide reguleerimine.
Kuidas ma saan klappide reguleerimiseks määrata kõikidel chevy small block'i silindritel TDC? Esimese saab TDC'sse keerata märkide järgi, aga edasi?
10.12.2003 at 16:02
Astro SS
Klappide reguleerimine.
Paned esimese silindri TDC asendisse ja iga järgnev silinder on TDC keerates vänta 90* .
PS! pead teadma 'firing orderit'


____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
10.12.2003 at 16:10
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Klappide reguleerimine.   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.