| 
  
       | Poster | Message |  
	    |  rnx69 
 |  Kabrio ehitamine Tervitused!
 
 Küsimus oleks selline - kas keegi on kokku puutunud Eesti seadustega kooskõlastatud auto toplessiks tegemisega. Pakuks just huvi, kui palju torusid tuleks autosse keevitada, ja kuhu täpselt. Ning oleks ka huvitav teada, kuidas ARK suhtuks varianti, et ümberminekul toetab auto raskust ainult tugevdatud tuuleklaasiraam. Niipalju, kui mul on mulje jäänud, tahab ark lahtisel autol näha väga turvalooka (sic).
 
 Lisaks oleks vaja abi kroomimistöödel soov. lõunaeesti piirkonnas, detailiks Jawa paak, pind on poleeritud ja vase peale saamine ei tohiks ka takistuseks olla...
 |  
	  | 10.02.2004 at 11:10 |  |  
	    |  deville 66 
 |  Kabrio ehitamine usutavalt saad kõige targemaks siit edasi minnes
  
 http://www.hot.ee/rcclub/zaz.htm
 
 Meeldivat ehitamist
 
 
 ____________________________
 eks Tahoe´03
 eks DeVille´66
 eks Camaro x 2
 eks Blazer 4,3
 eks Chevrolet Lumina APV
 eks Pontiac Sunbird
 eks Pontiac Grand AM
 eks Vette 68
 |  
	  | 10.02.2004 at 13:51 |  |  
	    |  Lendur 
 |  Kabrio ehitamine Kasutaja Joel siin ju ehitanud.
 
 http://www.hot.ee/zaz965cabrio/
 |  
	  | 10.02.2004 at 13:55 |  |  
	    |  Joel 
   |  Kabrio ehitamine Mina tegin rauatöö ja ümberregistreerimise 2000. aasta kevadel. Ma ei tea kas sellest ajast saati on esitatavad nõuded samad või on midagi muutunud. Pigem usun seda viimast varianti.
 
 Aga jah, lahtiseks ümberehitataval auto turvakaare puudumine juhi pea taga ei olnud tollal vähemalt lubatav, ega minagi seda eriti ei tahtnud sinna panna. Igaljuhul pidi see turvakaar olema õmbluseta torust läbimõõduga vähemalt 50 mm ja seinapaksusega 4 mm (nende viimaste numbrite kohta ei julge enam pead anda). Kere tugevdustorud pidi olema õmbluseta vähemalt 50x25mm karprauast, seinapaksusega 2 mm (vist). Tugevdustorud pidid olema kere külge kinnitatud keevituse teel 120x120 mm plekkplaatide vahendusel, paksusega 3 mm. Neid nõudeid ei tasu eriti meelde jätta, parem ikka ARK Tehnoosakonnast järele küsida.
 
 Minul mingit projekti ei olnud. Helistasin ARK'i ja teatasin, et nüüd on selline plaan, mille peale nemad andsid mulle Märt Lepik'u numbri, kes tuli isiklikult kohale ja selgitas mulle kõiki nõudeid, jagas õpetusi, pildistas autot kogu protsessi vältel ja lõpuks kirjutas ARK-le ekspertiisiakti. Tasu oli igati mõistlik. Ma ei tea, kas ta on enam ekspert, aga ta peaks asja jagama endiselt. Tel. numbriga saab äkki PlyVal64 aidata...
 |  
	  | 10.02.2004 at 17:27 |  |  
	    |  PlyVal64 
 |  Kabrio ehitamine Täiesti kogemata võite neljapäeval Märdi artiklit lugeda teemal: mida võib ja mida mitte
   |  
	  | 10.02.2004 at 17:46 |  |  |