register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Tagapidurid  
Poster Message
Baron
Tagapidurid
Nüüd kus oleks vaja minna ülevaatusele, ei saa ma kuidagi tagupidureid tööle. Pedaal vajub sujuvalt põhja ja pidurdus on minimaalne (peaaegu et olematu), seevastu esimesed töötavad laitmatult. Õli on vahetatud ja klotsid on OK, mingit leket kusagil ei ole, õhutusel isegi tuleb õli normaalselt, aga pidurdusel kaob surve kuhugi ära :( Võib-olla oskab keegi aidata või on kohanud sarnast viga ???
19.11.2003 at 13:20
Vanaisa
  
Moderator
Tagapidurid
peapumbas mingi mansett laseb õli läbi - siis lihtsalt ühte pidurikontuuri(sinu puhul tagumisse) rõhku ei teki...
Peapumba remontkomplekt tellida....peaks aitama.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
19.11.2003 at 13:27
Baron
Tagapidurid
Vahetasin ära peapumba, kuid üks jubin on seal veel, see vist mingi jaotuskarp, selle süsteemist ma enam sotti ei saanud. sinna läheb peapumbast kaks toru (esimene ja tagumine) see mis seal edasi toimub ??? vot ei oska öelda. Mida see teeb ja äkki viga selles?
19.11.2003 at 13:31
Vanaisa
  
Moderator
Tagapidurid
Pole ka asjaga kodus, aga ehk keegi oskab siin rohkem sellest rääkida.
Arvata võib, et seal see kala siis on, kui mujal lekkeid pole ja peapump vahetet.

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
19.11.2003 at 13:37
kusjuures
Tagapidurid
Loogiliselt peaks olema p6hjuseks leke v6i viga peapumbas kui pedaal "sujuvalt p6hja läheb", ega jaotuskarbist pole sel 6lil ka kuhugi mujale minna, isegi kui ta ei tööta. Siis oleks pedaal lihtsalt k6va.

Muuseas, julge poiss oled kui siiani niimoodi ringi oled s6itnud.
19.11.2003 at 16:30
Astro SS
Tagapidurid
Ju on tal rohkem kiirenduseks mõeldud masin.
Korralikku burn outi on lihtne teha kui tagumised pidurid ei tööta ja sel juhul ei ole vaja ka Line Lock'i.
Et lihtsalt pidur ja gaas korraga põhja!!!

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
19.11.2003 at 16:46
anti
 
Tagapidurid
Peapumba tihendid ikkagi. Või on süsteem pärast pumba vahetust õhku "täis".
19.11.2003 at 16:52
Lembit
Tagapidurid
või lihtsalt tagaklotsid trumlist eemal ja reguleersüsteem ei toimi.
19.11.2003 at 16:53
kusjuures
Tagapidurid
quote:
Astro SS: Ju on tal rohkem kiirenduseks mõeldud masin.
Korralikku burn outi on lihtne teha kui tagumised pidurid ei tööta ja sel juhul ei ole vaja ka Line Lock'i.
Et lihtsalt pidur ja gaas korraga põhja!!!

Päris hea! Muide nii tulekski asja selgitada neile kibestunud nässidele seal ülevaatusel, mis nad muudkui ajavad seal oma jonni!

Olgu, aga siiski on see t6sine mure. Tundub ikka et asja peaks vaatama järjekorras: peapump ja siis kulunud klotsid, kulunud trummlid, kinnikiilunud ja roostes tagumised pidurisilindrid, kasutamata ja mittetoimiv käsipidur:uhoh+reguleerija.

19.11.2003 at 17:26 Last edited 19.11.2003 at 18:15 by kusjuures
uitaja
Tagapidurid
Minu Scottsdale`l on seal kandis karp mida nimetatakse tagasilla pidurdusjõu regulaatoriks.Väliste tunnuste põhjal võib arvata ,et siiski õhk sees.Proovi lollikindlat varianti - tagumine parempoolne nippel lahti ja vala õli niikaua pumpa kui tagant ühtlaselt välja jookseb(pudel otsa muidugi)siis hakka õhutama ja lase rahulikult mitu ringi peale.Esimene nippel peaks olema võimendi juures,sellest alusta.Kui klotsid eemal,peks teise korraga võtma.
20.11.2003 at 00:07
Baron
Tagapidurid
Burn outi võiks teha küll kui autol töötaks vaid tagumised pidurid, sest tegu on esisillaveoga ;) Aga jah, eks vist tuleb otsast peale hakata ja pumbast kuni taha otsani kõik uesti läbi käia... Kusjuures piduriõli olen juba vast liitrite kaupa torudest läbi sõidutanud &(
20.11.2003 at 09:42
hirax
  
Tagapidurid
Kui su ees ketas ja taga trummel pidurid, siis see "jubinas" seal vahel ongi regulaator mis reguleerib pidurdusjõudu.
Mul sama häda tagumiste piduritega - ülevaatuse sain nibin-nabin läbi. Taga on kõik vahetatud: klotsid, silindrid ja piduri peapump ka - tulemus seni sama. Jäänud ongi ainult see regulaator veel.

____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981
21.11.2003 at 03:08
kongo
 
Tagapidurid
Vana teema juba aga kas siin kirjutajad said
probleemi lahendatud?
s.t .regulaator on lahti vöetud ?

peace
27.01.2004 at 15:56
Mart ja auto
Tagapidurid
Kui proovid pumbata kas siis läheb paremaks? Juhul kui süsteemis õhku ei ole ja pumbates läheb paremaks on süüdi trumlite ja klotside liiga suur lõtk. Vajub aga pedaal ikka läbi on süüdi peasilinder. Tagapidurite juures peab kõik olema korras, muidu ei tööta ka esipidurid õieti. Võin ka aidata remondil, asun Tartus ja vahel ka Tallinnas.
27.01.2004 at 19:31
hirax
  
Tagapidurid
Regulaator siiani küljes veel. Imelik lugu on see, et Top Parts-u kataloog ei näidanud üldse mu autol sellist asja küljes olevat ??? :( Ometi ta seal on...

to mart: pumbates vist midagi ei muutu. Vähemalt ülevaatuse vana pedaali otsas kaua ei sõtkunud - lihtsalt on nõrgemad ja kõik.

____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981
28.01.2004 at 02:26
blazerK5
Tagapidurid
katsu klotsid hästi trumli lähedale regullida ja usun et läheb paremaks!
28.01.2004 at 02:41
Mart ja auto
Tagapidurid
Sellisel juhul on tõenäoline ,et tagapidurite töösilindrite kolvid on jäänud kinni. Proovi neid liigutada. Regulaator on harva süüdlane tagapidurite juures.
28.01.2004 at 11:21
antennimees
 
Tagapidurid
Mu kunagisel Rover SD-1'el oli sama jama, et tagapidureid polnud. Mööda torusid siis otsides leidsin eest juhi jalgade alt mingi kolmiku(kaks sisse üks välja). Sai see vahelt ära võetud ja kõik pidurid väga head. Ei olnud üllatavalt isegi seda et tagumised oleks enne blokki läinud.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
28.01.2004 at 20:47
Raul
Tagapidurid
Kuna siin juba piduritest juttu on, siis kurdaks oma muret ka. Ehk on keegi juba sarnase asjaga kokku puutunud ja oskab mingi lahenduse pakkuda. Probleem selles, et vähegi tugevama pidurdamise korral on tagumine vasak ratas blokis ja ülejäänud rattad ei pidurda pea üldse. Sujuva pidurduse korral saab aga päris kärmelt seisma. Selline lahendus on aga libedatel teedel suht ohtlik kuna auto üritab järsemal pidurdusel külge ette keerata, mis on ka loomulik. Tegelikult on ka probleemi põhjus teada: nimelt on autol ABS ja andurid on ainult esiratastel ning mõlema anduri juhe on katki. Uued andurid koos juhtmetega oleks nii 8k lõbu. Samas kas ei peaks auto katkiste andurite korral käituma nii nagu tavaline ilma ABS-ita auto?? Ka siis kui ABS-ilt kõik juhtmed välja tõmmata on tulemus sama. Ehk on põhjus siiski ka milleski muus peale ABS andurite?

Edit: kirjavead
28.01.2004 at 21:35 Last edited 28.01.2004 at 22:57 by Raul
Ras
Tagapidurid
aga sa võta abs üldse tagant ära kui ta sul juba katki on, lihtsalt sellelt ajult juhe tagant ja siis ta ei anna kusagile mingeid käsklusi. üks taga ratas võib sul selle pärast blokki tõmmata et regulaatorid on sodi ja piduri tolmu täis ja ei tööta enam õieti. St tagaklotsid on ebaühtlaselt reguleeritud ju, väiksel pidurdusel midagi ei juhtu aga kõvasti vajutades tõmbab külje ette. selline oleks minu arvamus.
28.01.2004 at 22:21
antennimees
 
Tagapidurid
to Raul

Ei tea mis imeandurid need on, et 8K maksavad. Ja kui andurid terved siis paranda juhtmed ära. ABS'il ei mängi juhe küll mingit rolli kui ta korralikult parandatud. Mõõda anduri takistust ka üldjuhul jääb see vahemikku 0,9 - 1.3 K oomi.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
28.01.2004 at 22:47
hirax
  
Tagapidurid
quote:
hirax: Taga on kõik vahetatud: klotsid, silindrid ja piduri peapump ka - tulemus seni sama.
pluss veel see et klotsid on trummlile võimalikult lähedale regullitud. Käivad isegi vastu trummlit (kahinaga), aga ainult niipalju, et tuntavalt ei takistaks


____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981
28.01.2004 at 23:34
anjolle
  
Tagapidurid
Jutt kipub ikka pisut segaseks jääma.
et see oleks ikka vaja selgeks teha:
a) Kas nt. 5 korda järjest vajutades jääb pedaal kõrgemale kui esimesel korral või mitte.
b)Või pedaali vajutades jääb see kõigepealt normaalsele kõrgusele ja siis vaikselt vajub sügavamale.
c)Või läheb pedaal kergelt, iga vajutusega, ühte moodi liiga sügavale.

***
a) õhk sees või klotsid kaugel - õige õhutus (iga mees ei oska seda) / regull
b)peapumba mansetid ei pea - mansettide või pumba vahetus
c)peapumbas õhk sees või pump valesti kokku pandud - õhutada alustuseks otse pumba küljest, mitte rataste juurest (mõni pump ei taha sugugi õli sisse võtta kui õhku eest välja ei lase)/ pump uuesti kokku panna

____________________________
Ford Taurus SHO 1990
29.01.2004 at 01:57
pyssikas
Tagapidurid
Kahjuks ei nimetata siin auto marki. Paljudel autodel on tagapiduri trumlile märgitud tema max lubatud diameeter. Kui on üle selle kulunud võid nende piduritega sada imet teha aga ikkka ei pea. Eriti tundlikud ses suhtes on WV ja OPEL. Muuseas mu oma craysleril sama probleem. Aga see on rohkem ajapuuduse küsimus.
30.01.2004 at 22:14
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Tagapidurid  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.