register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : No ei liigu...  
Poster Message
BENBEN
 
No ei liigu...
Ei saagi aru mis toimub, lamda andur u. aasta tagasi vahetet, bensusurve reg. hiljem, uus õhufilter, uus jagaja kaan+rootor, uued küünlad... 1000-2000 pöördeni kõik ok, väänet jagub (nagu 2,5-le kohane)siis jääb nagu posti taha, gaasi juurde pole mõtet panna, läeb oopis kehvaks, hoiad paigal pedaali, nati aja pärast läeb kui lind, veerand gaasiga. Kolmandaga vead hoo üles, neljandaga kah nii kuidagi meelitades, viiendaga kipub hoog raugema, ometi mäletan kuis suvelgi veel sai lihtsalt viiendaga talda andes sellise hoo, et läks ohtlikuks...noh nii 130 vast. Seisutuurid kõiguvad, natuke hoiab tuuri madalal, siis tõstab nõksu, hoiab, siis natukese aja pärast langeb...?
10.02.2004 at 01:17
Mart ja auto
No ei liigu...
Millega tegu,kas mehhaaniline ,elektrooniline sissepritse?
10.02.2004 at 09:47
karikas
No ei liigu...
quote:
BENBEN: Ei saagi aru mis toimub, lamda andur u. aasta tagasi vahetet, bensusurve reg. hiljem
Kas bena survet sõidu ajal kontrollitud? Pakun, et kas filter umbes, sodi paagi põhjas või pump nõnna tuksis, et koormuse all ei suuda rõhku hoida. Sümptomid peaksid siis olema nii, et vabakäigul saab pöörded ülesse, kuid sõites alati mitte.
10.02.2004 at 09:57
Incerror
 
No ei liigu...
ja veel selline liugkontakt nagu potensiomeeter, mis sissepritsega mootoril gaasipedaali mehhaanilised liigutused elektrooniliseks teeb!!!
juhul kui on selline vidin sellel autol muidugi....

____________________________
Studebaker '64
ja silm puhkab USAkatel
10.02.2004 at 10:13
BENBEN
 
No ei liigu...
to Mart ja auto: vat ei teagi, kumb ta nüüd on, mitmepunktijuttu mäletan kuskilt netilehelt ju ta ikka elektrooniline. Samas kõik see kupatus kuhu gaasitross ja õhk kokku jooksevad on ilusti sisselaske kollektori peal näha, kui vaja, vajutad kangikesest tuuri kapotiall olles!?
to Karikas: esimesed kolm käiku veab punasesse iga kell, kõige normaalsemalt liigub siis kui kütust ette anda aegamööda.
Seisutuuri ajal bensu lehk ka tuntav. Muidugi mingi 3-4 kuud tagasi vahetasin sumbuti ära aga mitte originaali vastu, miski walkeri volitatud paigaldaja, ei leidnud oma kataloogist midagi ja siis kuuldavasti transiti oma panid, ühe suure pütiga, see teeb kah vahest irmust plärinat, eriti linnasõidu peale(palju tühikäiku) vahest jälle norm.
10.02.2004 at 11:10
Quattro
  
No ei liigu...
Tuleb meelde, et enda kärul olid kunagi samad sümptomid. Vahetasin bensufiltri, kontrollisin survet aga ei midagi. Pärast avastasin, et hammasrihma pingutuslaager puruks ja hammasrihm paigast nihkunud.
E: Äkki viletsat kütet saanud?

____________________________
Passat,R1100GS
10.02.2004 at 11:47 Last edited 10.02.2004 at 11:47 by Quattro
Motorsport
No ei liigu...
Siin võib olla et bensiini filter must v. sodi paagis.
Ise kogenud: kui paak hakkas tühjemaks minema nii 10 l jäänud siis sama probleem - täis paagiga probleemi polnud.
10.02.2004 at 12:01
CoachMan
 
No ei liigu...
Enda liikuril olid täpselt samad sümptomid ja ca tund aega tagasi leidsin vea üles. Väntvõlli otsas olev hammasrihma ratas oli lahti - kiilu peaaegu ära söönud ja loksus pea 10 kraadi. Kui sul ka väljalase kipub kiiresti (ülemäära) kuumenema on asi kindlasti vales positsioonis olevas nukkvõllis. Seda muidugi kerge kontrollida - esimese püti küünal maha ja vaata kas ÜSS märgid klapivad. Kui väntvõlli märk ei klapi on sama viga mis minul, kui nuka märk ei klapi on rihm niisama nihkes.
10.02.2004 at 12:23
karikas
No ei liigu...
quote:
BENBEN: to Mart ja auto: vat ei teagi, kumb ta nüüd on, mitmepunktijuttu mäletan kuskilt netilehelt ju ta ikka elektrooniline.
Kui lambda peal, siis muidugi elektrooniline pritse.

quote:
to Karikas: esimesed kolm käiku veab punasesse iga kell, kõige normaalsemalt liigub siis kui kütust ette anda aegamööda.
St. kui aeglaselt gaasi lisad? Siis võib vabalt probleem kütuse rõhus olla. Selleks ongi torudesse kõrgemat rõhku vaja, kui pihustisse, et järsul gaasivajutusel bensiinivoolu kiirendamine pihustites rõhku maha ei võtaks. Mina alustaks kütusefiltri vahetusest. Pump pisut kallim jubin, et igaks-juhuks vahetada....

quote:
Seisutuuri ajal bensu lehk ka tuntav. Muidugi mingi 3-4 kuud tagasi vahetasin sumbuti ära aga mitte originaali vastu, miski walkeri volitatud paigaldaja, ei leidnud oma kataloogist midagi ja siis kuuldavasti transiti oma panid, ühe suure pütiga, see teeb kah vahest irmust plärinat, eriti linnasõidu peale(palju tühikäiku) vahest jälle norm.
Bensuhais on siis norm nähtus ma pakun. Nuka ajastus ei klapi enam teise väljalaskega tühikäigupööretel kokku ja segu satub klappide ülekatte ajal väljalaskesse.

to Incerror
Sõltub muidugi mootorist ja ajust, kuid gaasi-asendi potensiomeeter ei tohiks nii palju mootori tööd mõjutada, kui tegemist on muidugi trossi abil liigutatava liblikaga. See ahel peaks mõjutama ainult väbakäigupöörete regulaatorit. St. kui mootori koormus muutub, siis sama gaasiasendi puhul peaksid pöörded säilima. Vähemalt minu kogemus, et lahti ühendamisel ei muutu eriti muu, kui maanteel peab rohkem kiirust jälgima ja pedaaliga mängima vastavalt tõusudele ja langustele. Sama ka vabakäiguregulaatori lahti ühendamisel. Aga noh, kõik sõltub isendist.
10.02.2004 at 12:29
BENBEN
 
No ei liigu...
Jaajah, meenub mullegi, et täiema paagiga parem minek, võibolla see effekt ka, et nüüd paak täis ja elu helgem... :) aga kapotialt pole küll ühtegi bensufiltri moodi asja näha olnud, kas võib olla paagisisene...? eks ma uuri järgi, aitüma vastajaile!
10.02.2004 at 13:02 Last edited 10.02.2004 at 13:06 by BENBEN
Vanaisa
  
Moderator
No ei liigu...
Odoot - sa räägid oma Wranglerist? Tollel on vast benafilter taga põhja all. (kui väga mööda ei pane - minu Jeebul igatahes ta seal on)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
10.02.2004 at 13:05
diesel
No ei liigu...
quote:
Vanaisa: - minu Jeebul igatahes ta seal on)
sorry for räige ot, aga alles nüüd mõistsin vanaisa signatuuri kaeda. tohhoo perra, jeep majas, ma vist pikalt unes olnud. :)
10.02.2004 at 13:11
Vanaisa
  
Moderator
No ei liigu...
Heh - talvel tuleb ikka 4vedu kasutada :)

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
10.02.2004 at 13:24
Mart ja auto
No ei liigu...
Karikale. Mehhaanilisel ,KE- Jetronic sissepritsel on ka lamda-andur.:)
10.02.2004 at 21:58
hirax
  
No ei liigu...
quote:
karikas:
Sõltub muidugi mootorist ja ajust, kuid gaasi-asendi potensiomeeter ei tohiks nii palju mootori tööd mõjutada, kui tegemist on muidugi trossi abil liigutatava liblikaga. See ahel peaks mõjutama ainult väbakäigupöörete regulaatorit. St. kui mootori koormus muutub, siis sama gaasiasendi puhul peaksid pöörded säilima. Vähemalt minu kogemus, et lahti ühendamisel ei muutu eriti muu, kui maanteel peab rohkem kiirust jälgima ja pedaaliga mängima vastavalt tõusudele ja langustele. Sama ka vabakäiguregulaatori lahti ühendamisel. Aga noh, kõik sõltub isendist.
to karikas: Chrysler Corp minimootoritel (nagu minu omal) mõjutab ta ikke rohkemaid asju. Lahti ühendades hakkab check eng tuli põlema, lisaks keerab aju pedaali tallates süüdet varasemaks jne.

to BENBEN: täpselt ei tea, aga ehk on see wrangleri filtri asukoht


____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981
11.02.2004 at 01:20
karikas
No ei liigu...
quote:
Mart ja auto: Karikale. Mehhaanilisel ,KE- Jetronic sissepritsel on ka lamda-andur.:)
Mida ta sellega teeb? Ma saan aru, kui oleks elektrooniline monopitse, kuid mehhaanilise puhul pole ju muud teha, kui lambda näitu armatuurlaual näidata. Või mõjutatakse selle järgi bena rõhku või on mingi möödapääsuklapp õhule, et segu täpsemaks ajada?

Ma ei kahtle, et selliseid lahendusi võib olla. Huvitun lihtsalt detailidest...
Karikas
11.02.2004 at 10:07
brg
No ei liigu...
Mul on au omada KE-Jetronicuga autot :) Üldist infot saab näiteks siit: http://www.autosite.com/garage/encyclop/ency07c.asp
11.02.2004 at 10:29
Mart ja auto
No ei liigu...
KE- Jetronicul on elektrooniline juhtrõhuregulaator, lamda abiks.
11.02.2004 at 10:50
BENBEN
 
No ei liigu...
Kuskil seal taga on bensupump ka, pinin(kähin) kuulda enamvähem ses samas kohas kus hiraxi saadetud pildil, aaa mul juba sõbraliku varaosa maaletoojaga kaubad tehtud, kui aega saab vahetan ära.filtri.
11.02.2004 at 18:13
BENBEN
 
No ei liigu...
Filtri vahetasin ära, seda polnud vist eluaeg keegi vahetanud, ajas kõikvõimalikust kohast pigi välja. Aga suurt vahet liikumise osas polnud, kuni... pumpasin rehvidesse u.0,5at õhku juurde. :) Ehk siit loo moraal, mitte kuidagi ei saa kuuptollidest üle ega ümber, kui ikke jõudu pole, ei jaksa vedela rehviga vedada...
Muidugi pole maastikulsõidu rõhuga maanteel kah miskit peale hakata. :)
10.03.2004 at 16:50
vvt
  
No ei liigu...
quote:
karikas:
quote:
Mart ja auto: Karikale. Mehhaanilisel ,KE- Jetronic sissepritsel on ka lamda-andur.:)
Mida ta sellega teeb? Ma saan aru, kui oleks elektrooniline monopitse, kuid mehhaanilise puhul pole ju muud teha, kui lambda näitu armatuurlaual näidata. Või mõjutatakse selle järgi bena rõhku või on mingi möödapääsuklapp õhule, et segu täpsemaks ajada?
Karikas

Sellised imeasjad on täiesti all 80ndate teise poole/90ndate alguse Mercedeste 1,8/2.0/2.3/2,6 ja 3.0
mehhaanilse pritsega mootoritel


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
10.03.2004 at 17:22
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : No ei liigu...  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.