| Poster |
Message |
LaSa
 Moderator |
õhk mõistlikukult mootorisse
Kumb noist kahest on teie arvates mõistlikum meetod mootori õhuga varustamiseks, kas näiteks nii:

see siis peaks kirjeldama olukorda, kuis jahe välisõhk imetakse kuskilt enam-vähem õuest läbi mingi torujupi. Selle eeliseks muidugi see, et saab vajadusekorral talvel kollepealt sooja õhku imeda, kui sinna klapp vahele viritada, aga see ei ole hetkel tegelikult üldse oluline...
või hoopis nii:

sel juhul sattub mootorisse paraku kapotialune soe õhk, samas sellisel juhul filtri kasulik pindala suurem jällegi.
Võta sis kinni...
edit: perf. jõuvankritel kipub olema ikka enamjaolt too viimane variant kasutusel, kas siis kapotealune soe õhk ei ole lõppkokkuvõttes probleemiks? |
| 26.01.2004 at 23:34 |
Last edited 26.01.2004 at 23:35 by LaSa (Moderator)
|
mrtn |
õhk mõistlikukult mootorisse
scoop ja deflektor ei ole ju keeruline ehitada? |
| 27.01.2004 at 00:10 |
|
LaSa
 Moderator |
õhk mõistlikukult mootorisse
quote: mrtn: scoop ja deflektor ei ole ju keeruline ehitada?
ehh muidugi ei ole.. aga ma eelistaksin siiski marurahulikku stock-välimust, mitte mingit kurja streetfighterit.
Sleeper ruulib 
|
| 27.01.2004 at 00:20 |
|
mrtn |
õhk mõistlikukult mootorisse
ostad rustangi õhukoguja, keegi ei pane tähele, või kui panevad, siis arvavad, et on nn. kleebitavat tüüpi |
| 27.01.2004 at 00:24 |
|
max |
õhk mõistlikukult mootorisse
Olen näinud ka dual snorkel lahendust ehk variant 1, aga õhuvõtu auke on 2. Tehasest tuli selline HO 305 (L69) 3. gen. f-body'del. Juhul, kui ei taha kapotti lõhkuda. |
| 27.01.2004 at 00:24 |
|
foke
|
õhk mõistlikukult mootorisse
Mul suvest selline kogemus, kus kapotiriivi vea tõttu tõusis kapotikaas tuuleriiviasendisse, sealt aga tekkis oma 3 cm pilu terves auto laiuses ning jahe õhk pääses otse mootoriruumi. Tuuleriiv oli korralik, lasin lõpuni - tulemus oli poolteist kümnendikku parem aeg, kui viies eelnevas ja kolmes järgnevas sõidus (kus kaas kinni). Selle aja suutsin üle sõita vaid korra kinnise kapotiga ja seda elliminaatori esimeses ringis, kus mootor üle tunni jahtunud oli 
Niiet, vahe vist on. |
| 27.01.2004 at 08:21 |
|
partel
|
õhk mõistlikukult mootorisse
Jah, ja mina kõrvetasin karpat katsudes käe ära. 
____________________________
_ |
| 27.01.2004 at 10:41 |
|
BlueStang
|
õhk mõistlikukult mootorisse
Niipalju kui mina olen näinus on teise variandi puhul tuulutus korraldatud. Keegi siin soovitas rustangi õhukogujat - see istuks hästi ja pile väga silmatorkav ka?
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
| 27.01.2004 at 12:17 |
|
rustang
Moderator |
õhk mõistlikukult mootorisse
Ostke ära jah mul raha vaja Väga ilus õhukoguja ja aerodunaamiliselt parim mis olla saab algselt välja mõeldud lendavatele aparaatidele. |
| 27.01.2004 at 12:30 |
|
LaSa
 Moderator |
õhk mõistlikukult mootorisse
quote: rustang: Ostke ära jah mul raha vaja Väga ilus õhukoguja ja aerodunaamiliselt parim mis olla saab algselt välja mõeldud lendavatele aparaatidele.
mh no selliseid peaks siis õigupoolest 2 tk olema...
Kui suur se scoop üldse on?
|
| 27.01.2004 at 18:55 |
|
PlyVal64 |
õhk mõistlikukult mootorisse
LaSa, igal kümnel juhul on originaalne, mis tiivakoopast õhku võtab, parem. Seda teemat on ju siin kordi jahutud? Eriti sheff olek tiivakoopasse(-tesse) peita intercoolerid, kui täielikku sleeperit tahad teha. |
| 28.01.2004 at 22:19 |
|
partel
|
õhk mõistlikukult mootorisse
Kuuma õhu vastu aitab väike nitrolaks.
Ja ei maksa nii väga pead vaevata. Mõtle, mis tehnika oli 60'ndatel, aga ega tolle aja autodest päris iga tigu mööda roomanud.
____________________________
_ |
| 28.01.2004 at 22:46 |
|