| Poster |
Message |
vvt
|
Uus tarkus?
Lugesin ühte kodulehte, asi ei puuduta otseselt V8-t, aga tarkus oli selles, et millegipärast on hea kollektori ja pordi sobitamisel jätta selline aste - nt väljalaskekollektori puhul peaks kollektori auk olema suurem kaane väljalaskekanalist, kuna see pidada vältima väljalaskegaaside tagasisattumist silindrisse teisest silindritest tuleva heitgaasi surve all (asi kehtib ainult tehasekollektoritega, mitte headeritega Mis asjatundjad arvavad sellest:

Edit:
Sama sisselaskes:

Siiani on kõik eestikeelsed kohad täis lugulaulu kollektorite ja kaane kanalite täpsest sobitamisest. Tuleb aga välja, et õiget pidi ebatäpne sobitamine on parem kui täpne Kui vaadata müügis olevate mootorite näitajaid, siis kodanikud saavutavad stock-kollektorite viilimisega samu näitajaid, mis teised firmad täiesti nullist projekteeritud sisselaske ning pikkade headeritega
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 25.01.2004 at 20:19 |
Last edited 25.01.2004 at 20:25 by vvt
|
LaSa
 Moderator |
Uus tarkus?
quote: vvt: Kui vaadata müügis olevate mootorite näitajaid, siis kodanikud saavutavad stock-kollektorite viilimisega samu näitajaid, mis teised firmad täiesti nullist projekteeritud sisselaske ning pikkade headeritega
Kui vaadata kasvõi ühte Eestimaal ringi sõitvat 383 SBC-t, siis on näha, et tehasekaasi õigesti portides on võimalik imet teha.
|
| 25.01.2004 at 20:27 |
Last edited 25.01.2004 at 20:28 by LaSa (Moderator)
|
vvt
|
Uus tarkus?
Just lugesin järgmist lehte, kus oli flowchartid, hmm, väikeste seeriaklappidega kõige parem voolavus
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 25.01.2004 at 20:30 |
|
Mart ja auto |
Uus tarkus?
Eks on ennegi nähtud seda, kus toimivad lahendused mida ei oskaks oletadagi. See astmevärk tundub toimima siiski mingis kindlas pöörete vahemikus ja sõltuvalt ülekattenurgast . |
| 26.01.2004 at 10:02 |
|
ollo |
Uus tarkus?
Seda kollektorite suurema augu teooriat toetab ka kodanik A. Graham Bell oma kapsastes, nii et mingi iva seal ilmselt on. Ma nüüd küll peast ei mäleta, kas sellest oli juttu Four-Stroke Performance Tuningus, Forced Induction Performance Tuningus või mõlemas, aga fakt kui selline on meelde jäänud. |
| 26.01.2004 at 10:19 |
|
rustang
Moderator |
Uus tarkus?
Uus on hästi äraunustatud vana, Vizard oma Ford SOHC (Pinto) tuuninguraamatus pühendab antud efektile vaat'et terve patüki. Raamat ise kirjutatud 70ndate lõpus. |
| 26.01.2004 at 10:26 |
|
Mart ja auto |
Uus tarkus?
Meenutab Venturi düüsi ideed. |
| 26.01.2004 at 11:38 |
|
vvt
|
Uus tarkus?
Samad vanad väidavad ka, et porte ei tohi MINGIL JUHUL poleerida. Tõsi, nende ehitatud mootorite näitajad arvestades nt nuka tagasihoidlikke parameetreid, seeriaklappe ning headerite põhimõttelist mittekasutamist räägivad iseenda eest - ehk natuke kõrgemad numbrid ilma low-end kaotuseta kui nt Alpina-taolistel tegijatel, kellel jääb ainult mootoriplokk samaks
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 26.01.2004 at 13:23 |
|
LaSa
 Moderator |
Uus tarkus?
quote: vvt: Samad vanad väidavad ka, et porte ei tohi MINGIL JUHUL poleerida.
see jutt käib nii sisse- kui ka väljalaske kohta?
|
| 26.01.2004 at 13:57 |
|
max |
Uus tarkus?
AFRil on väljalase küll täiesti sile.
Lingenfelter kirjutab muide samuti oma raamatus selelst, et headeri toru peab suurem olema. Sellepärast on nt Vette L98 alukaaned head, et neil on D-port väljalaskekanalid st kanali alumine serv on sirge ja kõrgem. Alumises serveas pidigi see vist olulisem olema, et gaasidel millegilt tagasi oleks põrgata. |
| 26.01.2004 at 14:06 |
|
vvt
|
Uus tarkus?
Jutt siiski sisselaskest oli, kuna väljalaske puhul soodustab karvane kanal tahma kogunemist.
Huvitav, et maarjamaa kõvad "rallimehhaanikud" vähemalt möödunud kevadel sellist asja ei teadnud
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 26.01.2004 at 15:57 |
|
MossOpel |
Uus tarkus?
quote: vvt: Samad vanad väidavad ka, et porte ei tohi MINGIL JUHUL poleerida.
Kui see on sellest 70ndate raamatust, siis kaldun arvama, et asi kehtib karburaatorit kasutades. Kui ikka dry manifold siis on vast sile pind parem.
|
| 28.01.2004 at 19:40 |
|
partel
|
Uus tarkus?
Port matchingust veel niipalju, et üks trikk on kasutada ovaalsete sisselaskekanalitega mitte neile mõeldud sisselaskekollektorit, vaid hoopis rectangular kaante oma.
____________________________
_ |
| 28.01.2004 at 19:49 |
|
peep
Moderator |
Uus tarkus?
LT1 mootorid on kõik sellise "astmega", ka aftermarket headereid kasutades ja nii pidigi parem olema. Minu teada sisselaskekanalite mittepoleerimine on elementaarne asi |
| 01.02.2004 at 11:39 |
|