| Poster |
Message |
partel
|
Päev otsa 300+ km/h veermik
Hei,
Milline see veermik võiks välja näha, et kestaks päev otsa üle 300 km/h sõitmist 
____________________________
_ |
| 09.02.2004 at 13:06 |
|
peep
Moderator |
Päev otsa 300+ km/h veermik
Kui pidevalt otse ja ühtlase kiirusega sõita, siis ilmselt ei midagi erilist. Kui vahepeal aeglustatakse/kiirendatakse ja rooli keeratakse, siis midagi sellist mis on kasutusel endurance võistlustel a'la LeMans. |
| 09.02.2004 at 13:10 |
|
vkx
|
Päev otsa 300+ km/h veermik
Kui nüüd rääkida n.ö. enamvähem "tavaautodest", siis ma võibolla vaataks Callaway või Lingenfelter`i toodangu poole.
Edit: veel tasuks uurida Nascar´is kasutatavaid veermiku komponente ning kindlasti ei tohiks ära unustada rehve.
____________________________
Seville STS `02 |
| 09.02.2004 at 13:18 |
Last edited 09.02.2004 at 13:23 by vkx
|
PlyVal64 |
Päev otsa 300+ km/h veermik
Võta üks suvaline Saab 9000 Aero või Griffin (või uuem 9-3 või 9-5) ja vaata. Ei midagi erilist, peale 100 000 km Talladega trekil keskmise kiirusega 231 km/h sõitsid need veel teist samapalju otse otsa |
| 09.02.2004 at 14:32 |
|
partel
|
Päev otsa 300+ km/h veermik
Nojah, vähemalt Rick Doria väitel ei taha neist ükski rehvifirma midagi teada.. pehmelt öeldes.. 
Edit: "neist" = unlimited klass
____________________________
_ |
| 09.02.2004 at 14:43 |
Last edited 09.02.2004 at 14:44 by partel
|
devilc
Moderator |
Päev otsa 300+ km/h veermik
quote: partel: Nojah, vähemalt Rick Doria väitel ei taha neist ükski rehvifirma midagi teada.. pehmelt öeldes.. 
Almost any engineering problem can be solved by throwing enough money on it. 
Nagu ma aru saan, käib jutt Silver State Classicu nimelisest võistlusest või millestki sarnasest? Probleem seisneb ilmselt selles, et need vennad ootavad rehvidelt ka teatavat pidamist ja see '+' pole mitte 5 km/h, vaid ilmselt 50-80 km/h vahemikus. |
| 09.02.2004 at 15:04 |
|