| Poster |
Message |
roby
|
äkki keegiannaks nõu
mis tagaveoline kast võiks sobida ELDORADO 4,5 V8 95a.mootori otsa ilma suurema ümberehituseta ja mis selline kast eestis võiks maksta?
aitähh igasuguse abi eest.
____________________________
tramm nr. 66 |
| 22.01.2004 at 20:58 |
|
pisike99 |
äkki keegiannaks nõu
Kahtlane värk, kas üldse. Tagaveolise Fleetwoodi 4,1 V8 oma äkki. 80-date algusest lõpuni, täpseid aastaid ei tea.
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
| 22.01.2004 at 21:06 |
|
Vanaisa
Moderator |
äkki keegiannaks nõu
95 aastal olid Eldod juba ammu Northstari 4,6 mootoriga.
Vaeavalt, et säärane töö kannatab - otsi parem mõni värskem Fleetwood - neil on 5,7 lirtsu Corvette mootor koos tagaveoga
Edit: sirvi seda linki, saad palju vajalikku infi
http://www.cadillacforums.com/forums/
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 22.01.2004 at 21:09 |
Last edited 22.01.2004 at 21:10 by Vanaisa (Moderator)
|
vkx
|
äkki keegiannaks nõu
Mingi aasta paari taguses PHR ajakirjas oli selle teemaline lugu. Uuriti samuti võimalust liita Northstar mootor manual kastiga, kuid siis veel ei õnnestunud see kuidagi. Põhjuseks oli NS mootori tööd juhtiv elektroonika, mis ei tahtnud kuidagi omaks võtta võõrast kasti. Kardan, et eestis ei suudaks sellega vast keegi hakkama saada.
____________________________
Seville STS `02 |
| 22.01.2004 at 22:13 |
|
Vanaisa
Moderator |
äkki keegiannaks nõu
On tehtud küll (USAs) - siingi kuskil oli juttu Fierole pandud North*-st.
Aga maksab mucho, mucho dinaros...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 22.01.2004 at 23:22 |
|
79capri
|
äkki keegiannaks nõu
quote: roby: mis tagaveoline kast võiks sobida ELDORADO 4,5 V8 95a.mootori otsa ilma suurema ümberehituseta ja mis selline kast eestis võiks maksta?
aitähh igasuguse abi eest.
TH700 2.8l mootori oma(aga natukene tudevdatud).
4gen Camaro oli 4.6 Nothstar'iga(3,4l asemele instaleeritud) ja th700 kastiga.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=920
TH700: 7000-10000eeku. |
| 23.01.2004 at 09:36 |
|
Vanaisa
Moderator |
äkki keegiannaks nõu
Mulle küll tundub selline conversion õrnalt rüvetamisena...
Ehk oleks mõttekam ikka esiveoga edasi liikuda ja allesjäänud raha eest üks tagaveoline riist osta?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 23.01.2004 at 09:40 |
|
peep
Moderator |
äkki keegiannaks nõu
quote: 79capri: 4gen Camaro oli 4.6 Nothstar'iga(3,4l asemele instaleeritud) ja th700 kastiga.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=920
TH700: 7000-10000eeku.
Nojah, kui sealt lugeda, siis:
quote: We thought it would be easy, but it came out to be very hard and costly. Everything was fabricated and done at my friends place www.hpsalvage.com He did all the fabricating. ie. (headers,y-pipe,all brackets, etc tons of other stuff.)
Ja pildi pealt on näha, et kast on vahetükiga mootori küljes.
Siin Eestis sellise asja tegemiseks pole mingit mõtet, isegi kui keegi suudaks.
|
| 23.01.2004 at 10:13 |
|
Astro SS |
äkki keegiannaks nõu
Ühes viimastes Hot Roddingus oli sellisest swapist juttu. Puuduseks on see,et mootor on ühelk poolt ilusasti viimistletud (valve cover) aga teiselt poolt inetu nagu valu känkar.
Th700 istub ilusasti mootori otsa, AINULT üks kasti kinnituse polt tuleb uude kohta keevitada . Erinevus on 1-2 cm.
Täiesti teostatav swap!!!
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 23.01.2004 at 12:18 |
|
roby
|
äkki keegiannaks nõu
thanks!pilt selge.
____________________________
tramm nr. 66 |
| 23.01.2004 at 13:11 |
|