| Poster |
Message |
Virko |
Kas tasuks OHC V8-le ideed ehitama hakata?
Kas kahe nukaga V8 (kummalgi kaanel oma nukk,kettülekandega) tasuks projektiks võtta või ei? |
| 22.01.2004 at 13:40 |
|
peep
Moderator |
Kas tasuks OHC V8-le ideed ehitama hakata?
Et algupäraselt OHV mootor teha OHC mootoriks ?
Ei "tasu" kindlasti kui rahalist või performance poolt mõtled. Ja oma saavutusvajaduse rahuldamiseks on ka keerukamaid tegevusi, ehk jälle ei "tasu". |
| 22.01.2004 at 13:50 |
|
karikas |
Kas tasuks OHC V8-le ideed ehitama hakata?
quote: peep: Et algupäraselt OHV mootor teha OHC mootoriks ?
Kui kaaned olemas, siis miks mitte. Algupäraselt OHV Cologne V6 plokile tegi näiteks Cosworth DOHC kaaned ja sellega aidati muidu hädine mootor 30% võimsamaks. Tehase variandis on plokk pisut "moditud", kuid vahe ainult selles, et tõukurvarraste ja alanuka augud läbi puurimata.
Küsimus rohkem, kust võtta V8-le ülanukiga kaase ja kas neid antud ploki jaoks üldse tehtud.
Karikas
|
| 22.01.2004 at 14:00 |
Last edited 22.01.2004 at 14:01 by karikas
|
peep
Moderator |
Kas tasuks OHC V8-le ideed ehitama hakata?
Vaevalt, et küsija Cologne mootorit simas pidas.
Üldiselt on kõikide modifitseerimistega nii, et kui asi ära "tasuks", siis seda ka tehtaks. Juhul kui ei ole just mingi geniaalse ideega. Ehk tavaline inimene, kel ei ole leiduri ambitsioone võiks piirduda lahendustega, mis on oma toimimist tõestanud. OHV mootorite OHC mootoriteks ümberehitamine sinna hulka ei kuulu. |
| 22.01.2004 at 14:09 |
Last edited 22.01.2004 at 14:14 by peep (Moderator)
|
karikas |
Kas tasuks OHC V8-le ideed ehitama hakata?
Küsiks siinkohal puhtast huvist, et kas fordi 4.6l V8 SOHC ja DOHC mootoritel on OHV-st aretatud plokk või täiesti uus?
Karikas |
| 22.01.2004 at 15:54 |
|
vkx
|
Kas tasuks OHC V8-le ideed ehitama hakata?
Mulle nagu meenuks, et sellest on siin varem lühidalt juttu tehtud vist?! Vist keegi pani mingi lingi, kus oli juttu tegelasest, kes on edukalt paigaldanud USA V8-le Porsche 928 mootori kaaned ja vist oli juttu ka mingi Volvo R4 kaante sobitamisest. Mina arvan, et kui kellegil on selliseks projektiks tahtmist ja võimalusi ning oskusi, siis andku aga minna! Oleks kindlasti huvitav tulemusi näha.
____________________________
Seville STS `02 |
| 22.01.2004 at 16:16 |
|
karikas |
Kas tasuks OHC V8-le ideed ehitama hakata?
quote: vkx: Mulle nagu meenuks, et sellest on siin varem lühidalt juttu tehtud vist?!
Siin ilmselt
quote: Vist keegi pani mingi lingi, kus oli juttu tegelasest, kes on edukalt paigaldanud USA V8-le Porsche 928 mootori kaaned ja vist oli juttu ka mingi Volvo R4 kaante sobitamisest.
R4 puhul tekib see probleem, et ühele poole saad, kuid teisepool pead kaane 180 kraadi keerama ja nii satub nuka rihma/keti poolne ots valele poole. Kui sadki õigele poole aretada, siis peab see valetpidi käima. Teine variant oleks õhuliikumised ühes suunas teha, nagu VR mootoritel...
quote: Mina arvan, et kui kellegil on selliseks projektiks tahtmist ja võimalusi ning oskusi, siis andku aga minna! Oleks kindlasti huvitav tulemusi näha.
Ainult et tulemus on kompressori ja töömahu suurendamisega lihtsamini saavutatav 
Ülanukka läheb pöördepilli puhul vaja, et süsteemil väiksem inerts oleks.
Karikas |
| 22.01.2004 at 16:42 |
|
partel
|
Kas tasuks OHC V8-le ideed ehitama hakata?
Tänapäevaste klapivedrudega kestab OHV 10000+ pööret.
OHC või DOHC järgi puudub igasugune vajadus.
____________________________
_ |
| 22.01.2004 at 18:00 |
|
vvt
|
Kas tasuks OHC V8-le ideed ehitama hakata?
Miks siis F1 DOHC kasutab
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 25.01.2004 at 15:15 |
|