| Poster |
Message |
onujaan |
292 R6 kap.remont
Tervitus.
Vabandan, kui antud teemal on juba varem juttu olnud (otsinguga ei leidnud).
Kas kellelgi on kogemusi v. oskab kommenteerida:
http://www.chevy-gas-diesel-engines.com
Mind paelub eriti lause: We ship nationwide at the same cost as a local delivery!!!
Kui see jutt ja hinnad vastavad tõele, oleks ju väga tore. Seeriaviisiliselt tehes täitsa usutav. Meie kohalikelt firmadelt on hinnapakkumised kordi suuremad.
Mul on väga tore punane 1977 a. Chevy Van, mitu aastat kuuri all seisnud. Kunagi sai suure hurraaga ostetud ja tahaks nüüd uuesti hääled sisse panna. Aga mootor on täiesti läbi, nt. Tln. -Tartu kulus 5l õli + kolinad, ülisuur bensu kulu jne. Kordategemine seisab teadagi mille taga... Oleksin pikapeale huvitatud auto originaalkujul taastamisest.
Soovitusi mootori kap. rem kohtade & tegijate suhtes? |
| 17.02.2004 at 15:56 |
|
Vanaisa
Moderator |
292 R6 kap.remont
"Nationwide" peaks tähendama "üleriigilist" kättetoimetamist.
International on see sõna, mida sul vaja on.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 17.02.2004 at 16:10 |
|
vvt
|
292 R6 kap.remont
quote: onujaan:
http://www.chevy-gas-diesel-engines.com
Mind paelub eriti lause: We ship nationwide at the same cost as a local delivery!!!
Nende netist pakutavate cratemootorite ja kõikvõimalike netiremonditeenuste kohta soovitaksime Sul soojalt kontrollida enne selle firma tausta. Pärast selgub, et mootorid on tehtud hiinas, saaled on ussinahast ning kolvirõngad bambusest Kohe tõsiselt. Remonti teeb ja mootoreid ehitab ikka firma taust ja kogemus, mitte ilus koduleht, soodsad hinnad ning kojuveoga kaasnev "free blowjob" 
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 17.02.2004 at 16:52 |
|
onujaan |
292 R6 kap.remont
ah soo.
tavaliselt on jah nii, et kui mingi asi paistab esimesel hetkel väga ilus, on ikka mingi konks mängus.
R6 renoveeritud mootor ilma aksessuaarideta 922 $, teist samapalju, kui mitte rohkem, läheb vist transport.
Tundub, et firma ise on OK. |
| 18.02.2004 at 08:34 |
|
Vanaisa
Moderator |
292 R6 kap.remont
Ei julge küll kinnitada, aga usun, et Soomest/Rootsist võiksid saada sama mootori ja ehk soodsamaltki (pole ju sellist transahinda otsas).
Aga mis siis vana mootoriga viga, et remontida ei kannata? Suitseb ja joob õli, OK aga võib juhtuda, et korralik kap.remont teeb sellesti elulooma. Selleks muidugi peaks ta lahti lammutama ja vaatama, mis seisus ta on.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 18.02.2004 at 09:49 |
|
dPb
|
292 R6 kap.remont
palju niisugune kasutatud korralik mootor muidu maksab ?mul enda autol 250 cid väga korralik mootor
____________________________
Chevrolet Nova77,78,Bmw528,Volvo144,M-412,Opel Kadett C 73 |
| 18.02.2004 at 12:15 |
|
onujaan |
292 R6 kap.remont
Ongi juba lahti võetud.
kardan, et kõik tuleb uus panna v. taastada. Mõned tähelepanekud:
1. silindrite seintes ligi 0,5 mm aste
2. väntvõlli telglõtk 2 mm
3. saalede lõtk ka u. 0,5...1 mm
4. klapisääre ja puksi vahel 0,5 mm
Ilmselt on ka kõik muu samas suurusjärgus kulunud
osa hüdrotõukureid ei töötanud, kolvirõngad katki jne. jne. Võib-olla natuke liialdan, aga ikkagi - kuidas ta küll liikus?
Pole ise mootori spets, põgusad teadmised pärinevad üksnes kirjandusest ja foorumitest. Uurisin hindasid kõiki detaile (tõukurid, klapid, kolvid, vardad, laagrid, rõngad, puksid, vedrud jms.) ükshaaval ostes. Koos töörahaga mõnikümmend tuhat. Inglise-keelsetes raamatutes kohtab mõistet "long block" - see peaks tähendama kogu plokki koos väntvõlli ja kolvigrupiga ning plokikaant kogu mänguga koostatult. Sestap uuringi kas niisuguseid komplekte on saada ja mis hinnaga? |
| 18.02.2004 at 12:51 |
|
79capri
|
292 R6 kap.remont
On olemas ju "engine rebuild kit". Komplektis antakse kõik mida vaja: tihendid, kolvid,rõngad, saaled, nukkvõll jne.
Komplektis tuleb odavam, kui ühekaupa osta.
Kysida võid Toppartsist. |
| 18.02.2004 at 14:03 |
|
vvt
|
292 R6 kap.remont
Kõik on ilus ja müügitulemustest sõltuvad usa varuosakaubitsejad on kõike valmis sulle pakkuma - aga kodanik ütles, et tal on silindrites ca 0,5 mm randid - ei maksa unustada, et remondimõõtude suurus on piiratud (+0,75 mm)
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 18.02.2004 at 14:16 |
|
79capri
|
292 R6 kap.remont
quote: vvt: Kõik on ilus ja müügitulemustest sõltuvad usa varuosakaubitsejad on kõike valmis sulle pakkuma - aga kodanik ütles, et tal on silindrites ca 0,5 mm randid - ei maksa unustada, et remondimõõtude suurus on piiratud (+0,75 mm)
bmw'l võib olla suurus on piiratud +0,75mm
chevyle antakse +0.030, +0.040, +0,060tolli
0.060tolli = ~1.524mm
292cid (1975-1989) bore dia.- 3.875
PAW kataloogis "master rebuild kit for 292 L-6:
-pistons/piston rings(0.060),
-rod&main bearings
-premium engine gasket set
-timing chain set with gears
-oil pump
-camshaft & lifters
430.00$ (hind usas)
Tuleb täpsustada, kas seda blokki saab nii palju puurida. |
| 18.02.2004 at 14:55 |
|
MELKA |
292 R6 kap.remont
Nationwide" tõlgendavad nad enamasti for U.S. and Canada, local" üldjuhul osariik. |
| 18.02.2004 at 15:33 |
|
|