register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : tagasilla kinnitamine  
Poster Message
svenson
tagasilla kinnitamine
netist ja siit põgusalt otsides ei jäänud silma ühtegi linki mind huvitava asja kohta

nimelt hakkan oma chevy´monzal tagasilla kinnitusi ümber ehitama, ning kuna enamus asju on seal lihtsalt plekitükid siis eriti ma neid originaale ei usalda sinna...

nimelt huvitab mind kuidas teha tagasild nii, et saaks ilma reaktiivvardata? asi on nagu Zigullil põhimõtteliselt. kurvis sild liigub küljele ja tagasi.




nagu pildilt näha ei ole see sild just mitte kõige paremini kinnitatud. originaal mootorile ja võimsusele arvatavasti piisav, kuid mitte mulle

kas on mõtekas ehitada see nii, et seda põiki olevat reaktiivvarrast seal ei ole? et siis ühed vardad veel, mis hoiavad silda mõlemaltpoolt kinni ning ta ei liigu mitte küljele vaid ikka alla ja üles nagu peab! praegused control armid (kuidas eestikeeles neid nimetatakse?) tulevad tugevast 4kandilisest või torust, ja arvatavasti mingite veoauto puksidega. praegused on lihtsalt mingi plekk...

mis mõte on veel sellel swaybaril?



kellegil on ideid, mida teha annaks, et asi sellesuhtes korralik saaks ja kui tahaks v8 mootori panna siis silda alt ära ei veaks.
20.12.2003 at 23:42
peep
 
Moderator
tagasilla kinnitamine
Camarol on täpselt sama konstruktsioon ja pole mingeid probleeme ka 1000+ hj. autodel mis 8 sek. aegu sõidavad. Jupid ise on muidugi kangemate vastu upgradetud.

Kuidas Sa seda silla fikseerimist ilma reaktiivvardata ette kujutad ? "Külje peale liikumist" pole küll keegi eriti probleemina esile toonud, ka ringrajasõitjad mitte. Võib-olla Monzal on reaktiivvarda nurk teine ja vedrukäik pikem, et see häirib ?

Sway bar'i mõte on ikka hoida auto keret kurvis kaldumast, sama nagu esisillalgi.
20.12.2003 at 23:53
rustang
  
Moderator
tagasilla kinnitamine
Külje peale liikumise suuruse võid elementaartrigonomeetria abil välja arvutada, üldiselt ei ole see probleem. Kahe vardaga süsteemi nimi on Watt's link, selle järgi saad netist otsida.
Alumiste õõtsade ümberehitus tuleb ka läbi mõelda. Kui üks tagaratas liigub ntx. üle muhu, siis silla nurk kere suhtes muutub ja ka õõtshooba tahetakse nurga alla painutada. Praegu on ta kummipuksidel ja (ilmselt u-kujulise profiiliga?) hoob kuid nelikanttorust ning jäikade puksidega tehes hakkab painduma kuskilt mujalt, näiteks kinnituskronsteinidest. Õige oleks tega õõtsa üks ots "uniballiga" või jätta ühe otsa puks pehmem.

Ühesõnaga, enne silla ümberehitamist uuri hoolega kirjandust ja tee asi endale väga selgeks. Been there done that :) Peep pani kunagi foorumi algusaegadel siia ka ühe pärus hea LCA diskussiooni viida...
21.12.2003 at 01:13
PlyVal64
tagasilla kinnitamine
Svensson, Monza tagasilla ehitus on väga hea ja täpselt sellisena kannatab ta ka SBC vabalt välja. Sind häiriv Panhard-varb on suur pluss, seda ära võtta ei tohi. Kui ilma tahad, osta Mosse:) Õõtshoobadest ja nende kinnitustest juba targemad rääkisid. Mina igatahes ei soovita palju testitud ja hästitoimivat ehitust lõhkuda. Vähemalt enne mitte, kui Sul 600+ Hj kapoti all ja mõned(kümned) tuhanded üleliigset raha rahakotis pole. Investi parem sama raha "coil-over'itesse" ja saad tunduvalt suurema naudingu osaliseks.
21.12.2003 at 02:00
Jörm
 
tagasilla kinnitamine
Saab ka nii, et teha four link vedrustus, ehk lisada kaks linki, mis ei ole autoga päris pikitelge, vaid vaatavad taha koonusesse näiteks. Viimase peab arvestama vedrustuse käigu järgi, ehk mida rohkem koonust, seda vähem käiku tal jääb, enne kui pooma hakkab. Säherdune sild on näiteks El Caminol all.

____________________________
Amper Racing
23.12.2003 at 10:31
rustang
  
Moderator
tagasilla kinnitamine
Jörmi kirleldatud vedrustus on ka fox-kerega Mustangi all ja naljahambad nimetavad seda "Quadra-bind". Sõiduomaduste koha pealt on paralleelne nelilink koos panhardiga parem.
23.12.2003 at 12:25
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : tagasilla kinnitamine  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.