register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : kuidas rattakinnituse mutreid säästa...  
Poster Message
kusjuures
kuidas rattakinnituse mutreid säästa...
M6ne jaoks v6ibolla labane küsimus:
kas toll-m66du süsteemis on olemas ka v6tme standard 4/5?
Lähimad padrunid on mul m66tudega 11/16 ja 3/4.
Arusaadavalt jääb esimene väikseks ja teine pisut suureks.

V6i on viga mutrites? :-/

16.01.2004 at 17:51
Erkki
  
kuidas rattakinnituse mutreid säästa...
Neid keeratakse 21 padruniga.

Edit: 4/5"=20.3 mm=>21

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
16.01.2004 at 18:48 Last edited 16.01.2004 at 18:52 by Erkki
kusjuures
kuidas rattakinnituse mutreid säästa...
quote:
Erkki: Neid keeratakse 21 padruniga.

No offence aga nii labane see küsimus nüüd ka ei olnud, palun teema pealkirja ikkagi t6siselt v6tta.
17.01.2004 at 12:11
Erkki
  
kuidas rattakinnituse mutreid säästa...
Sry, omast arust andsin head nõu...:rolleyes

Sest Sinu küsitud 4/5" mõõtu võtme standardit pole olemas. Lähim sellele on 21 mm.


Tegelikult võtsin ma Sinu teema pealkirja isegi liiga tõsiselt ja see juhtiski mu tähelepanu topicu sisust kõrvale:
11/16=>17
3/4 =>19
Sa kirjutasid, et 17 on väike ja 19 on pisut suur? Tollmõõdus nende kahe vahepealset mõõtu pole olemas. Meetermõõdus on olemas padrun 18.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
18.01.2004 at 11:54
rustang
  
Moderator
kuidas rattakinnituse mutreid säästa...
Mul Mustangil olid pooled veermiku poldid 18mm, selletarvis sai muretsetud nii 18 padruneid kui silmuseid.
18.01.2004 at 14:41
kusjuures
kuidas rattakinnituse mutreid säästa...
quote:
Erkki: Sry, omast arust andsin head nõu...:rolleyes

Sest Sinu küsitud 4/5" mõõtu võtme standardit pole olemas. Lähim sellele on 21 mm.


Tegelikult võtsin ma Sinu teema pealkirja isegi liiga tõsiselt ja see juhtiski mu tähelepanu topicu sisust kõrvale:
11/16=>17
3/4 =>19
Sa kirjutasid, et 17 on väike ja 19 on pisut suur? Tollmõõdus nende kahe vahepealset mõõtu pole olemas. Meetermõõdus on olemas padrun 18.


Vabandan, ei tahtnud sugugi olla tänamatu. Lihtsalt sinu poolt nimetatud t6siasi et neid mutreid keeratakse 21mm padruniga
ongi algselt minu nördimuse ja antud topicu ajendiks.

Samas olen ise p6hjustanud arusaamatuse kui ma esimeses postituses oma hooletuses märkisin 13/16 asemel 11/16 mis asub 3/4 allpool mitte üleval. Puhtalt minu viga.

Seega parandus:
3/4 = 0.75" = 19.05mm - liiga väike,
13/16 = 0.81" = 20.64mm - liiga suur.
Ilmselt ei ole 21mm sobiv kuna > 13/16.

Mul on riiulis komplekt kroomitud kasutamata mutreid m66duga täpselt 0.8" ehk 20.32mm (arvan et ma pole ainuke). 4/5 padrun oleks teoorias siin ideaalne kuid minu valduses sellist ei leidu ja sinult saadud info p6hjal saan ma aru et ei ole ka vist teistel. Seda tahtsingi teada niiet selles m6ttes aitäh.

Kogu probleemi olemus seisneb tegelikult selles et rehvitöökodades on retsitakse need 0.8 tollised mutrid 21mm padrunitega p6hjalikult ära, l6puks kui enam korralikult otsa ei lähe lastakse see viimanegi kant peeti ja laiutatakse käsi. Seepeale haarab endal käsi millegi suure ja raske järele...
Tahaks sellist jama tulevikus vältida.









19.01.2004 at 02:25
peep
 
Moderator
kuidas rattakinnituse mutreid säästa...
Mine uuri mõne jupimüüja juures kataloogi, ehk leiad meetermõõdus asenduse. Kui ma ise Toppartsust enda Camarole uued rattamutrid ostsin, tundus seal valik päris lai olevat. Tõsi minu autol juba tehasest meetermõõt ehk kindlalt ei väida, et sobiva leiad. Lihtsalt üks idee.
19.01.2004 at 08:52
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : kuidas rattakinnituse mutreid säästa...  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.