| Poster |
Message |
anryo |
Headerid. Jälle...
Lugesin kõik search'i leitud teemad läbi plus juba kaks päeva loen erinevaid väljamaiseid kommentaare ja foorumeid - kuid ikkagi ei jõua selgusele. Kas odavamaid (~150.- usd) maksvaid headereid tasub osta (Headman, MAC jne.)
Ise mõtlesin osta just uncoated ja siis selle Tikkurila värviga või mingi keraamikaga / tsingiga ära katta. Peaks saama ilusad, vastupidavad ja odavad.
Kas aga need odavamad on ikka vähegi kvaliteetsed või puhta saast - selles on küsimus.
Ja samas, kas keegi teab kas 93-95 stangi headerid istuvad kuni 93.a masinale? Kataloogide järgi mitte, kuid mis on takistuseks? Mootor ju sama?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
| 19.02.2004 at 22:43 |
|
5.0 |
Headerid. Jälle...
quote: anryo: Lugesin kõik search'i leitud teemad läbi plus juba kaks päeva loen erinevaid väljamaiseid kommentaare ja foorumeid - kuid ikkagi ei jõua selgusele. Kas odavamaid (~150.- usd) maksvaid headereid tasub osta (Headman, MAC jne.)
Ise mõtlesin osta just uncoated ja siis selle Tikkurila värviga või mingi keraamikaga / tsingiga ära katta. Peaks saama ilusad, vastupidavad ja odavad.
Kas aga need odavamad on ikka vähegi kvaliteetsed või puhta saast - selles on küsimus.
Ja samas, kas keegi teab kas 93-95 stangi headerid istuvad kuni 93.a masinale? Kataloogide järgi mitte, kuid mis on takistuseks? Mootor ju sama?
87-93 istuvad 94-95le küll, aga ei ole saastavastastele seadmetele avasid tehtud. Teistpidi asendusest pole kuulnud räägitavat. Äkki vastupidi saab ka, tuleb vaid lisaavad sulgeda? Ega küll proovinud pole, aga ega seal muud viga ei tohiks küll ette tulla, kui ehk on mõni kapotialune jublakas, mis mõnele paindele ette võib jääda. |
| 20.02.2004 at 08:02 |
|
anryo |
Headerid. Jälle...
OK. Aga mis oleks arvamus selles suhtes, et tellida omale ikkagi uncoated torud ja siin siis ise näiteks kuumtsinkida või keraamikaga katta? Uncoated ja kaetud torude hinnavahe on suurusjärgus 100+ $. Endiselt, kas on kellelgi isiklikke kokkupuuteid erinevate firmade headeritega? Kvaliteet?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
| 22.02.2004 at 10:42 |
|
Ets |
Headerid. Jälle...
Siin kuskil oli juttu (ei viitsi otsida), et "katmine" kui selline, toob välja eelised VAID juhul, kui kaetakse ka seestpoolt...!
Tavaline tsinkvärviga kaetud header (ka MAC) peaks 4-5 aastat vastu pidama...
Mina valisin MAC`i ja vähemalt esialgu olen rahul... |
| 22.02.2004 at 11:39 |
|
BlueStang
|
Headerid. Jälle...
Ets, kas oled käima ka pannud juba? Igatahes kui proovid, anna teada
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
| 22.02.2004 at 15:36 |
|
anryo |
Headerid. Jälle...
Ets, kui saladus pole, siis millised MAC'id täpsemalt? Lühikesed? Equal? Muide, kui ENSTO's tsingivannis tsinkida, siis saavadki nad seestpoolt ka tsingitud.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
| 22.02.2004 at 20:12 |
|
vvt
|
Headerid. Jälle...
Ei..ei see kuumtsink ei seisa seal peal..... pealegi tuleb nad tsinkimiseks tehnoloogilisi avasid täis puurida....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 22.02.2004 at 20:23 |
|
anryo |
Headerid. Jälle...
No seal neid avasid juba niigi päris palju - aga oled sa selles kindel? Miks see tsink ei seisa?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
| 22.02.2004 at 20:29 |
|
peep
Moderator |
Headerid. Jälle...
Keraamika või mittekeraamika on minu andmetel maitseasi, see ei ole kohustuslik. Mingi kodukootud meetodiga sama efekti ei saavuta. Ise keraamikaga kaetud headerite kasutajana ei oska ise seda erinevust kuidagi kirjeldada ja keraamikat soovitada, pole katmata versiooniga võrrelda saanud.
Tulles tagasi algse küsimuse juurde, odavad vs. kallid headerid, siis odavatega on kolmesuguseid probleeme:
- plaat mis kinnitub kaane külge (header flange) on liiga õhuke/kehvast materjalist ja tõmbub kõveraks ning seda ei saa kunagi lekkevabaks - pane mis tihend tahes, ajapikku ikka sööb läbi.
- keevitused ei ole kvaliteetsed, pisikesed "nõelaaugud" on sees, ja nende leidmine/parandamine on paras peavalu.
- painutuse/kooste kvaliteet ei ole ühtlane ja installiga on probleeme.
Konkreetsete brändide kohta arvamust ei avalda aga headerid on lääne foorumites üks levinuimaid teemasid ehk spetsiifilist infot peaks olema enam kui küll. |
| 22.02.2004 at 20:38 |
Last edited 22.02.2004 at 20:40 by peep (Moderator)
|
vvt
|
Headerid. Jälle...
Jah. Sai ka endale hiljuti sihänsed asjad muretsetud ja neid vaadates tekkis mõte - mõni mees on nii mõneski avalikus foorumis valju häälega lubanud sama portsu nii 5k eest valmis teha - keevituse kvaliteet, painete puhtus jne on ikka sootuks teine dimensioon kohalike torujüridega võrreldes. Pluss meelerahu maksab ka midagi.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 22.02.2004 at 20:48 |
|
Ets |
Headerid. Jälle...
anryo: tehes alles esimesi samme sessinatses autumaailmas võtsin ligi kõige algelisemad MAC-shortie`d! Tsingitud juba tehases! Meele teeb rõõmsaks see, et torude läbimõõt võrreldes stocki`dega on ikka parajalt priske... |
| 22.02.2004 at 21:00 |
|
anryo |
Headerid. Jälle...
Ets, sa praegu ei sõida oma masinaga? Või sõidad, mul pole ju pikk maa sealt Microlink'i maja juurest jälle läbi tulla ja pilk peale visata. Kummad sul on unequal või equal? Kuidas paigaldus oli? Kas Peebu poolt mainitud "header flange" on korralik?
MAC'i üks diileritest pakkus mulle transa hinnaks 48$, ja kui arvestada et hinnad on 140-200$, siis siin oleks nad 2700-3600.- eek. Pole paha ju...
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
| 22.02.2004 at 21:26 |
|