Poster |
Message |
vvt
|
Nõukogude hot-rod
Vaatasin wax'i pandud selle vana Chevy kupee pilte Gaz-51 mootoriga ja terve õhtu peas mõlkumas üks mõte. Pea sama mõte, mis Ply-l oli virtuaalse ringrajamasina kohta. Minu poolt idee, äkki keegi viib ellu, idee tasuta
Mõte ehitada puhtalt vene tehnikat kasutades kas hotrod või muskelauto, kumb täpsemalt, sõltub sellest, milliseid sobivaid agregaate üldse saada on.
Hot rod'i kombo: Moskvits 401 kere, Gaz 51 või lausa 53 mootor, sätitud esimesel juhul kusagil 90 hp-ni, teisel kusagil 150 hp-ni. Ideaalvariant muidugi tshaika mootor, stock kas 195 või 220 hp.
Muscle' combo: Volga Gaz-24 vanema tüübi kere, Tshaika järeleaidatud mootor, ca 250 hp, Tshaika kast.
Ideaalne mootor oleks Ural-377, 7 liitrit, 180 hp@3200 rpm, 466 Nm@1800 rpm , kahjuks kaalub ta 505 kg Muidu ideaalne big-block.
Sisemisi osi võiks kasutada suvalisi (nt kolbe, saalesid, klappe), kuid agregaatide välisilme peaks jääma algupäraseks.
Natue tehnilisi numbreid isu äratamiseks:
Gaz-52 flathead mootor - 3480 cc, 75hp@2600 rpm, 206 Nm@1600 rpm´- mootori kaal 250 kg.
Gaz-53 OHV mootor, 4250 cc, 115 hp@ 3200 rpm, 284 Nm@2000-2200 rpm. Mootori kaal 275 kg. Muideks täisalu mootor
Gaz-14 Tshaika 5530 cc, 220 hp@4200 rpm, 451 Nm@2700 rpm. Mootor kaalub koos käigukastiga 380 kg.
Võrdluseks: volga mootor kaalub juba 180 kg.
Volga komplektne kere kaalub vaid 700 kg, sillad a' 100 kg.
Mitte jutu ajamise mõttes, aga idee järkuks ootaks arvamusi...
Edit: lisainfo selline, kes ehitama hakkab, siis Volga poes olemas täiskomplektne tuliuus Gaz53/66 mootor, hind soolane 30 000.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
09.12.2003 at 23:46 |
Last edited 09.12.2003 at 23:49 by vvt
|
mr. RocknRoll
|
Nõukogude hot-rod
Sai samuti kunagi fantaseeritud: Zil 6.0 V8, kaalub ca 500kg, gaz24le (mafiavolga ). Iseenesest hea mõte puhtatõuline RU HotRod ehitada, jupid ka suurt ei maksa.
____________________________
44269 |
10.12.2003 at 01:33 |
|
Wearder |
Nõukogude hot-rod
Aga kas keegi teab kui paju selle kätte saamine sealt maksma läheb?
Juba järgmine lollus mul pea sees kasvamas!
____________________________
Ja jälle tuleb elu sisse... |
10.12.2003 at 09:25 |
|
peep
Moderator |
Nõukogude hot-rod
Minu arvates pole vene tehnikaga mõtet jännata, kuna peale eksootilisuse tal erilisi eeliseid pole pole võrreldes usa tehnikaga aga puuduseid on küllaga. Küll aga olen nõus, et vene kere peale saaks uhke asja teha - nagu näiteks see.
Kes unistab 401 mossele V8 installist, sellel soovitan enne oma silmaga mõnda vaadata ja mõõdulindiga üle käia. |
10.12.2003 at 10:04 |
|
Astro SS |
Nõukogude hot-rod
Moskvas mingid vandid tegid Mosse M401 :2 uksega Coupe ja istutasid selle BMW M3 veermikule.
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
10.12.2003 at 10:05 |
|
anti
|
Nõukogude hot-rod
See kõik läheb palju maksma Mina eelmisel suvel oma projekti katkestasin, sest elementaarsed arvutused näitasid (enne arvutamist juhtis mind kirg oma käekestega midagi "kokku lappida"), et 200-300K on eelarve, kui tahad teha enam-vähem kvaliteetselt. Ja kui õpid või tööl käid, siis aastaga sa seda ka ära ei tee. Viska lollused peast välja , kogu raha või võta laenu ja osta auto (soovitavalt ameerika).
|
10.12.2003 at 10:09 |
|
anti
|
Nõukogude hot-rod
quote: peep:Küll aga olen nõus, et vene kere peale saaks uhke asja teha - nagu näiteks see.
Olen näinud kuulutust, kus sedasama V8-s olnud masinat 5K euroga pakuti... |
10.12.2003 at 10:11 |
Last edited 10.12.2003 at 10:12 by anti
|
wax
|
Nõukogude hot-rod
Annan teile veel ühe mõtte, et te enam öösiti magada ei saaks 
Vene veoauto kabiinist sõiduauto ehitada. Vaadake siit.
Tegu ZIL-157 kabiiniga



Teine idee, M401 baasil... Link.



|
10.12.2003 at 10:11 |
Last edited 10.12.2003 at 10:13 by wax
|
agaa |
Nõukogude hot-rod
.
Võrdluseks: volga mootor kaalub juba 180 kg.
Volga komplektne kere kaalub vaid 700 kg, sillad a' 100 kg.
Mitte jutu ajamise mõttes, aga idee järkuks ootaks arvamusi...
************************************
Parandaks natuke.Gaz24 kaal tühimassina 1450 kg(ilma sõitjate,tühja pagasnikuga ja tühja paagiga).
Ja vaatasin Gazi raamatust järgi 24 moto kaalu antakse alati koos käigukastiga 170kg. Vabandan.Aga mõte on iseenesest hea.Kuigi järeleaidatud GAZ51/52 moto eriti ei kesta(kahjuks) Nii,et alati näpud õlised ja saalepakid riiulil.Rallikrossikad on teine tera seal BMW sisu(peaaegu) ja eks nad kannatavad kuskil 4või5 sõitu siis osade vahetus (keegi parandagu mind kui puusse panen).Mul üks tuttav sõitis rallikrossi 52järeleaidatud motoga ja keskmiselt nii kukkus välja.Ikka moto lahti ja siis kokku.
|
10.12.2003 at 10:15 |
|
kongo
|
Nõukogude hot-rod
pahad olete
unenägude rikkujad 
peace |
10.12.2003 at 12:12 |
|
BlueStang
|
Nõukogude hot-rod
LEIVATEGIJAD
Edit: Mitte pahas mõttes - mul endal on ka loll idee peas 403 mossest teha miskit sellist, et teha kupee ja ninaosa visuaalselt kabiini lühendamise arvelt pikendada + madaldamine ja laiendamine + mingi vinge doonoralus
Leivategijaga juba mitu aastat tagasi asja arutet
Edit: Muidugi 403 mitte 407
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
10.12.2003 at 13:18 |
Last edited 10.12.2003 at 13:52 by BlueStang
|
agaa |
Nõukogude hot-rod
quote: BlueStang: LEIVATEGIJAD
Edit: Mitte pahas mõttes - mul endal on ka loll idee peas 407 mossest teha miskit sellist, et teha kupee ja ninaosa visuaalselt kabiini lühendamise arvelt pikendada + madaldamine ja laiendamine + mingi vinge doonoralus
Leivategijaga juba mitu aastat tagasi asja arutet
*****************
Kas mitte eelmisel aastal Helsingis US Car showl mitte ei old üx väga hästi moditud M403 katus madalamaks ja 2ust.Ühes v8 oli ka juttu sellest (Moskvitsh Skndinavia )
|
10.12.2003 at 13:24 |
|
PlyVal64 |
Nõukogude hot-rod
Aga mis on neil kõigil (ja teistel Venemaal hästi tehtud rodidel, M3-Mosse, V12-Volga jne.) ühist? Ikka see põhjalik eeltöö: ideest, disainimisest paberil kuni reaalse asja tegemiseni läheb teatud aeg. Ja reaalset asja tehakse juba täpse mõõtkava ningmudeli järgi. Se ongi vahe Mati "toodangul" ja suurte maade ehitajate tehtul.
Ja ka see Soome poiss tegi kõigepealt joonistused, alles siis viis reaalselt ellu.
Edit:
quote: peep: Minu arvates pole vene tehnikaga mõtet jännata, kuna peale eksootilisuse tal erilisi eeliseid pole pole võrreldes usa tehnikaga aga puuduseid on küllaga.
On ja suured eelised: odavus. Sõidukatega on vähe teisem lugu, kuid veokate ja kabiinidega ei saa USA-raud mingit pidi Vene veokate vastu. Kasvõi seesama USAski ülikallis 51'Chevy. Romu maksab kah kilo$, rodi tegemisel jääb sellest järgi vaevaline 10%. Odavam on kiloEEK eest GAZi kabiin võtta ja see siis rellakaga lahti lõigata. Raam, stepside-kast jne. tuleb nii ehk naa ise teha. Mootor tuleb ju ka osta, kui just originaali flathead R6 peale ei plaani ehitada. Lihtsalt on Vene veokate kabiinid enamuses 1:1 USA analoogidelt "maha viksitud".
GAZ 53 = 53'F100

GAZ 51 + Pobi + 53 tiivad = 51'Chevy

ZIL = 55 ja edasi Chevy

Need ju kõik choppamata autod, lõikudes muutuvad nad veelgi rohkem omavahel äravahetamiseni sarnasteks. Näiteks oleks päris huvitav mõõta, palju siis Zil130 uks Chevy omast erineb, sama Gaz53 uks Fordi omast. Viimased tunduvad identsed olevat |
10.12.2003 at 13:51 |
Last edited 10.12.2003 at 14:21 by PlyVal64
|
BlueStang
|
Nõukogude hot-rod
Kas selle mosse kohta mingit linki pole?
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
10.12.2003 at 13:53 |
|
Vanaisa
Moderator |
Nõukogude hot-rod
On V8 ajakiri, kui huvitab...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
10.12.2003 at 14:02 |
|
Astro SS |
Nõukogude hot-rod
quote: BlueStang: Kas selle mosse kohta mingit linki pole?
Kumb Mosse sind huvitab:M3-400 või M407 scandinavia?
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
10.12.2003 at 14:03 |
|
wax
|
Nõukogude hot-rod
quote: BlueStang: LEIVATEGIJAD
Edit: Mitte pahas mõttes - mul endal on ka loll idee peas 403 mossest teha miskit sellist, et teha kupee ja ninaosa visuaalselt kabiini lühendamise arvelt pikendada + madaldamine ja laiendamine + mingi vinge doonoralus
Leivategijaga juba mitu aastat tagasi asja arutet
Edit: Muidugi 403 mitte 407
A miks mitte 407? Kered neil ju 1:1 täpselt samad. 403 omab lihtsalt rohkem läikivaid pudinaid |
10.12.2003 at 14:26 |
|
PlyVal64 |
Nõukogude hot-rod
quote: wax: A miks mitte 407? Kered neil ju 1:1 täpselt samad. 403 omab lihtsalt rohkem läikivaid pudinaid 
Ei ole samad kered Radikaalsed erinevused välisplekkide all. 403 on 403 - üleminekumudel M-407lt M-408le. 403: ripp-pedaalid, teine esisild koos poolraamidega, teine roolisammas, ehk hoopis teine tulesein. Välimus, sedant küll. Aga ka see pole mitte 407 vaid M-402 oma. Nagu pole olemas 2140ne kere, ikka seesama M-408 või ladal 2107e kere, ikka 2101. Välisplekki võib ju muuta, kandekonstruktsioon jääb samaks.
Kui Mossedele jutt läks: seda M-408 keret toodeti siis 1963-1997, algas Moskvas ja lõppes Izhevskis. 34 aastat jutti aga Lada kavatseb selle rekordi üle lüüa ja jällegi IZ'i tehasega, kus ikka vorbivad 05te |
10.12.2003 at 14:40 |
|
wax
|
Nõukogude hot-rod
quote: PlyVal64:Ei ole samad kered Radikaalsed erinevused välisplekkide all.
OKOK Minu viga, et "väliskuju" asemel "kere" ütlesin. Pidasin silmas, et välimus on 403 ja 407 sama. 
402:

403:

407:

|
10.12.2003 at 14:42 |
Last edited 10.12.2003 at 14:47 by wax
|
PlyVal64 |
Nõukogude hot-rod
quote: BlueStang: Kas selle mosse kohta mingit linki pole?

Linki ei oska öelda, vist kutil pole kodukat. Igatahes Soome Mosseklubis teda hingekirjas pole |
10.12.2003 at 14:56 |
|
pppp |
Nõukogude hot-rod
Paar pilti veel:


V8 artikkel sai kah kunagi elektroonilisele kujule viidud. Kellel huvi, saadab meili. |
10.12.2003 at 15:00 |
|
BlueStang
|
Nõukogude hot-rod
Noh, krdi "pätid" on minu 5aasta taguse kereidee ära copynud - aga kapoti kavatsesin ise teistsuguse teha siiski siledalt/sujuvalt esitulede vahele - no nagu cobral umbes
To: Astro SS (mitte AS Tross nagu kardikeskuse vend hääldas ) - linke võiks mõlema kohta saada
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
10.12.2003 at 15:03 |
|
Astro SS |
Nõukogude hot-rod
Tegelen sellega ja otsin ülesse.
Astro SS@ AS Tross
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
10.12.2003 at 15:12 |
|
agaa |
Nõukogude hot-rod
Muidex M402 nagu wax i pildil eespool turustati ka Ameerikas ja marginimi(mudeli) oli Moskvitsh Manhattan
)
|
10.12.2003 at 16:18 |
|
James Dempsey |
Nõukogude hot-rod
To Ply: Sa peaksid endanimelise rodi-klubi tegema, ideed suht seeditavad, iva vähemalt on ja pikapid elu aeg südamelähedased olnd... lööks punti isegist.
Muideks, Su ammune klassiõde A saatis terviseid Sulle. |
10.12.2003 at 17:11 |
|