register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : 5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.  
Poster Message
uitaja
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
Mulle väidet ,et 5,7 l diislelmootoril on piisav tugevuvaru , et teha turboga bensiinimootor.Kui kellelgi on selle kohta abistavat infi oleksin väga tänulik. :beer muidugi minu poolt.
27.02.2004 at 12:47
orikas3
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
Kas see ei olnud nii, et 5,7 l diiselmootor on 5.7 l bensukast saanudgi alguse. Kui vastab tõele siis ei tohiks olla brobleeme.

edit: Mõtlesin plokki selle all.
27.02.2004 at 15:25 Last edited 27.02.2004 at 16:53 by orikas3
karikas
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
Ma ei tea midagi antud mootori kohta, kuid üldiselt võttes ei tohiks ümber-ehituse käigus ühtegi diisli detaili alles jääda, mis mingit tugevusvaru omavad. Esiteks on diisli kolvid rasked ja ei sobi pöördeid armastava bensiinimootori jaoks. Teiseks on ilmselt vänt pika käiguga ja silinder kitsas, kuna diislitel kipub läbimõõdu ja käigu vahekord kuni 2x väiksem olema. Kolmandaks on diisli surveaste 25:1 kanti, mistõttu ei sobi ka kaaned. Seda vast juba ka küünla ja pihustiaugu ühildamatuse tõttu. Seega ainus detail, mida kasutada saab on plokk. Vänt, kepsud, kolvid ja kaaned tuleb ümber vahetada.

Loodan, et see nüüd liigne targutus polnud ;)
Karikas
27.02.2004 at 16:49
pisike99
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
quote:
karikas: Ma ei tea midagi antud mootori kohta, kuid üldiselt võttes ei tohiks ümber-ehituse käigus ühtegi diisli detaili alles jääda, mis mingit tugevusvaru omavad. Esiteks on diisli kolvid rasked ja ei sobi pöördeid armastava bensiinimootori jaoks. Teiseks on ilmselt vänt pika käiguga ja silinder kitsas, kuna diislitel kipub läbimõõdu ja käigu vahekord kuni 2x väiksem olema. Kolmandaks on diisli surveaste 25:1 kanti, mistõttu ei sobi ka kaaned. Seda vast juba ka küünla ja pihustiaugu ühildamatuse tõttu. Seega ainus detail, mida kasutada saab on plokk. Vänt, kepsud, kolvid ja kaaned tuleb ümber vahetada.

Loodan, et see nüüd liigne targutus polnud ;)
Karikas
Oli küll, kuna isiklikult panin ühele Oldsi 5,7D-le bensuka kaaned ja sisselaske ning asi kulgeb siiani ringi. Muide, need kaaned olid -64a 5,3l mootori omad, muidu identsed 350 omadega, ainult poldiaugud tuli suuremaks puurida - diislil on oluliselt jämedamad kaanepoldid. Kelder on kõik bensukal kasutatav. Sellest mingit õudsat turboracingmootorit teha pole minuarust mõtet, kuna ta on jube pajarauakolakas ja sobib rohkem väikelaeva ankruks.
Vaata parem SBC või Fjordi poole. Neile saab bolt-on kraami ka.

____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999
27.02.2004 at 17:21
uitaja
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
Mõte tekkis just sellest,et üks mootorispets hüppas ümber mu varumootori ja kiitis kui kõva laksu see välja kannatab.Tegemist mehega,kes ehitas V8 Estfieldi.Teadmiseks targutajatele,turbomootoritel ongi see jagu tugevdatut kuna koormus suurem.
27.02.2004 at 20:37
Mad
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
Üldiselt on nii et 5,7 diisel on enam vähem üks ühele benamootorist nö. ümber tehtud . Diislina üks kehvemaid vastupidamise koha pealt. Ehk vahet pole (plokil) kas 5,7 bens või diisel. Oleks asi 6,2 D siis teine teema.

____________________________
Suburban 6,5 TD '97
Chrys 300M ´02
Vulcan 800A ´97
Mad@Mad Mounting - projekteerib ja ehitab hydraulikaseadmeid ja masinaid
27.02.2004 at 21:09
karikas
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
Einoh. Oma targustuse õigustuseks küsiks, et palju sellel diislil originaalis pöördeid oli lubatud? Ma ei kahtle selles, et toda on lihtne bensukaks ümber ehitada ja et ta siis ülikõva momenti ja kõrgeid temperatuure taluks. Võibolla saaks selle momendi ka kätte kasutades tugevat ülelaadimist (surveastet tuleb siis kah kuidagi madalamaks saada). Kuid kuna ta pöördeid ei talu, siis kas on mõtet seda mootorit kõvaks ajada? Ma just juhtisin tähelepanu sellele, et kui bensiini häid omadusi kasutada, siis on vaja ka pöördeid. Pole keeruline teha detaile, mis taluvad suuremat momenti, kuid need on ka raskemad ja liikuvate osadena ei talu niipalju pöördeid. Või teab keegi mõnda projekti, kus näiteks bensiinimootorit võimsamaks ehitades diisli juppe tugevuse eesmärgil kasutataks?
28.02.2004 at 10:48
vvt
  
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
Jabur idee :-/
Miks vaevad ennast siis selle niru 5.7 mootoriga, kui odava hinna eest on mõne autobaasi kolikambrist Mootor. Ehita siis parem Kamazi diisel bensukaks (10,9 liitrit). Või Krazi oma (14 liitrit). Või veel parem, 12 silindriline Maz-5443 mootor (38,8) :burnout

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
28.02.2004 at 18:02
JDF
 
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
Maz-5443 mootor (38,8) <--- ehk räägid lähemalt sellest mootorist :eek ... Maz-i tean kui veokat ... kuid kuhu krt ta selle 38.8 lidrase mootori paneb? Maz-id ise suht pisikesed ju :D hmm ja mis näitajad sellel mootoril on ... kw jne ... :)
28.02.2004 at 18:19
vvt
  
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
Srry, my bad, mark hoopis Maz-7310 tsiviilversioonil. Mootor on D-12A, V12 diisel, töömaht 38,8 liitrit, tork...istu maha nüüd ....2206 Nm@1400 rpm :burnout. Kui ta bensiiniga käib ja natuke pööret ka annab, siis ikka 3000 Nm pole probleem. Võimsus on küll tagasihoidlik 525 hp@2000 rpm.....

See on too kahe kabiiniga neljateljeline Maz, mille militaarversioonil on peal Scud rakett või harvaesinev rannakaitse 130 mm suurtükisüsteem "Bereg".

Tehniliselt on mootor B-2 diisli järglane, mis jõustas II MS ajal tanki T-34.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
28.02.2004 at 18:38
inc13
 
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
quote:
vvt: Srry, my bad, mark hoopis Maz-7310 tsiviilversioonil. Mootor on D-12A, V12 diisel, töömaht 38,8 liitrit, tork...istu maha nüüd ....2206 Nm@1400 rpm :burnout. Kui ta bensiiniga käib ja natuke pööret ka annab, siis ikka 3000 Nm pole probleem. Võimsus on küll tagasihoidlik 525 hp@2000 rpm.....



Ainuke positiivne omadus on sellel mootoril hääl :love see on küll üle prahi ..,.
28.02.2004 at 18:44
JDF
 
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
Ei tea jah mitu meetrit või centimeetrit 1 liitriga sõita saab :D :burnout

sry4OT
28.02.2004 at 18:56
vvt
  
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
Selle koha pealt autoraamat vaikib ja kuna sama auto oli kasutusel sõjaväes, siis ju se on hirmus "sõjasaladus". Aga umbes samasuur väikese Belazi mootor võitab 136 liitrit sajale. Eks ta samas suurusjärgus ole. Ainult selle agaga, et kiirusel 40 kmh. Maksimaalkiirus sellel Mazil on ametlikult 50 km :bs - BTR-l oli ka ametlik 70 kmh - tean ise juhtumit, kus võru liikluspolitsei mõõtis Kuperjanovi BTR-80-le kiiruseks 118 kmh.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
28.02.2004 at 19:03
uitaja
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
Idee sai alguse sellest,et mul vedeleb heas korras 5,7 l diiselmootor,mille müümine vähese nõudluse tõttu suht mõttetu.Samas väideti et see kannatab hästi turbo kasutamisest tingitud ülekoormust,nii tekkiski inseneri professionaalsest idiotismist tahtmine eksperimenteerida.Või tahab keegi ära osta? :evil
28.02.2004 at 19:47
Mart ja auto
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
Diiselmootori väntvõll on ehk hea. Seda on kasutatud muude mootorite juures. Big -bäng :)
29.02.2004 at 00:01
zeke
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
quote:
vvt: Srry, my bad, mark hoopis Maz-7310 tsiviilversioonil. Mootor on D-12A, V12 diisel, töömaht 38,8 liitrit, tork...istu maha nüüd ....2206 Nm@1400 rpm


OT: See 2000+Nm on igal tänapäeva veokal ju. Scania, Volvo jne.

____________________________
MX-5, 116
29.02.2004 at 00:56
roby
 
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
to Uitaja:Mis Sa küsid müügi korral mootorist ja mis komplektsus?On huvi.

____________________________
tramm nr. 66
29.02.2004 at 10:00
Olds
  
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
quote:
Selle koha pealt autoraamat vaikib
Ja mina mõtlen, et kuidas küll üks inimene suudab igas topicus nii palju sõna võtta...käigu siis jutt allveelaevadest...muskelautodest...hävituslennukitest...Ja iga topicu tekst on piisavalt tehnilises keeles kirjutatud, et hakka või uskuma:)
Autoriõigused??? need ei maksa tänapäeval ka midagi ;)

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
06.03.2004 at 03:14 Last edited 06.03.2004 at 03:17 by Olds
Astro SS
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
VVT töötab ilselt raamatukogus!! Alati sobilik raamat kohe võtta :lol

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
06.03.2004 at 09:54
uitaja
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
Oldsule ja Astro SS le :beer . Mina just mõtlesin et kust see erudiit välja kargas,raamatukogust muidugi. :lol
06.03.2004 at 14:46
ull17
  
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
:)))))))))))
07.03.2004 at 23:01
vvt
  
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
:finger :kill


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
08.03.2004 at 08:52
MossOpel
5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.
Minule kättesaadavate andmete põhjal rüüpab see D12A 140L/100 km kohta.

Mossy@omab.igast.pahna.riiulis.
09.03.2004 at 21:16
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : 5,7 l diiselmootori ümberehitus bensiinimootoriks.  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.