| Poster |
Message |
neoman |
Caddy Seville 1979? remondiga seonduv
Kes oskab öelda, kus sellist autot remontida(eelkõige mootori remont) ja kvaliteet milline, ajaline kestvus,hind jne? Asi selles, et öeldakse, et mootor on "hõre"(Am Beauty, kuid spido näitab vaid 127 00 miles, ei tea kas äkki siis on juba 2 või 3 ring, et nii öeldakse).
Mootoriks on arvatavasti 350 cid V8 EFI-ga.(arvatavasti seetõttu, et ID kood,mis esiklaasi vahel suht raskesti loetav ja see nr mis passis peaks näitama mootorit, ei ole reaalne)
Veel- kas oleks mõttekas Injector süsteem maha rookida ja asendada karpaga, või üritada säilitda/taastada ikkagi EFI süsteem
Veel seda kah, et kas on mingi varuosade vahe ka olenevalt aastast, sobivust mõtlen, kuid sama kerega
Pilti hetkel pole, kuid kui vaja saab ka seda(nii mootorist, kui autost)
Autost niipalju, et taga on veel ketaspidurid (minuarust tulid need välja 79 aastal, seetõttu pakungi vla.x 79 aastaks) |
| 08.12.2003 at 12:54 |
|
Vanaisa
Moderator |
Caddy Seville 1979? remondiga seonduv
Mootor ON 350cid (speed sensity ported EFI)
Kui EFI töötab, miks peake ta maha kiskuma?
Vaevalt, et sa selle masinaga veerandmiili põletama hakkad 
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 08.12.2003 at 13:07 |
|
neoman |
Caddy Seville 1979? remondiga seonduv
kindlasti ei hakka, kuid efi-l selline jublakas nagu ECU, mis võib olla õhtal(ükskord on tal seda juba vahetatud-Albert Särg tegi seda, kuid siis polnud auto veel minu oma)ja asi selles, et kui see ongi läbi, siis esindustest(s.t Eestist ei oska keegi midagi konkreetset öelda, et milline ECU sobib jne-ainus mis öeldakse on, et garańteerida ei saa, et see on õige, kui tellime).
Ise tahaks ka ikkagi EFid peale jätta, kuid Am BEauty poisid hirmutasid kohutavate hindadega, et odavam oleks karpa peale lüüa...Mis teie arvate, karpa on ca. 4000 |
| 09.12.2003 at 10:21 |
|
Vanaisa
Moderator |
Caddy Seville 1979? remondiga seonduv
ECU selle aasta autole maksab usa lammaris (või siis nt. ebays) paarkümmend taala
Ja ECUl on peal number, mille järgi saad õige jupi. Soojalt soovitan ikka pritse kasuks - pealegi on sellel masinal peal engine diagnostic mode, mis ka ilma ajuta ei tööta, ja siis veel igavene hunnik andureid - pead ikka tõsiselt juhtmekimpu ümber ehitama, et porno ei jääks...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 09.12.2003 at 10:37 |
Last edited 09.12.2003 at 10:42 by Vanaisa (Moderator)
|
mr. RocknRoll
|
Caddy Seville 1979? remondiga seonduv
Eks se ole kerge olemise asi rohkem. Ise pigem püüaks rohkem originaali jätta, paraku kõik EFI-ga seonduv on tavaliselt kallis. Kui hetkel EFI töötab korralikult, sõida sellega. Kui lusika kõrvale paneb, vahetaks karpa vastu.
Sai Cogarilgi seda plaani peetud aga kuni töötab, seni ei torgi.
____________________________
44269 |
| 09.12.2003 at 10:38 |
Last edited 09.12.2003 at 10:42 by mr. RocknRoll
|
neoman |
Caddy Seville 1979? remondiga seonduv
Kuidas saaks seda e-bay kaudu Tallinna-täpsemalt palju see maksma läheks, sest ECu ise kaalub u. 2 kg(kui itte 3kg)
Ja kas karpa pealepanekuga onväga-väga palju juhtmeid andureid ümber vaja tõsta-teha, et korralikult tööle hakkaks(kuigi ise pooldan EFI pealejätmist).
Asi ongi selles, et käima pole saanud teist veel kordagi...
Aga eelmisel omasnikul seisis ta garaažis ca 3aastat ja ei sõidetud-asi lõppes nii, et eelmine omanik lasi teha remondi ja siis töötas, kuid tal oli vaja traktorile akut ja siis ta võttis aku maha-peale-maha ja nii üsna mitu korda, kuni enam ei käivitunud, sellest ajast seisis, mis võiks muud olla viga Am beauty elektrik vaatas üle ja ütles, et elektris viga pole (mitte, et elektrit ei oleks). |
| 11.12.2003 at 12:07 |
|
Vanaisa
Moderator |
Caddy Seville 1979? remondiga seonduv
Noh, kui elektrik üle vaatas ja viga ei ole on 2 varianti:
1. nii ongi;
2. mees oli loll kui lauajalg;
Õige elektrik peaks ikka ära ütlema, kui ECU läbi on.
Ja veel - kuidas see aju sul 2 kilo kaalub? natuke nagu palju...
Ja siis veel - ECU sees on selline asi nagu eeprom (üsna arvuti RAM laadne mäluplaat) - see istub eraldi pesas, kust ta välja saab tirida - reeglina peaks see enne läbi põlema, kui aju ise.
Nii udusel baasil on raske muud soovitada, et lase korralikul elektrikul asi üle vaadata, soovitan soojalt ka factory shop manual osta - seal on kõik testid ja kontrollimiste õpetused ka sees, siis on asi kindlam.
Praegu on selline lugu, et sa arvad, et ECU on läbi aga tõestust nagu pole.
Aku peale ja maha kiskumine ei tohiks ECUt läbi kärsatada - ta kardab staatikat, ja nt kehva akuklemmide kontakti (süüde sees), elektrikeevitusega mässamist aku peal olles jne jne....
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 11.12.2003 at 12:42 |
|
prins1 |
Caddy Seville 1979? remondiga seonduv
79 Cadillac-i MPFI on Bendix-i analoog pritse mitte digital, prom välja ei käi ja suurust kahe praeguseaja ECU jagu. Süüde käib läbi eraldi süüte reguleerimis aju, mis on väega ühendatud ECUgaja ilma õheta ei tööta teine. 4 lõõriga karpa puhul pead sisselaset freesima, kuna sisselaskes vaid kaks aukku, kuid poldiaugud sobivad. 2 lõõrist pole kunagi uurinud.
Midagi täpsemat sellekohta teada tahad helista: 05029637
ma sellist omanud u 6 aastat ja suht rahul. 8,2l / 100-le pole paha? |
| 11.12.2003 at 23:30 |
|
Vanaisa
Moderator |
Caddy Seville 1979? remondiga seonduv
http://ecutecparts.com/
abiks ehk
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 12.12.2003 at 01:54 |
|
neoman |
Caddy Seville 1979? remondiga seonduv
TO Prins1 sellekohapealt on sul täiestio õigus, et see on analoog ja Bendix- nimi on ka ECU peal märgitud.
Kuidas Sinul ta 8.2 L võttis, eelminbe omanik rääkis 14-15 L 100km (ja rohkemgi raskema jala puhul), äkki oligi siis juba mootor "kohvi", sest Am Beautyst öeldi kah, et mootor hõre(ütlesid, et bensiin oli karteris 50-50 vahekorras, kuid seda ei öeldud, et kuidas nad selles veendusid)
Veel paar küsimust- eelmisel omanikul õnnestus panna ka põlema mootoriruum (pidurivõimendi poolne osa-seal on enamus juhtmeid)ja siis paikas juhtmed isoleerpaelaga, kuid ma avastasin, et läbi oli sulanud ka üks hästi kitsas voolik, mis tuli mootori vasakust esiosast(esitule ga kohakuti)mingist kompressori sarnasest kobakast, kas võib olla see voolik seotud selle vedrustuse Level Controlliga-kuskilt lugesin, et selline asi on olemas sellel sõidukil ja veendusn ka, et see voolik läheb vasakusse tagumisse amorti ja tuleb ka sealt tagasi?!
Küsimus siis selles, et kas seda annab vahetada?(kindlasti annab, kuid kas asi piirdub vaid selle vooliku otsimise ja vaheusega, või on veel mingeid nüansse)
Ja veel üks küsimus-juhi elektri iste ei tööta-arvatavasti on mootorid õhtal(eelmine omanik oli ca 160 kg ja talle meeldis sellega sõita), et kust saada.
Tänud osavõtlikele!
|
| 12.12.2003 at 10:04 |
|
|