register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Plokikaane portimine  
Poster Message
Barmalei
Plokikaane portimine
Kas sellist tööd julgeb ise ette võtta või tasuks see proffide hooleks jätta? Kui siis kelle? Mootor on Cosworth R4 DOCH YBJ nii et tuksikeeramine oleks surm. Infot netis on (ainult) veidi: http://gbo.squat.com/ybengine_asp/porting/porting.html

Mootori poolest ei kuulu just siia foorimisse aga sihtgrupi poolest küll vaadates teisi foorumeid.
02.01.2004 at 22:44
peep
 
Moderator
Plokikaane portimine
quote:
USA autode hooldus, remont ja modimine

Asjalik teema on ikka teretulnud aga enne tutvu natukenegi, kuhu Sa postitad !!!
02.01.2004 at 22:46
Barmalei
Plokikaane portimine
No kuulge, kas on keegi seda oma kätega teind / lasknud kuskil teha või oleks pidanud enne küsimist endale probe ostma?
03.01.2004 at 17:29
Fire
Plokikaane portimine
quote:
Barmalei: No kuulge, kas on keegi seda oma kätega teind / lasknud kuskil teha või oleks pidanud enne küsimist endale probe ostma?
Kui Usa autode modimise alla tahad postitada siis vähemalt Probe....

____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.

Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97
03.01.2004 at 18:50
peep
 
Moderator
Plokikaane portimine
Mina neid ei näpiks, kui eelnevat kogemust pole. Kui Sa juba nii kõva projekti oled ette võtnud, et Cosworthi kaant on vaja portida, siis on Sul loodetavasti nii palju raha, et lased seda kuskil korralikus kohas teha, mitte Eesti külaseppade juures. Lähimad kohad on Soome ja Rootsi, otsi ralliautodele spetsialiseerunud firmasid. Neil on kogemus kindlasti olemas. Mingi suva portija võib küll asjatundja olla aga igal kaanel on oma nipid, mida teavad vaid need, kes neid rohkem on teinud.
03.01.2004 at 18:59
orikas3
Plokikaane portimine
Elvas pidi olema asjatundjad sellel alal. Kus täpsemalt ei tea.
04.01.2004 at 14:40
rasmus
Plokikaane portimine
Kas mitte Reinsalu tiim ei tee selliseid asju? Cossudega nad igatahes tegelevad usinasti. Muraka Focus ja Mežaksi Escort pidevalt seal, ju midagi ikka oskavad.
04.01.2004 at 16:27
Barmalei
Plokikaane portimine
Nende kontaktid, kes seda veskit seestpoolt näinud / juppe tellinud jne, oleks väga teretulnud.

04.01.2004 at 17:34
13piisab
 
Plokikaane portimine
küsin vahele: kust võiks leida vastavaid "raspleid"?
ma otsustasin oma maamehe loogikaga 16V R4 Oopli kaane väljalaskekanaleid natuke õgvendada (kole järsk nurk oli) - sai juba viiliga jamatud, aga sellega ei pääse eriti hästi ligi...
on selliste asjade "oma peast" tegemine väga rumal ettevõtmine?
EDIT: seal midagi on, aga veel?

tänud ette,
teet

____________________________
vanem on parem
04.01.2004 at 19:14 Last edited 04.01.2004 at 19:17 by 13piisab
Astro SS
Plokikaane portimine
Kõigepealt orgunni *grinder* 6 mm varre jaoks ja siis minet Petreburi mn firmasse Luna ,sealt saad korralikud freesid alu - ´ja malmkaantele.

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
04.01.2004 at 19:25
vvt
  
Plokikaane portimine
Kas see grinder peaks tingimata pneumaatiline olema või ajab näiteks korralik elektridrell ka asja ära?

Edit: to barmalei - siin käis üsna hiljuti tegusid tegemas üks Hirvonsalo nimeline vend Soomest. Äkki õnnestub kuidagi sinna jutule pääseda...tema aegu arvestades on istumise all vähemalt 500 hj masin ning nähtavasti oskab ta öelda pisut täpsemalt, mis ja kuidas. Kohaliku Sierra-tuunimise taset arvestades on vast targem kui kohaliku tähtsusega viilijate juures vaevelda.....rallis on piirangud piisavad, et see ralli-cossu nüüd midagi ülimega ei ole, 300+hp tuleb sellest mootorist välja DIY tasemel bolt-on tükkide külgekruttimisega ja seega ei usu, et selle mootori meeletul tasemel ehitamine siin üldse teema on. Muidugi - milleks sa (eeldatavasti stock-cossu) kaani pordid??? Seal tõstetakse võimsust vähemalt esimeses etapis ladedruck'i tõstmisega hoopis, need pordid sellel tasemel teisejärgulised on.......

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
04.01.2004 at 20:46 Last edited 04.01.2004 at 20:53 by vvt
diesel
Plokikaane portimine
quote:
vvt: Kas see grinder peaks tingimata pneumaatiline olema või ajab näiteks korralik elektridrell ka asja ära?
pöörete vahe on asjal. õhuga on vunk (jõudlus siis ka) tunduvalt suurem.
04.01.2004 at 20:48
max
Plokikaane portimine
Elektritrell on oluliselt väiksemate pööretega. Soovitatakse korralikku freesi ja pöördeid 10++k.
04.01.2004 at 21:20
ylovoitka
Plokikaane portimine
Soovitatakse kõrgeid pöördeid ~ 20 000 rpm (mõnede andmete kohaselt ka 22 000 rpm). Seega tavalisest puurmasinast ei piisa. Kui on ligipääs suruõhule, mis tagab 4 cfm'i 90 psi juures, tasuks vaadata õhuga töötavate masinate poole, sest need on kergemad ja väiksemad kui elektriga pöörlevad. Õhuga töötavatel on ka see eelis, et nendele ei tee portimisjäänused liiga. Elektrimasinatel võivad metallilaastud mootori vahele minna ja "lahedaid" elamusi põhjustada. Tähtis on kindlasti see, et pöörete vahemik reguleeritav oleks, sest erinevad tööriistaotsikud nõuavad erinevaid kiiruseid.
04.01.2004 at 21:30
Barmalei
Plokikaane portimine
To vvt - Mõne asjatundjaga vestleks hea meelega. Enda mootori laeks jääbki 300+ (St3), üle selle on kallis, ebapraktiline ja mitte kauaks. Portimise tahan ära teha, kuna see odav ja lihtne, kahjuks ei tule ja kuna kaan niikuinii maas. Ja kui võimalik, tahan ise teha algusest lõpuni, tööraha eest ostan parem tööriistu.

Ja sellise riistapuuga peaks vist mugav olema portida?
04.01.2004 at 21:41
diesel
Plokikaane portimine
quote:
Barmalei:ja sellise riistapuuga peaks vist mugav olema portida?
sorry, eriti ei ole. see muidu hea riist, aga rohkem pisema nikerdamise jaoks.
04.01.2004 at 21:49
Caddy73
Plokikaane portimine
quote:
Barmalei: To vvt - Mõne asjatundjaga vestleks hea meelega. Enda mootori laeks jääbki 300+ (St3), üle selle on kallis, ebapraktiline ja mitte kauaks. Portimise tahan ära teha, kuna see odav ja lihtne, kahjuks ei tule ja kuna kaan niikuinii maas. Ja kui võimalik, tahan ise teha algusest lõpuni, tööraha eest ostan parem tööriistu.

Ja sellise riistapuuga peaks vist mugav olema portida?
vaata siis et sa tööraha ja uut kaant koolirahaks maksma ei pea.

____________________________
convertible 500cid
04.01.2004 at 22:58
max
Plokikaane portimine
Nii see on. Enne portimist on _väga_ soovitav:
a) põhjalik juhis hankida, et kas üldse ja kust mida nühkima peab;
b) proovida enne mõne vana kaane peal (teoorias on asjad alati kerged ;) ).

Vastasel juhul juhtub suure tõenäosusega, et saad 200hp asemel mitte 300+hp, vaid 100hp vms.
04.01.2004 at 23:05
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Plokikaane portimine  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.