register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Valve guides   1 2  
Poster Message
ylovoitka
Valve guides
Kui valve guides on kulunud, kas siis oleks mõtekas läbi puurida ja suurema säärega klapid panna, või uued guide'd installida?
21.01.2004 at 14:35
Vanaisa
  
Moderator
Valve guides
Ikka uued puksid - uued klapid on ka märksa kulukamad...

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
21.01.2004 at 14:43
max
Valve guides
Mõõda klapid enne üle, äkki on nii puksid kui klapid üle normi kulunud.
21.01.2004 at 14:57
ylovoitka
Valve guides
Äkki saab kohe peast keegi öelda, palju see lubatud kulumispiir oli? Raamatud praegu teises linna otsas.
21.01.2004 at 15:40
max
Valve guides
Õhtul saaksin raamtau juurde.

Aga tõenäoliselt on veebis kah kuskil.
21.01.2004 at 15:51
ylovoitka
Valve guides
Kavor'st öeldi, et maksimum klapi logisemine võib näiteks Wolkswagen'i puhul olla 2 mm. Päris palju, mis?
21.01.2004 at 16:17
altraditional
Valve guides
Arvaks, et see ju lausa metsik tõesti.
21.01.2004 at 16:23
max
Valve guides
Eile ei jõudnud raamatuni, aga leidsin mingid arvud netist, vist LS1 kohta.

=======================================
Valve Stem Clearance (Production--Intake) 0.025-0.066 mm 0.001-0.0026 in

Valve Stem Clearance (Production--Exhaust) 0.025-0.066 mm 0.001-0.0026 in

Valve Stem Clearance (Service--Intake) 0.093 mm (Maximum) 0.0037 in (Maximum)

Valve Stem Clearance (Service--Exhaust) 0.093 mm (Maximum) 0.0037 in (Maximum)

Valve Stem Diameter (Production) 7.955-7.976 mm 0.313-0.314 in

Valve Stem Diameter (Service) 7.9 mm (Minimum) 0.311 in (Minimum)
=======================================

Siit saad suurusjärkudest aimu. Production näitab uue klapi läbimõõtu/vahesid, Service väitab viimast piiri, millest üle/alla peaks kindalsti remontima.

Mõõda klapisääre läbimõõtu kolmest kohast (tipus, keskel ja alumises otsas), siis saad teada, kui palju sul klapisäär kulunud on. Kui see on juba samapalju või rohkem kui service ja productioni vahe, siis hakka raha koguma.

Loodan varsti vana SBC numbrid saada.
22.01.2004 at 11:33
ylovoitka
Valve guides
David Vizard:

"If the valves have worn more than 0,001 in. anywhere along their length, they are scrap."

"Experience indicates that for conventional bronze guides clearances in the order of 0.001-0,0015 in. on the intake and 0,0018-0,0025 in. on the exhaust work well."

"Worn guides cost power, by worn guides I mean those which have worked the clearance up to maybe 0,004-0,005 in. on the axis in line with rocker motion."
22.01.2004 at 18:20
max
Valve guides
Haynes'i manual:

Valve stem-to-guide clearance:
- standard 0.001-0.0027 in
- service limit 0.002-0.0037 in


Kuidas siis on, läheb remondiks (või ostad uued kaaned) või pääsed?
22.01.2004 at 23:40
ylovoitka
Valve guides
Kõige enne tuleb veel crack-test teha, siis selgub. Kui vaadata, kuidas kaaned masinal töötasid ja neid üllatusi, mis kaasi lahti võttes vastu vaatasid, on nendel kaantel meeletult potensiaali.
23.01.2004 at 13:35
partel
  
Valve guides
Ja mida selle potentsiaaliga peale hakata?

____________________________
_
23.01.2004 at 15:10
max
Valve guides
Eks peeti silmas vist seda, et kui juba niigi hea minek oli, siis korras kaantega on elu nagu lilleõis.
23.01.2004 at 15:14
ylovoitka
Valve guides
quote:
partel: Ja mida selle potentsiaaliga peale hakata?

Mina saan veel praegugi oma mootoriga WOT sõites orgasmi. Seega, kui kiirendus paremaks läheb, siis peaks eriti hea tunne olema. Ja nii lihtne see ongi!

Kui aga vaadata praeguseid sisselaskeklappe, siis saab flow'd väga odavalt suurendada.. Kui klapi loks on 0,006 in., siis see röövib vähemalt 20 hp. Seda ütleb David Vizard oma raamatus How to Build & Modify Chevrolet Small-Block V-8 Cylinder Heads.

23.01.2004 at 15:42
partel
  
Valve guides
Nojah, 350 cid tänavamootori jaoks pole eriti head flow'd vaja, see võib isegi kahjuks tulla.

Elky suguse kolaka kohalt liigutamiseks on hoopis iga lb-ft oluline.

P.S. Ma millegipärast arvan, et sa hakkad kahetsema uute kaante ostmata jätmist..

P.P.S. Vizard ei pruugi olla kõrgeim autoriteet..

____________________________
_
23.01.2004 at 16:05
ylovoitka
Valve guides
Läheb vist pisut teemast kõrvale, aga Pärtel, mida sina siis soovitaksid? Pole mõtet vanade kaantega mässata? Parem oleks kohe uued torque'le suunatud kaaned muretseda? Sa arvad, et vanade kaante ehitamine on aja raiskamine? Foke sai päris head home-made kaaned..
23.01.2004 at 16:21
partel
  
Valve guides
Asi pole niivõrd vanades kaantes, vaid selles, et näit. Edelbrockid on üsna soodsad (ja dollari kurss ka all:)).

Vanade kaante ehitamine võib maksma minna üle poole uute hinnast + aeg + närvid.

Ja on raske saada paremat tulemust ning need võivad ka nädala pärast praguneda.

Elky on suht viimase peal tänavaauto, mina teeks SBC igapäevasõiduks sobivaks....


... kuni BBC projekt käiku läheb :evil :burnout

____________________________
_
23.01.2004 at 16:34
ylovoitka
Valve guides
quote:
partel:Elky on suht viimase peal tänavaauto, mina teeks SBC igapäevasõiduks sobivaks....

... kuni BBC projekt käiku läheb :evil :burnout
Siis me oleme asjast ühtemoodi aru saanud! ;)
23.01.2004 at 20:53
Mart ja auto
Valve guides
Klapi juhtpukside vahetus pole kuigi keeruline ega kallis. Muidugi ei maksa unustada ,et peale vahetust klapipesad töödelda uue puksi järgi. Aga miks kasutada Ingliskeelseid sõnu ja väljendeid? Nuluameeriklased?
23.01.2004 at 22:09
peep
 
Moderator
Valve guides
quote:
Aga miks kasutada Ingliskeelseid sõnu ja väljendeid? Nuluameeriklased?

Sulle kui uustulnukale: Inglise k. on siin foorumis ok. Killu rebimine olenevalt toonist. Ja palun kustuta oma profiilist ära kodulehe ja auto väljale kirjutatu, kui Sul neid lehekülgi ei ole.

Mis algsesse teemasse puutub, siis mina soovitaks samuti uued kaaned osta, kui vanad vajavad põhjalikumat taastamist.
23.01.2004 at 22:22
Mart ja auto
Valve guides
Mis suurusjärgus on uute kaante hind ?
23.01.2004 at 22:26
LaSa
 
Moderator
Valve guides
quote:
Mis suurusjärgus on uute kaante hind ?
keskmise riisikotiga samas hinnaklassis.

Mingit aimu 'meerika hindadest saab siit.
23.01.2004 at 23:32
max
Valve guides
Mina soovitaksin kah uute peale mõelda. Ma ei tea, mis sul seal vahetamist vajab, aga vana malmkaane puhul on tavaline stsenaarium puksid, klapid, klapisääre tihendid, klapivedrud + klapipesade üle lõikamine, sooveldamine, kaante lihvimine, pesemine + riskid portimistöödega midagi pe***e keerata ja hilisem pragumeisoht + 25 liigset kilo alu kaantega võrreldes + olulised kehvemad näitajad aftermarket kaantega võrreldes..

Odavaimad komplektsed malmkaaned on $500 kanti, odavaimad alu kaaned alla $1000. Matemaatikat oskad ise teha, tee meile väike võrdlev analüüs ;)
24.01.2004 at 14:24 Last edited 24.01.2004 at 14:25 by max
ylovoitka
Valve guides
quote:
Mart ja auto: Aga miks kasutada Ingliskeelseid sõnu ja väljendeid? Nuluameeriklased?
Aga sellepärast, et ma ei teadnud, kuidas on valve guide'i eestikeelne nimetus.
24.01.2004 at 17:53
vvt
  
Valve guides
Noh, Chevy kaante kohta ei tea kobiseda, aga need "kulud" on ikka uute kaante hinnaga võrreldes suurusjärk väiksemad ja tasub kindlasti kaalumist, kui rahakott taskust välja ei paista. Klapipukside vahetus x12,
kõik kaanetööd, survetamine, puurimine-lõikamine-viilimine minu autol läks mingine 5000 krooni Kavoris. Ehk samaväärne kaan Metric Mechanicus oleks mingine 2000 dollarit olnud.

Miinus on see, et pead seal vendadel kaikaga selja taga seisma kogu aeg, sest suuremad tööd seal muidu ei edene.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
24.01.2004 at 18:01
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Valve guides   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.